Forum >> 159

Smith02-05-2018 13:06:39 // 108255
Hát, nekem most csinálja harmadszor, de nem merült fel se benne, se bennem, hogy plusz pénzt fizessek. Egyszer fizettem amiben megegyeztünk, elvárom, hogy legyen jó :)
RomeoOne02-05-2018 12:39:02 // 108254
Ja, ha az utómunkákat ingyen csinálja, akkor még lehet indok, de ha az ember visszaviszi, hogy ez így nem jó, sztem nem ingyen szoktak tovább foglalkozni vele.
Smith02-05-2018 09:32:41 // 108253
Erről én is tudnék mesélni, igaz nálam nem szerelés hanem fényezés van a képben. Szóval az lehet az indok, hogy már kifizetett egy csomó pénzt, és nem szeretne még többet, hanem inkább szeretné, ha az autó jó lenne. Kényszerhelyzet. Meg máshol sem mindig repesnek az örömtől, ha odakerül egy autó amit már valaki valahol "elkezdett"...
RomeoOne02-05-2018 08:00:03 // 108252
Miért nem viszed máshova?
Ha eddig sosem voltál elégedett velük, akkor mit vársz a továbbiakban?
ProdyG02-05-2018 07:25:05 // 108251
Jövő héten viszem vissza a kocsit, majd ha lezárul a sztori, írok.
Don Gombóc02-05-2018 06:05:43 // 108250
Nekem Momo a téli és a nyári is, és tök jó mindkettő. A 166-on nekem is volt infinity, valóban jó volt, és gombokba került.
Erhard 242 (Pure Energy)01-05-2018 22:34:42 // 108249
Teljesen jó márka a Momo idén a Laufent teszteltem az is bevált
mizooo01-05-2018 21:15:18 // 108248
MOMO téliekről mi lett végül a véleményed? Használtad? Nekem 2. tél ment le hibátlanul és még egyre felteszem. (Anno írtad, hogy te is rápróbálsz)
Nyárinak Infinity-t használom 4 éve, picit többet fogyaszt vele állítólag és ami biztos gyorsan kopik, ellenben minden körülmények között tapad :)
Gyapi Ɨ|ѯ01-05-2018 20:01:43 // 108247
köszönöm, ez nagy segítség!
Hardy01-05-2018 14:58:17 // 108246
Én raktam be utolag. Nézd végig a blogjaim. Tető egység kell. Nem nagy összeg. Pár ezer. Vezérlő kell. Nincs benne. Lökhárítót nem kell cserélni. Vigyázz két fajta vezérlő van. 4 illetve 8 szenzoros. Ha csak hatra rakod a 4 es kell. Mivel nekem csak a hátsó volt bevezetékezve így előre nem raktam. A műszerfal kijelzése csak a 8 szenzorosat tudja. De nem mindegyik. Hangszóró is kell. Jobb hátul van a C oszlopnál. Az is be van vezetékezve.
Shadin01-05-2018 13:12:15 // 108244
A PROXY majd rendezi magát :-)
Piritu - 1.000.00001-05-2018 11:51:26 // 108243
Melyik autón próbáltad?
Gyapi Ɨ|ѯ01-05-2018 11:43:40 // 108242
köszönöm,
jó hír, hogy csak hátsó szenzorokkal is megy,
a vezérlő megléte végső esetben a kárpít lebontása után kiderül majd (ezt szerettem volna egyenlőre elkerülni.)
bekapcsoláson a proxi rendezést értettem
ez így nem tűnik túl macerásnak,
köszi az infókat
Erhard 242 (Pure Energy)01-05-2018 10:16:19 // 108241
Gumi off..
No kipróbálva a Ling-Long teljesen jól teszi a dolgát azt mondják 3 idény és utána kuka, mert felkeményedik :))) Ár/érték arányban viszont verhetetlen...
Shadin01-05-2018 10:11:59 // 108240
A vezérlő valószínűleg nincs benne, hacsak nem volt benne valaha a 4 szenzor is :-)
Ha a vezérlő és a 4 hátsó szenzor bent van az már tud rendesen működni mint tolatóradar.
A tetőlámpa kapcsoló nekem bent van és csak hátsó érzékelőim vannak gyárilag. MES-ben lehet konfigurálni, hogy a kijelzőn legyen-e piktogram, de nem találtam olyat ahol kapcsolni lehet hogy van-e benne valamilyen radar, összerakod és észreveszi.



gecsa30-04-2018 23:04:12 // 108239
Nekem pl, ha erősebben nyomom a kuplungot, akkor eltűnik a jel, és arra dobja a hibát.
Gyapi Ɨ|ѯ30-04-2018 22:23:28 // 108238
Sziasztok!

Parkoló radar beszerelésén gondolkodom és kérdéseim merültek fel,

berlina, high fekszereltség
1. Előkészítés benne van, hátsó lökhárítón ott a csatlakozó, amibe a 4es kábelt kell dugni a szenzorokhoz. Ez azt jelenti hogy a vezérlő is benne van (a csomagtartónál) ?
2. ha csak hátra teszem be, akkor is működik, vagy hiányolja az elsőt?
3. tető lámpánál nincs kikapcsoló, enélkül is működik?

Tehát csak a 4 szenzor kell és már működik is MES engedélyezés után?
Gyapi Ɨ|ѯ30-04-2018 22:18:55 // 108237
nekem ezt a hibát kuplung kapcsolóra dobta,
mikor eltört a pedálrugó és nem jött fel teljesen a pedál, időnként kiírta
Haddel30-04-2018 20:46:05 // 108236
Ez jó túra lesz! Várom majd róla a blogodat!
Totti 14630-04-2018 20:40:07 // 108235
Holnap ezekre rámegyek, körbenyálazom. Köszike! ;)
Smith30-04-2018 19:14:33 // 108234
Ha jól emlékszem előző hozzásólásokból, egy elég jóhírű szerviz. Dehát, ezek után, már nem is tudom. Csak akkor kiben bízzon az ember??? Még nem hallottam ilyen megoldásról, de nem tűnik szakszerűnek így első blikkre.
gecsa30-04-2018 19:01:01 // 108233
Biztosíték az aksinál, vagy kuplung-, illetve fékpedál kapcsoló. Tippre.
Totti 14630-04-2018 18:58:58 // 108232

Egy kis help?
Haddel30-04-2018 18:55:07 // 108231
Az igen! Kreatív megoldás. Magyarán a hiba nem lett elhárítva,de tüneti kezelést kapott. Hol csinálták ?
gecsa30-04-2018 18:33:57 // 108230
Én megkérdezném azért a szerelő nevét.
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2018 17:22:08 // 108229
ez nem normális, nem melegedhet ha csak nem rossz a vízpumpa vagy a hűtő vagy megint HF-es...
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-04-2018 15:37:55 // 108228
Nagyon vissza kéne fognom magam hogy le ne basszak egyet aennek a Mekk mesternek. Ez nem munka, megoldás, csak valami sufni tuning. Nem melegedhet az autó ha normálisan működik. 3-ik dízel Alfámat hajtom akár hogyan is mentem vele csak akkor kapcsolt a ventillátor ha klímáztam. Én azért vissza vinném hogy ezt mégis hogyan gondolta :(
ProdyG30-04-2018 13:33:47 // 108227
Örülök hogy ilyen jó kedvetek van.
yani🍀30-04-2018 12:58:27 // 108226
Én tennék bele még egy klíma kompresszort, ami a hőcserélőn keresztül a vízkőrt hűtené.:D
gecsa30-04-2018 12:35:39 // 108225
Csak lenne egy kicsit nagyobb, hogy elférj benne! :D
Csabi30-04-2018 12:31:08 // 108224
Atyaég...végül is, lehet ezt még fokozni, két szivattyúval, hárommal, ha romlik a helyzet.
Aztán még jégtömböt is lehet faragni a hűtő és a blokk közé...Ha nem alfás fórum lenne röhögnék...
Shadin30-04-2018 11:22:06 // 108223
tótszivattyút = pótszivattyút
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2018 09:02:23 // 108222
Igen, az egy szivattyú. Kb most vinném vissza az autót. 150-nél gyárilag nem melegszik, hengerfej csere óta pedig igen. Miért is? Ez így nem korrekt megoldás.
_Ata_30-04-2018 09:01:22 // 108221
mp3: mostanában hiába gyalultam ki az mp3-akat az mp3tag nevü progival, nem mindent játszott le. Elkezdtem átnézni, és úgy néz ki a bit ráta ha 320-ra van állítva, akkor mindent visz. A 128asokat nem akarja. Hátha valakinek volt ilyen gondja :)
Shadin30-04-2018 08:46:05 // 108220
Úgy néz ki, hogy betettek egy tótszivattyút.
Nekem is kellene egy ilyen időzítővel a turbo visszatérőre,
mint ahogy a 4C-ben is van.
Kíváncsi leszek.
Zolibácsi30-04-2018 08:32:42 // 108219
Ahogy nézem az egy vizpumpa féleség lehet, segít cirkulalni a vizet. Kérdés az miért kellett bele...
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2018 08:28:27 // 108218
Én azért szeretem, mert szögegyszerű nincs benne semmi korlátozó, szabályzó elektronika csak a jó kis motorhang és a szél zúgása
ProdyG30-04-2018 08:21:16 // 108217
Sziasztok,
Említettem már, hogy a januári hengerfejcsere óta valami miatt melegszik a motor, és folyamatosan jár a hűtőventi is. Főleg az utóbbi időben, a nagy melegben. 150-nel már nem nagyon lehetett vele menni pályán, mert 130-ba csapott a hőmérséklet mutató...
Vissza is vittem a kocsit a szervizbe, ott volt egy ideig, 2 napja hoztam el.
Elvileg megcsinálták, nagyon nem részleteztük, hogy mi történt a kocsival, mondták, hogy valami vízkeringési gondja volt, teszteljem, most már jónak kell lennie...
Jó is, de tegnap benéztem a motortérbe, és találtam egy furcsaságot, egy plusz alkatrész került a kocsiba. A csatolt fotón pirossal jelöltem. Úgy látom az a cső ketté lett vágva és be lett illesztve közé ez a cucc. Mi lehet ez? Rá van kötve a fuse box-ra, onnan kap áramot.

Piritu - 1.000.00030-04-2018 07:53:38 // 108216
Szerintem azért, mert vezetni kell/lehet őket.
A Giuliettába/159-be beül az ember, becsukja az ajtót és csendben suhan. A futómű, az elektronika megold mindent. Itt neked kell mindent megoldani.
Szerintem egy kezemen meg lehetne számolni, hogy hány 159-Giu tulaj vált vissza dupla kuplung + gázfröccsel kettesbe/hármasba egy előzés előtt.
'''''30-04-2018 07:08:14 // 108215
Kíváncsi lennék,miért szeretjük a régi vasakat.Én nagyapám régi 250-es jawaját nyúltam le ahogy lett jogsim.Aztán később lett még öt de meguntam a szerelést és eladtam mindet.
Most,így bő húsz év után kellene valami robogó de szerintem inkább megint valami öreg vas lesz. :-)
'''''30-04-2018 06:56:30 // 108214
Spiderem öt személyes.Egy ember még elfér hátul. :-)
Piritu - 1.000.00029-04-2018 22:56:28 // 108213
..összesen 20 hágó :-)
Piritu - 1.000.00029-04-2018 22:55:18 // 108212
Francia Alpok, a cél Col de la Bonette és társai...
Haddel29-04-2018 22:48:58 // 108211
Merre mentek?
Haddel29-04-2018 22:43:56 // 108210
Meg van annak is a fílingje😃
Nekem is van,igaz offos, birodalmi szívó dízelem😃
Piritu - 1.000.00029-04-2018 22:27:58 // 108209
A tetőtlenben - szerintem - pont ez a lényeg. Csak te és aki melletted ül...
A világ a maga gondjaival kikapcsolva.
Az más kérdés, hogy nem könnyű a világ többi részét - gyerek, kutya, stb. - otthon hagyni.
gecsa29-04-2018 22:23:21 // 108208
Gondolkoztam én is tetőtlenben, de 3an vagyunk, az alfa meg ilyen esetre nem kínál sok típust. :(
Piritu - 1.000.00029-04-2018 22:20:31 // 108206
"...az egész öregautózás lényege, hogy minél jobban megközelítse az az autó a gyári állapotát. Úgy van meg a varázslat, motortól, hajtástól függetlenül." - Valahol itt a lényeg. A 20 éves Spidert is ezért cseréltem le majd 10e km keresgélés után egy 15 évesre. Sokkal gyáribb állapotú. Innentől nem számít, hogy a Giuliettával gyorsabban lehet autózni, a napokat számolva várom a nyári túrát a TS-el...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.