GT Ɨ|ѯ13-08-2011 09:45:49 //
3115
Amennyiben valaki faceliftesíteni akar, jelezze:-)
eladó, dobozában.14K

Nekem anno hozta GPS szerint a 215-ös gyári végsebességet. Persze zárt tetővel.
Nyitott tetővel más a helyzet, gyakorlatilag ilyenkor nem lehet "áramvonalas" formáról beszélni. Nyitottan a fogyi is magasabb még normál országúti tempónál is.
gyml11-08-2011 12:47:15 //
3113
Nemrég jártam Németországban és kipróbáltam a végsebességeket.
Nyitott tetővel:
Zárt tetővel:
Nem lettek a legjobb minőségűek a képek, mert gyorsan kellett fotózni.:)
Két érdekes felfedezést is tettem:
1. 140km/h- tól nyitott tetővel érezhetően nehezebben gyorsult, mint zárt tetővel.
2. 120km/h felett tényleg nem esik be az eső mindaddig, amíg nem kezd el annyira esni, hogy nem látok ki a szélvédőn és muszály lassítanom. :)
(jujjj ez miért lett ekkora? sorry...)
Ha valakit érdekel a fenti embléma + pajzs ... jelezze :)
Szép időt jósolnak a hét végére. Egy szombati, esetleg varárnapi Balaton kerülős, ebédelős, nyitott tetős túra?
Mondjuk mint a múltkor?


Érdekelne Valakit?
Totti07-08-2011 11:27:07 //
3109
Emlékeim szerint az anyós ülés mögött és lemez csavarral !
Cartársak! Le tudná nekem valaki fényképezni, hogy gyárilag hol van és hogyan van rögzítve ez a háló az ülés mögötti falon? (Lemezcsavar vagy átmenő csavar?)

Találtam több kárpit patentot, ami passzol a felfogató fülekhez. Lehet hogy a patentok helyett van ez odacsavarozva? (A negyedik fülnél viszont nincs patent.)
Ma végre megint "normális" idő volt. Mióta hazajöttünk a "Nagy Túráról" a garázsban pihent a Pók. Ma újra elővettük és élvezhettük a nyitott tetős suhanást. :-)
Remélem mindenkinek sikerült kihasználnia az időt...
Totti28-07-2011 16:58:33 //
3106
Már meg kapta a felvilágosítást tőle :-) De ahhoz képest tényleg jól össze kalapálták!
Blade28-07-2011 16:57:04 //
3105
Kandó hazavágta...
Ha pontosan akarsz tudni mindent, akkor kérdezd Serpentét.
Ahhoz képest elég jól összerakták, legalábbis első ránézésre..
Sracok, ha vkinek van kedve kiserletezni egy kicsit, megtenne nekem h lehuzza a 2.0TS vezerlesmodosito elektromos csatijat es megirja mit tapasztalt. Nekem jobban megy nelkule a gep, vagy legalabb is kozel sem rosszabbul, es nem ertem.... köszi!

böngésztem a telefonomon, a múltkori "kuplung eset" képekben :)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/spider/alfa_romeo_spider_2.0_ts_atirva_a_vevo_nevere_-2261005 Bocsi :D Akkor így !
Poló23-07-2011 15:11:31 //
3100
Serpente ex-autója. Egyszer kapott egy szép nagy pofont.
Erdekel, igen! Jolenne ha nem kellene kifizetnem a szerszamot, ha már csinalt ilyet masnak. Akit en ismerek, annal ki kellett legutobb 166-hoz... (szilentblokk kft..de mostmár legalább van nekik hozzá...mondjuk ezt a 166 topicba kene megirnom :)
KGBMAN20-07-2011 22:12:00 //
3097
Akkor visszamenőleg :) Én sem vagyok gép előtt így nem tudtam :) Mobilon csak a szöveget néztem, a dátumot nem :)
Bizony! :-)

KGBMAN20-07-2011 19:31:33 //
3095
Van profi szilentes aki mindent le tud gyártani. Ha érdekel megkeresem neked este ha hazaértem, most mobilról vagyok és ebben nincs benne.
Totti20-07-2011 19:31:10 //
3094
Már meg jöttek :-)
KGBMAN20-07-2011 19:29:27 //
3093
Jó utat, sok napsütést, jó pihenést!
Sziasztok!
2.0TS-be '96 vki csinaltatott már valahol szilentet a felső motorkitámasztó bakba?
Grazie!
Totti11-07-2011 20:39:41 //
3091
Jó utat !
Üdv mindenkinek, kicsit elmentünk kocsikázni. (Tegnap reggel óta vagy 700 km fedél nélküli út áll mögöttünk! ) Bővebben, ha hazaértünk, még 8 nap hátravan :-))

Köszi, user manual mást ír, de a service manual már ezt.
Ez ment bele, és mint a vaj, hihetetlen mennyit dobott rajta.
+ jobban megy a gép, nagyon lefoghatta az előző ismeretlen "trutyi"...
Csöri05-07-2011 12:48:22 //
3088
Synt 75
Srack TS-be mi a gyari valtoolaj? Koszi!
KGBMAN04-07-2011 18:57:54 //
3086
Jó, de a FL az kell bele, mert..mert kell :) Mert nekem az tetszik :) Max manuális lesz :)
Szerintem felesleges a Spiderbe automata klíma, Túl "vad" autó az automatához, a nyersségéhez a manuális illik :-)
Tudtommal azt eddig még senki sem tudta megoldani,mert állítólag teljesen más minden!
KGBMAN03-07-2011 15:05:29 //
3083
Az igaz, de elég sok új feladata lesz, Távindítás, ajtók nyitásának vezérlése, stb. De majd szépen sorjában haladunk. Jó lenne a belső FL-t is megcsinálni, de még nem tudom hogyan lehet a manuális klíma helyére betenni az automatát.
Dévid03-07-2011 11:59:00 //
3082
Egyenlőre a kinézete elég riasztó lehet. :)
A riasztó már a legkevesebb!:)
KGBMAN03-07-2011 11:24:22 //
3080
Annak én is. Legyen lábon. A többi majd alakul. Decemberig lesz időm vele szórakozni. Lehet hogy egy riasztó cserét is beiktatok.
Azért örülök,hogy legalább elkezdődött a munka!
KGBMAN02-07-2011 10:27:24 //
3078
Igyekszem. :) Egy belső FL is tervbe van véve és a kárpiton is buherálni akarok. A Hifi beépítésről nem is szólva. Így végre a fehér kónuszú uDimension mély is passzolni fog a géphez. :)
gyml02-07-2011 10:19:32 //
3077
Azért szerintem ezt mindannyian megnéznénk.:) Célozdd meg vele a következő AlfaCity-t.
KGBMAN02-07-2011 01:38:42 //
3076
OK, beírtalak. A család, haverok után előkelő első helyet szereztél a listán :)
KGBMAN02-07-2011 01:36:34 //
3075
Tükör aljában rejtett gomb, ami csak riasztó nyitás után nyomható. Lásd csomagtartó. :)
Dévid01-07-2011 19:45:15 //
3074
Akkor a jövő évre írjál fel légy szíves engem egy körre, utasként! Csak hogy üljek rendes V6-ban is végre. :)
Jó hallani, hogy épül :-)
Ha nincs gomb az ajtón, akkor hogyan fogod nyitni?
KGBMAN01-07-2011 17:48:08 //
3072
Végre megkezdődött az újjáépítés. Pár dolog máshogy lesz az fix. pl eltűnnek a nyitógombok és a "luk" az ajtónyitáshoz, simára lesz falazva. A csomagtérzár marad, de az eddig is nyílt a riasztóról. A csomagtartó kap egy szivargyújtó csatit, hogy ha netán lemerül az akku akkor lehessen onnan a starterről megtápolni.
Nagyon agyalok, hogy ledesítem a hátsó lámpát. A külső burkolat megmarad, de mögé építek egy teljesen ledes falat és az lesz a hátsó lámpa. Egyelőre sokszinű lesz a javítás miatt, de a végén kap egy Bianco Nuvola színt az egész vas, új lököst hátra, előre, új küszöböket, kopoltyúkat. A keménytető pedig egy szénszál borítást. Vagy az egész üvegszál tető mintaként szolgál majd egy szénszálas darabhoz. Idén nem lesz már belőle autó, mert decemberig kivonattam. Addig elkészül. Idén Siena-t már aligha lát, marad a téligumi, október végétől úgyis más ajánlatos azon szaladni.
Hát ennyi.. Már alig várom, hogy újra egyben lássam.
Köszi a megerősítést srácok, kuplungszett (+szimering+balanszdugo) megrendelve, penteken csere..
2-esem kicsit "reccsen", de egyelőre a váltót nem piszkálom, majd ha széthajtottam :)))
Lehet inkább kap másik olajat, melegen nem olyan vajas mint középmeleg állapotban...gyanítom olaj nem az igazi...
Totti28-06-2011 20:35:00 //
3070
Én is azt mondom hogy kuplung kakukk! A valeoval nem lehet mellé nyúlni esetleg még a Luk ot ajánlom de a Sacks is jó csak drágább!
Egyébként tényleg jó motor. Ma mentem 75km-t csak úgy, hogy mehessek vele. Kész felüdülés volt az 1000 km-nyi euro5 dejzel után :-))
Esetleg a váltóból kijövő tengely?
Nekem Valeo volt benne, azt is tett bele Csöri.
klatty
Tökéletesen működik.
A váltóproblémámat egy bontottal oldottam meg, olcsóbb, mint szétszedni és összerakni. Ráadásul addig nincs szétszedve a kocsi, a kuplungcserénél lett megoldva :-)
Tiszta jó kis motor, nekem nagyon pozitiv csalódás...
(ki sem lehet robbantani a Spiderből :)
BTW, Andy-val már elmélkedtünk, de hogy biztosra menjek szoljatok hozza:
Remeg a gép.
Ha kinyomom a kuplungot (üresben) abbahagyja pár mp után. (gondolom amikor megáll a szerkezet forogni)
Ha 2000 fölé pörgetem tűnik el.
Lejtőn lefelé is remeg ha nem jár a motor, csak legurulok motorfékkel.
Ugye kuplung+szerkezet csere?! (nem szeretnék kétszer nekifutni, megveszem, csere és go tovább... :)
Illetve volt egy elég nagy holtjátéka terhelésváltásra, ami határozottan a hajtásláncból származott, és nem motortartó okozta. Már azzal kapcsolatban is a kuplung volt a tippem. (a rugók benne)
Illetve melyik márkával van jó/rossz tapasztalat?! (nemtom hány féle van, még most kértem csak árat...)
Köszi!!!!!!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.