micsoda kincsek!
ez igen:-)
Forum >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!
GT Ɨ|ѯ13-01-2010 07:38:55 // 4686
Tommaso 15912-01-2010 18:57:35 // 4684
Ha valaki kiváncsi az Angyalbőrben sorozatra, vagy a T.I.R. sorozatokra itt megnézheti:-)
Kazes☻12-01-2010 15:23:48 // 4683
Örülhetünk, hogy nem 30-cal ment odébb a tizedesvessző. :)))
Cgo12-01-2010 15:08:31 // 4682
Cgo12-01-2010 15:05:53 // 4681
hat igen, majdnem seggre estem, mikor a fiamnak megvettem az iciri piciri konyvet (ami ugy +/- 5 oldal) es az ara 1450 Forint... Basszus az en verziom - igaz 30 eve - 1,50 Ft volt...
TDI7512-01-2010 13:46:30 // 4680
Inter156 (il mascalzone)11-01-2010 19:22:45 // 4679
Köszi! El is mentettem az oldalt:))))
Edyboy09-01-2010 22:08:33 // 4678
Hát,igen,ilyen volt az élet az M5-ös előtt :)
Edyboy09-01-2010 22:07:14 // 4677
kando.09-01-2010 20:56:00 // 4676
No meg az utolsó előtti képen a sarokban a FIAT szöveg? :))
Hehe jó kis lírás áramszedős ikerkocsi...
Hehe jó kis lírás áramszedős ikerkocsi...
Inter156 (il mascalzone)09-01-2010 19:38:53 // 4675
Ezek nagyon nagy képek,hol találtad őket? Igen a gémes kút és a sok állat ami sokszor körülötte volt.A sín túloldalán,meg a cséri volt,ami egy hatalmas szemét domb .Oda jártunk szánkózni és a kezemet is ott vágtam szét,úgy hogy vannak szép emlékek:-)))
Inter156 (il mascalzone)09-01-2010 19:32:00 // 4674
Én ebben a kereszteződésben,sokat áthaladtam srác koromban:-))
GT Ɨ|ѯ09-01-2010 14:11:24 // 4673
Akkor üvegcsere is ujra?:-))
kando.09-01-2010 12:08:18 // 4672
Arról nem is beszélve, hogy a Taurus régebbi alapítású, mint a Michelin (akik most megvették..)
Gondolom anno ők adtak gumikat az Ikarusnak (legalábbis nekem ez lenne logikus), meg gondolom sokat adtak külföldre, akárcsak a Bakony Művek, cserébe meg kaptuk az autókat a Nagy Testvértől meg a többi szoci országból :))
Gondolom anno ők adtak gumikat az Ikarusnak (legalábbis nekem ez lenne logikus), meg gondolom sokat adtak külföldre, akárcsak a Bakony Művek, cserébe meg kaptuk az autókat a Nagy Testvértől meg a többi szoci országból :))
Don Gombóc09-01-2010 08:33:47 // 4671
Közben még eszembe jutott a sok felsorolt cég listából lemaradt a Taurus. Még a rendszerváltás előtt is készítettek bérmunkában a Good Yearnak a Michelinnek ( mai tulajdonos) gumikat, és nem is rossz minőségben. Az a cég nem lett volna jó nekünk?
Minden ágazat megvolt a hazai autógyártáshoz, sikeresen szét is kurták, persze a nyugati lobbi érdekében.
Minden ágazat megvolt a hazai autógyártáshoz, sikeresen szét is kurták, persze a nyugati lobbi érdekében.
Zsolt15509-01-2010 08:09:32 // 4670
Sajnos, apránként minden járműgyártást lerendeztek.
- a hazai autóbusz, és tehergépjármű gyártást,
- A Ganz-Mávagot (villamos, mozdony és vasúti kocsi gyártás),
- a 100 éves Újpesti, és a 165 évet megéllt Óbudai Hajógyárat.
- a hazai autóbusz, és tehergépjármű gyártást,
- A Ganz-Mávagot (villamos, mozdony és vasúti kocsi gyártás),
- a 100 éves Újpesti, és a 165 évet megéllt Óbudai Hajógyárat.
Kazes☻08-01-2010 00:15:27 // 4669
Akkor jól tudtam. :)
Edyboy07-01-2010 21:59:02 // 4668
Nekem úgy is hiányzik,hogy nmessze lakom onnan :(
Kazes☻07-01-2010 21:40:44 // 4667

25 évet laktam ebben az első házban. Nekem hiányzik a kis tuja. :)

Edyboy07-01-2010 19:03:39 // 4666
Edyboy07-01-2010 18:56:13 // 4665
Edyboy07-01-2010 18:46:44 // 4664
Edyboy07-01-2010 18:17:06 // 4661
Inter156 (il mascalzone)03-01-2010 20:37:21 // 4658
Na végre még egy dolog amit Vodkával javíthatunk:-D
kando.02-01-2010 17:41:25 // 4657
Jaa, van Korfu szelet is, meg láttam nerég ABC-s csokit is :) :)
Axl Trans01-01-2010 18:37:18 // 4656
Melódia, istencsászár
Kau01-01-2010 18:32:27 // 4655
Axl Trans01-01-2010 17:36:58 // 4654
kando.31-12-2009 15:57:46 // 4653
Na igen, gondolom nem volt annyi villamos, az UV-k is még csak gyártás alatt voltak, illetve max az első széria mehetett ki a Ganzból, a többi meg jobbára favázas volt még, ami miatt eléggé gyúlékony is volt, busz meg volt, mert ugye adta őket a FAÜ is, meg a MÁVAUT is..
Most azt mondom, lehet, hogy anno mégsem olt annyira jó összevonni az egész bandát egy BKV-ba, lehet ma is jobb lenne, ha a vonalak külön vállalatok kezében lennének :))
Most azt mondom, lehet, hogy anno mégsem olt annyira jó összevonni az egész bandát egy BKV-ba, lehet ma is jobb lenne, ha a vonalak külön vállalatok kezében lennének :))
Zsolt15531-12-2009 15:53:46 // 4652
Az 56'-os események sajnos sokat ártottak a villamos közlekedésnek. Míg a buszok nagy része a garázsokban maradt a sztrájkok miatt, addig a villamosok közlekedtek, és így sok szerelvény, illetve a maga a hálozat egy része is semmisült meg a harcok folyamán.
Orczy tér
Kálvin tér

A helyreállítást sok helyen nem is kezdték meg, hanem azon a vonalon buszokkal, vagy trolibuszokkal indították újra a közösségi közlekedést.
Orczy tér

Kálvin tér

A helyreállítást sok helyen nem is kezdték meg, hanem azon a vonalon buszokkal, vagy trolibuszokkal indították újra a közösségi közlekedést.
Kau31-12-2009 15:42:56 // 4651
Zsolt15531-12-2009 15:39:16 // 4650
Az 1950. január 1-jén lépett életbe a "nagybudapest-törvény", amely az új kerülethatárokat állapította meg.
Ekkor csatolták többek között Hidegkutat is Budapest II. kerületéhez.
Ekkor csatolták többek között Hidegkutat is Budapest II. kerületéhez.
Kazes☻31-12-2009 01:30:15 // 4649
És mostanra a buszt is tönkre vágták. Mert most meg a külföldi busz lobbisták győztek. Szörnyű! De a cseheknél ma is van ETA, Víleda, van ČKD Tatra (erőgépek, villamosok)...
Jóccakát! :)
Jóccakát! :)
kando.31-12-2009 01:27:11 // 4648
Hát jah.. :D
Engem a ,,dróterdő'' sem zavar.. a közvilágítás miatt is meg a villamosok miatt is van Budán elég ,,kanóc'', akkor a trolik vezetékei már baromira nem lennének feltűnőek...
Engem a ,,dróterdő'' sem zavar.. a közvilágítás miatt is meg a villamosok miatt is van Budán elég ,,kanóc'', akkor a trolik vezetékei már baromira nem lennének feltűnőek...
kando.31-12-2009 01:26:12 // 4647
A buszlobbi győzött.. autóbuszgyártásban élen voltunk, nyílván olcsóbb volt venni 10 IK-t, mint 1 Ganz villamost... persze ha a Ganz gyár is rugalmasabb és ,,gyártékonyabb'', talán többet is eladhattak volna és exportálhattak volna...
Érdekes, a cseheknél ma is van ETA, Víleda, van ČKD Tatra (erőgépek, villamosok)...
Érdekes, a cseheknél ma is van ETA, Víleda, van ČKD Tatra (erőgépek, villamosok)...
Kazes☻31-12-2009 01:23:21 // 4646
"korszerű" - csak idéző jelben, mert hát..... :)))
kando.31-12-2009 01:23:16 // 4645
Ezt nem tudom..
De én a Ganz-Mávag és Ganz Villamossági Műveket sem értem...
1968-ban a BNV-n bemutatják a csuklós villamost, ami nagy sikernek örvend, olyannyira, hogy még az amcsik is vennének, évi szinten tízezres darabszámot.. erre a gyár elrebegi, hogy ők évente jó, ha 4-5 db-ot összeraknak.. Ezt azóta sem értem, de tény, hogy a BKV-nak szállított Ganz csuksósok is 1972-78 között gyártódtak le, vagy talán még tovább, mindenesetre sok évbe telt azt a mennyiséget legyártani, ami most még fut (abból is kettő villamos tanulókocsi, egy félre van téve, a többi forgalomban van, ha éppen nem eseményezett..)
De én a Ganz-Mávag és Ganz Villamossági Műveket sem értem...
1968-ban a BNV-n bemutatják a csuklós villamost, ami nagy sikernek örvend, olyannyira, hogy még az amcsik is vennének, évi szinten tízezres darabszámot.. erre a gyár elrebegi, hogy ők évente jó, ha 4-5 db-ot összeraknak.. Ezt azóta sem értem, de tény, hogy a BKV-nak szállított Ganz csuksósok is 1972-78 között gyártódtak le, vagy talán még tovább, mindenesetre sok évbe telt azt a mennyiséget legyártani, ami most még fut (abból is kettő villamos tanulókocsi, egy félre van téve, a többi forgalomban van, ha éppen nem eseményezett..)
Kazes☻31-12-2009 01:22:13 // 4644
Az mondjuk tök jó lenne, mert az a sok sz@r drót nagyon idegesítő és persze a korszerű motoros dieselek is. :)
Kazes☻31-12-2009 01:20:31 // 4643
És a busz az jobb? A sok korommal, fékporral, zajjal, stb, stb, stb?
Kazes☻31-12-2009 01:18:31 // 4642
És ez a GANZ vilinger miért nem lett volna jó? :)
kando.31-12-2009 01:18:00 // 4641
NA igen, az is elég gáz, hogy a hídon se jár semmi, pedig oda tényleg csak a síneket kéne letenni..
Múltkor nézegettem,a Szerémi út (ha jól emlékszem, ez ami a Fehérvári és a Budafoki között van) mellett is egy csomó hely van, ott is simán mehetne hév-jellegű villamos (gyorsvillamos), a fűtő távvezeték alatt/mellett... Két vágány a megállóperonokkal el is férne szépen, beleköthetne a hídba is, meg lehetne kiágazás a Fehérvári út felé is, vagy feljebb a Leányka utca felé stb. :)
De hát se közlek.mérnök nem vagyok, sem nem dolgozom a városházán.. :D :(
Múltkor nézegettem,a Szerémi út (ha jól emlékszem, ez ami a Fehérvári és a Budafoki között van) mellett is egy csomó hely van, ott is simán mehetne hév-jellegű villamos (gyorsvillamos), a fűtő távvezeték alatt/mellett... Két vágány a megállóperonokkal el is férne szépen, beleköthetne a hídba is, meg lehetne kiágazás a Fehérvári út felé is, vagy feljebb a Leányka utca felé stb. :)
De hát se közlek.mérnök nem vagyok, sem nem dolgozom a városházán.. :D :(
Kazes☻31-12-2009 01:14:27 // 4640
Simán jó lenne és el is férne, de a 41-es a Kamara erdőbe jár. :) De lehetne újítani egy jó kis mágnesvasúttal. A sok érdi és a környező településekről ingázó mind letehetné a verdát Bp. szélén és hipp-hopp besurranna a városba. Jó lenne. :) De itt is csak szarakodnak. A rózsakerti vasúti átjáróra mis kell még egy kicsit várnunk, hogy alul vagy fölüljáróval kiváltsák végre és a du.-i irdatlan dugókat így megszüntessék. De mondhatnám, hogy az M0-ás dél budai csomópontja is egy kaki ahogy a 6-os útba torkollik, simán alul vezérelt lett, pedig annyi forgalom számlálót láttam ott egy időben. De mondhatnám a Lágymányosi hidat is, mert az is már a vicc kategóriába tartozik, SZVSZ. :)
kando.31-12-2009 01:11:32 // 4639
Nekem az is furcsa, hogy Budán miért nem jár troli..?
Nehogymá' azt találják ki, hogy a vezetékek rondítanák a környéket... ha már annyira zöld övezetnek akarják, miért nem jár troli a 11-es, 112-es stb buszok helyett? Van már akkus busz is, nem is kéne mindenhova ,,drót'' :))
Nehogymá' azt találják ki, hogy a vezetékek rondítanák a környéket... ha már annyira zöld övezetnek akarják, miért nem jár troli a 11-es, 112-es stb buszok helyett? Van már akkus busz is, nem is kéne mindenhova ,,drót'' :))
kando.31-12-2009 01:08:36 // 4638
Hmm, lehetséges, hogy eredetileg addig járt. Egészen a Móricz körtértől, most ezt próbálja pótolni a 272-es busz...
Meg a Rákosszentmihályi hév helyett is vmi busz jár, pedig amerre a villamos/vonat járt, ma is járhatna, de hát az a környék is már olyan lett, hogy elzavarnák a villamost onnan..
Haverom mondta, mikor még az 52-esen járt, volt olyan lakó, aki panaszt tett, hogy ott jár a villamos, meg hangos.. Pedig Erzsébeten is vagy 100 éve jár tuja, mégis a lakónak, aki sokkal később költözött oda, áll feljebb... :S
Meg a Rákosszentmihályi hév helyett is vmi busz jár, pedig amerre a villamos/vonat járt, ma is járhatna, de hát az a környék is már olyan lett, hogy elzavarnák a villamost onnan..
Haverom mondta, mikor még az 52-esen járt, volt olyan lakó, aki panaszt tett, hogy ott jár a villamos, meg hangos.. Pedig Erzsébeten is vagy 100 éve jár tuja, mégis a lakónak, aki sokkal később költözött oda, áll feljebb... :S
Kazes☻31-12-2009 01:06:26 // 4637
Igen, meg volt közös bérlet is, ami mindre jó volt. :)
Gyanítom, hogy olcsóbb is lett volna. :)
Gyanítom, hogy olcsóbb is lett volna. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
656
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10