Nem hiszitek mit találtam véletlenül a neten:

Ha még többet szeretnétek látni:
Tudtok erről valamit? Miért alfa ez?
kando.07-11-2006 15:20:15 //
643
Helló!
Na, találtál állványt ? :))
Tommi07-11-2006 15:17:39 //
642
Nyami-nyami, jóóóó kis cuccot kaptál :) Nem hoztam, mivel még nem voltam kint :) Elvileg most november végén mennék, de nemtom a társaság hogy jön össze.
Azmo07-11-2006 15:15:44 //
641
Szeva,
Irtam oldaladra hogy hoztál-e nekem szivart :)
Tegnap kaptam egy 5ös csomag Monte Cristo No. 4-et:) De ha esetleg hoztál nekem nagyon örülnék neki :)
Tommi07-11-2006 15:11:27 //
640
Szia Duce :)
Nézegesd az én képeimet, ott még szöveg is van mellette :PPP
Azmo07-11-2006 15:09:10 //
639
...fotó riport és teleszórja életlen képekkel, komolyan kiakasztó...
Tommi07-11-2006 13:58:10 //
638
Nem, még nem serénykedem :)
kando.07-11-2006 13:53:46 //
637
Jólvanna, nem azért írtam, hogy most tessék példálódzni itten... :))
Legyen, a mercinek, oké, de nem is érdekel a többi, a lényeg, hogy az Alfának van, nem is akármilyen!
CD-ket írod serényen ? :)
Tommi07-11-2006 13:34:36 //
636
Tommi07-11-2006 13:32:43 //
635
A Mercinek pl elég komoly a gyári múzeuma...
Most nyáron a körútunkon a Mille Miglia volt a top, ott sajnos bent nem engedtek fotózni, de a környezet nagyon durva volt: egy 14. századi tipikus olasz kúria ad otthont a kiállításnak, zsalus ablakok, vastag kőfal, vörös tetőcserép, mintha a Keresztapa harmadik részének Szicíliája elevenedett volna meg :) A hírek között a Terra di motori cikksorozatomban megtaláljátok a képeket.
kando.07-11-2006 12:29:12 //
634
Nagyon tervezzük mi is az öcskösékkel, hogy kinézünk oda. :))
kando.07-11-2006 12:25:12 //
632
Élethű körülmények..
Amúgy meg nem kell minden múzeumnak cirádás-barokkos-gótikás stílusúnak lennie, lehet az modern vagy realisztikus 60's-70's évekbeli vazsbeton ( :) ), a lényeg a tartalom ;-))
Nemtom, melyik másik autógyárnak van/lehetne ilyen múzeuma.. :))
Tommi07-11-2006 12:22:39 //
631
Igazuk van abban, hogy elég gáz körülmények között van a múzeum, a régi aresei gyár falai között egy betonrengetegben, de azt azért nem mondanám, hogy szegényes lenne...
Most nyáron voltunk ott és kb összepisáltam magam a gyönyörtől, hogy szinte minden jelentős modell ki volt állítva, legyen szó utcai vagy versenyautóról.
Xixo15-10-2006 22:39:08 //
629
Halesz02-08-2006 17:02:31 //
625
Hát igen...
Halesz02-08-2006 17:01:32 //
624
lyet láttatok már?
Alfa Romeo 6C 2500 Cabriolet 1947, seen on an European Concours in Duesseldorf
Xixo09-07-2006 19:20:57 //
623
Tommi04-07-2006 14:34:47 //
621
Alfa Romeo felvonulás
2004-ben Milánóban ünnepelte az Alfa Romeo a Giulietta 50. évfordulóját. Most újra a lombard nagyvárosban parádéznak az Alfák, ugyanis 40 éves lett a Duetto.
Igen, akkor erre emlékeztem. De visszakerestem itt egy kicsit és nem találtam. :))
Tommi04-07-2006 14:22:56 //
618
Vagy az F1 topicban vagy itt írtam múltkor egy szép hosszú és kimerítő részletességű hozzászólást Szisz Ferencről és az életéről, mingyán előkotrom :)
Gyilkossági kísérlet a GP-n
A világ első Grand Prix versenyét 1906. június 26-án és 27-én rendezték Le Mans-ban, I. Grand Prix de France néven. Ezt a viadalt a Nógrádverőcén, 1881. január 29-én született Szisz Ferenc nyerte.
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 14:14:49 //
616
Jöhet még bármi!!!:-)
Kajáljuk!
Hehe! Gondoltam érdekel valakit. :))
GT Ɨ|ѯ04-07-2006 14:07:54 //
614
THX!
Ez ( is ) szép volt!:-)
Lobot08-05-2006 00:14:52 //
612
Megtörtént.
Halesz08-05-2006 00:12:21 //
611
De most már megvan :) Tedd be újra a kedvencek közé :)
Lobot08-05-2006 00:11:08 //
610
Akkor ezért nem találtam a kedvenceim között. Egyik pillanatban még ott volt, a követekezőben meg...
Halesz07-05-2006 23:56:52 //
609
A moderátor üzenete:
Az átláthatóság kedvéért összevontuk ezeket a topicokat:
- Híres Alfások, Alfás hírességek
- Alfa történelem
A hozzászólások és a hivatkozások nem vesztek el.
Ez 98 vagy 99-ben volt nem sokkal a megjelenése után. Majd végigtúrom a honlapokat.
Attie07-05-2006 11:26:06 //
607
Ez nagyon jó! :)
ystuc07-05-2006 10:48:26 //
606
'90-es évek elején is volt már Autó Piac, de akkor még nem heti lap volt, hanem havi.
Kár mert akkor szerettem bele igazán amikor lehúzták. Az auto2 oldalán néztem, ott nem volt, lehet hogy az autopiacban volt már ha azidő tájon volt már egyáltalán autopiac. De csak arra emlékszem hogy nem automotorban volt bár az sem biztos.
ystuc07-05-2006 10:15:02 //
604
Hát sajna nem... Csak azokat tudom bescannelni, amik megvannak nekem. Ezt pedig nem láttam, különben emlékeznék rá.
Figyu! Ystuc! Azt a cikket nem tudnád előkaparni amiben asszem 1998 ban teszteltek össze egy 166V6tb-BMW530-VolvóS70 3,0 Típust. Arra nem emlékszem melyik újságban volt, de a cikkben lehúzták az Alfát a többi elllenében, bár az Alfa adatai voltak a legkedvezőbbek, de nem ő a Bajor fenevad és a hűvös Svéd, valahogy így írták. :))
ystuc07-05-2006 10:02:35 //
602
És egy neves formatervezővel készített interjú:
Giugiaro (Vmax 2004. április)

ystuc07-05-2006 09:56:30 //
601
Visconti (Vmax 2004. április)

ystuc07-05-2006 09:55:40 //
600
GT 1.9JTD (Vmax 2004. július)

Satti07-05-2006 09:53:43 //
599
Na ezt meg tudom érteni:-))
ystuc07-05-2006 09:53:30 //
598
147 GTA (Vmax 2004. július)


ystuc07-05-2006 09:51:04 //
597
Na, frissítem a scannelt cikkeket... :-)
Igaz, ezek nem olyan régiek...
147 (Autó K2ttő 2001. február)



bszl02-05-2006 22:47:23 //
596
Jól lepunnyadt ez a topic. Kár, hogy nem járunk elég "nyitott szemmel" :) Bár én sem azt nézem ki vezeti...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.