Forum >> Szerelőműhely

kertecs10-11-2009 08:51:38 // 27573
Sajnos ez Mo., itt könnyen megtörténik, h szétszedi a "mester" a sosemlátott autótípust, mert vmi hiba van. Megijed attól amit lát, és okos tanácsot ad a tulajnak: "Add el gyorsan! Töltünk bele adalékot, összerakjuk és jó lesz addig..."

Lehet a Te autóddal nem ez történt, de sajnos ez még mindig előfordul szerintem.

Ha egyik pillanatról a másikra, minden kiváltóok nélkül, így széthullik vmi, az akkor óriási pech. Szerintem egy hajtókar csak akkor törhet így el, ha minden kenés nélkül megy és totál megszorul... ahhoz meg már történnie kell dolgoknak. Bocs, okoskodás off.
GTVili10-11-2009 08:15:00 // 27572
A GTV-ben sincs....
GTVili10-11-2009 08:13:05 // 27571
Háááát...szerintem az 1.8 kihegyezetebb...de inkább úgy mondanám,hogy jobb a hatásfoka.....a 2.0-es 75Le/liter,az 1.8-as meg 80Le/liter teljesítményű.
Mivel azonban a két motor szinte teljesen megeggyezik....valószinűleg az 1.8-as talán tartósabb.......talán. Talán jobban túlméretezett....
pb_10-11-2009 07:43:32 // 27570
Pedáltengely?
Bilux10-11-2009 06:51:13 // 27569
senki?
pb_09-11-2009 21:45:33 // 27568
Sztem, + nem nagyon, különben nem szorulnak/törnek az alakatrészek.
Vili09-11-2009 20:25:40 // 27567
Köszi:-)
András bácsi09-11-2009 20:24:32 // 27566
Aha. Kocogtasd, és tekerd .
Vili09-11-2009 20:22:02 // 27565
Hoppá a seeger már nincs rajt,és kb 1centit jön szét könnyedén.lehet tovább húzni csak bátran?
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2009 20:17:37 // 27564
én meg azért mert kevesebb vele a gond :) az a 0,4L már nem osz nem szoroz ha a fogyasztásra megyek rá akkor dejzelt veszek mert ott lényeges a különbség úgy hogy közben úgy megy mint a benzines :D
András bácsi09-11-2009 20:14:44 // 27563
Leveszed a seegert, és széthúzod.
Vili09-11-2009 20:13:29 // 27562
Vezérlés-módot szedett már szét valaki?Megsúghatná hogy kell:-))
Vili09-11-2009 20:03:29 // 27561
Tán többet nem is kell levenni:-))
Poló09-11-2009 19:55:52 // 27560
Ódiknál is előfordul, hogy kerül egy kis tömítőpaszta a hengerfejtömítés alá :)))))
Ráadásul V8-as, V10-es motorokon...
Szabeee09-11-2009 19:52:33 // 27559
nemtom... apám szedte szét, ott sem voltam
András bácsi09-11-2009 19:22:34 // 27558
A hengerfej alatt vagy felette?
Szabeee09-11-2009 19:18:18 // 27557
hát.... eléggé össze volt szilikonozva
András bácsi09-11-2009 19:16:56 // 27556
Nem a szelepfedél alól hiányzott? HF-tömítés nélkül érdekes lenne.
András bácsi09-11-2009 19:15:13 // 27555
Valóban lehet mindenfélét kihozni. :) A lényeg: az 1.8-at az vette, aki utánanézett a motoroknak. Nem sokkal gyengébb, mint a 2.0, viszont egyszerűbb és kevésbé kihegyezett motor. Pl. a kiegyenlítőtengelyek szerintem tök felesleges dolgok.
Szabeee09-11-2009 16:18:43 // 27554
hát ezzel csak egyet tudok érteni...... apám kezdetben 5000 ford/ percnél váltott aztán a végefelé már 3000 ford/ percnél sem járt, mikor 2-ből 3asba váltott
Liquid09-11-2009 16:09:22 // 27553
az a 0.5l tényleg csak pípron létezi szerintem, úgyis az ember lába meg a használat módja a meghatározó, a 2.0 TS is képes 7L-t fogyasztani, de 12-t is meg lehet vele etetni simán.
Egyébként a 144lovas 1.8 párja 2.0-ban a 155Le, az újabb 1.8 140, a 2.0 pedig 150Le
Szabeee09-11-2009 15:52:14 // 27552
a karter az előző tulaj vagy kereskedés műve..... többek között ránkhagytak még hiányzó hengerfej pakolást is
Szabeee09-11-2009 15:47:57 // 27551
én csak azért választanék 1.8-at 2.0 helyett, mert PAPIROK szerint az 1.8 átlagfogyasztása 8,4 L/100 km (144 LE) a 2.0 már 8,9L/100 km átlagfogyasztással rendelkezik, ami mellett gyárilag "csak" 150 LE -t ad le
Szabeee09-11-2009 15:43:43 // 27550
hát én úgy gondolom, hogy igen volt.... előtte még szépen ment
Bilux09-11-2009 13:35:36 // 27549
Valaki találkozott ilyen "hibával" hogy kicsit balra kifordított kormánynál indulva NÉHA nyikkan indulásnál valami. Kuplung felengedése közben. Olyan a hang mintha az ékszíj megcsúszna (ugye ami nincs).
Próbáltam reprodukálni a hangot, de tényleg csak random jön elő. Próbáltam behúzott kézifékkel lassan ráengedni a tárcsát, hirtelen is, de semmi.
Kuplung nem csúszik meg. Kinyomó csapágynak lehet ilyen nyekkenő hangja? Bár kétlem.
Köszönök minden ötletet.

ui.:Alfa 145 1,4 Ts
kertecs09-11-2009 11:50:51 // 27548
Az is kérdés... meg az is, hogyan rakta vajon össze, aki így kente meg a kartert? Persze ez lehet 1xű összeesküvés elmélet.
pb_09-11-2009 11:41:30 // 27547
Nem minde1ikből hagyták ki, csak az alsóbb katokból.((
Ferke09-11-2009 09:55:17 // 27546
Húúú de xarul néz ki! Ezért nem értem, mi a faxért kellett kispórolniuk Giovanniéknak az olajnyomásmérőt a 90es évektől:(((((((((
Vili09-11-2009 09:44:16 // 27545
Csak kíváncsiságból megnéztem,152 benyás és 153 dízel van ebből az évjáratból eladó sw-ben.
Vili09-11-2009 09:37:21 // 27544
De én donort keresek:-)Erre mondtam.hogy bármilyen statisztikát lehet hozni.(és hány 1.8 van a nem sw-k közt?)
pb_09-11-2009 09:32:23 // 27543
+ ugye azt se felejtsük ki a statisztikákból, hogy a hazi példányok jó részének már ki van taposva a bele is.
András bácsi09-11-2009 09:28:02 // 27542
Vedd ki belőle, hogy SW, és meg fogsz lepődni. SW-ben alig van benyás, de szinte lehetlen régebbi 2.0-ból nem motorhibást találni.
Vili09-11-2009 09:15:25 // 27541
Csak nálunk ritka,olasz országban az 1.6-os a fehér holló.
Kau09-11-2009 09:11:33 // 27540
Ezek csak akkor lennének igazak, ha ugyanannyi db szám mellett hasonlítgatnának. Ahogy Liquid is írta, az 1.8-as ritka mint a fehér holló. Ha arányaiban nézzük, akkor messze legtöbb az 1.6 TS.
Vili09-11-2009 08:58:36 // 27539
Bármilyen statisztikát össze lehet mókolni.Most néztem a mobile.de-n az sw-k közt 2000-2001-es évjáratú motorhibások közt 2db 2,4jtd 2db 2.0ts 1db 1.9jtd és 1db 1.6ts van.Akkor télleg az 1.8 a legjobb:-)
Liquid09-11-2009 08:24:38 // 27538
azért én kíváncsi lennék arra, mondjuk ha ugyanaz a blokk, akkor nyilván kevesebb anyag marad a nagyobb űrtartalom miatt...
ha csak Mo-t nézzük akkor statisztikailag 0 az 1.8-asok száma, így nem is hibásodhat meg egy sem :))
pb_09-11-2009 08:18:12 // 27537
Nnek a motornak volt 1általán olajnyomása?
Grando09-11-2009 07:33:37 // 27536
Kevesebb is van belőle jóval. Na meg gyengébb is.
Amúgy hallottam már erről, itt vagyok egy ideje. Az 1.6-osról is hallottam hasonlót. ;)) (Bár kíváncsi lennék, hogy ki vezeti -írja- ezt a statisztikát?)
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2009 07:24:24 // 27535
statisztikailag sokkal megbízhatóbb az 1.8 mint a 2.0....
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)09-11-2009 07:17:59 // 27534
Üdv urak,eljött a xenon vásárlás ideje az 55-be.Milyet érdemes berakni?Vigyem utána beállíttatni?Köszi
Grando08-11-2009 17:53:31 // 27533
Mármint árban... :))
Vikking 31108-11-2009 17:51:05 // 27532
JA de :DDD

Mindenesetre akkor is ad egy alapot arra, hogy mennyi is egy blokk. Talán.

De amúgy mindegy, nem vagyok nagyon debil, csak kicsit... :D
Grando08-11-2009 17:43:54 // 27531
Pontosan erre. :)))
Na csak nem 1.8-as mocival, hanem akkor már legyen 2.0. Nem szabad aprózni. Nem hiszem, hogy nagyságrendbeli különbség lenne a kettő között. ;)))
Lali7508-11-2009 17:37:23 // 27530
Üdv!
Érdeklődnék nem tudja-e valaki,hogy a 75 2.0ts kipuff csonk azonos-e,a 155 2.0ts-ével?
8szelepes láncos motorról beszélek.
Vagy ha valaki tud képet mutatni a 155-ös csonkjáról,az is segítség lenne.(mail-ben is köszi)
Szabeee08-11-2009 17:29:28 // 27529
:DDD hát na...... ezért keresek én mindent egyben ( ha már nagyobb a motor)....
Szabeee08-11-2009 17:28:33 // 27528
én is tenném bele :DDDD anyámékat kell noszogatni :D
Szabeee08-11-2009 17:28:13 // 27527
az nem 1.9 TD?
GTPeti08-11-2009 16:46:19 // 27526
Szabikám, remek alkalom ez egy motorupgrade-re! Egynyolcast vagy kettőnullást bele! Sajnos csak tanácsot tudok adni, €-t nem. :)
Vikking 31108-11-2009 16:41:49 // 27525
Sztem arra hogy az 1.8-as motor az 1.4-es váltóval (már ha van áttételben különbség) komolyat mehet :D
Vikking 31108-11-2009 16:40:34 // 27524
Na most én hirtelen láttam az apróhirdetésben egy olyat, hogy 1.4 TS fűzött blokk 40 papírért.

Itt.

Én megkérdezném :D Inkább mint százezrekért komplett autót venni!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.