Na, ma délután szétszedtük a 147 ajtaját.

Ez a kis műanyag bizbasz tört el és szétkúrta a bowdent is.

Külön nem lehet persze cserélni csak a teljes mechanika játszik. Bontott lenne 5k-ért, de még a bontós is azt mondta, inkább újat, gyárit, mert lehet 2 hetet fog bírni.
Egyelőre felrámasztottam két léccel, hogy addig is lehessen vele járni.




:DDD

Ja amúgy az alap probléma, hogy neha nem indul el egybol csak hosszas tekeres utan. De neha mwg pöcc-röff.
Általában melegen okes. Hidegen nem ugrik be egybol.
Macccy02-11-2017 16:29:11 //
101354
veszélyesen élsz Feri :D :D
Na csont nélkül meglett a műszakim, pedig izgultam. Reggel mikor mondtam a vizsgáztatónak a kérdésére, hogy fólia, utólagos xenon vagy ilyesmi van-e, hogy hát fólia az akad. Húzta is nagyon a száját, hogy szabálytalan, meg már nem lehet, csak felhúzott ablakkal fényképezni, nézzük meg gyorsan, mert ha nagyon sötét, akkor ne is hagyjam itt stb. Nézegette is nagyon az első ablakokat, húzogatta, le fel, de igényesen van megcsinálva. Meg végülis nem egy sötét fólia. Azt mondta, csak 3 után csinálja, addigra már nem várható ellenőrzés és meglátja, hogy tud-e róla jó fotót készíteni. Azt, hogy a szélvédő is le van fóliázva nem is említettem inkább neki, kíváncsi lennék, hogy később feltűnt-e neki.
Végülis csak az ügyintéző nő hívott, hogy kész van, mehetek érte. Ezek szerint az sem szúrt szemet, hogy nincs hátsó dob.
Liquid02-11-2017 16:03:43 //
101352
valahogy bekerültél náluk a megfontolt, falusi öregember kategóriába :D
és az Allians a legolcsóbb nálam ez is érdekes, mondjuk a Spiderre 11e/ év A0-ban :DDD
Liquid02-11-2017 15:54:31 //
101350
értemén :) mondjuk én (már) nem vagyok falusi, a többi stimmel, de több lett
az évek, a falu na meg a B10 :DDD
Attis02-11-2017 15:04:20 //
101348
Nekem most B9 lesz a besorolásom és mintegy 3 ezer Forinttal nő éves szinten a díjam. :(
(Mondjuk nem vagyok meglepve, mert az utóbbi években hiába lett magasabb a bónusz besorolásom ettől függetlenül mindig nőtt pár 100 vagy pár ezer forinttal a biztosítás díja).
Liquid02-11-2017 15:01:44 //
101347
wow, kb. ez az első eset a látókörömben, ahol nem emelkedett
meglestem idén baleseti adóval 28e volt B9-ben, jövőre 18e lesz B10-ben a rovarra ...
Tocke02-11-2017 14:24:21 //
101345
Igen, adóval együtt 28e-ről 32e-re.
Remélem nőni azért nem fog, ha átkerülök végre M01-be :DDD
KGFB:
Ha nem nézzük a baleseti adót, akkor 25%-al több lesz a biztosításom (B06) mint idén. 20 helyett 25k Ft. Ez az első, hogy nem csökkent, hanem emelkedett. :(
+ adó.
Nektek is nő?
Tocsa02-11-2017 12:39:05 //
101342
Üdv. Valami miatt beesik az akkufeszültséged!! Ez a hibáid oka! Ha az akku szerinted ok
méresd meg terhelten egy akkusnál nem árthat. A generátorod is vacakolhat időszakos zárlat a töltési körben . Feszabályzó beázik vagy beteg pl. Sérült gerjesztő tekercs a generátorban ha vizet kap vacakol (én ezzel szívtam).
Ha a generátor is rendben akkor lehet keresgélni kábelhibákat..... nem egyszerű.
akkor higyjük el, hogy jó (nekem csak a VDC + CAN hibák összessége lett gyanús) - a szenzor viszont lehet rossz. nyilván ez az infó a váltónak is kell.
Akksi fél éves Exxide nagyobb mint a gyárilag belevaló
a dízelt a MESben 2 helyen kell nullázni.
Tocke02-11-2017 11:20:07 //
101338
Basszus..... lefáradtam, megyek aludni :-)))
Na azt olvasom fürdessem meg WD40el. :) Na kipróbálom délután.
Csak azt a részt cseréltem, ami eltört. :)
(baszd meg! :D azt hittem valami okosság)
Szergej02-11-2017 10:34:10 //
101335
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 1.9 jtdm 16v részecskeszuro egr kiiktatva. Igy is az 5w30 as c2es olajat tegyem bele vagy mehet a gyár által javasolt selenia 5w40?
Passz, a bontott tükörnek is vannak hiányosságai, szóval arra sem beszéllek rá mindenáron. Addig is:
link
Azóta ilyen, hogy megvettem a kocsit. csak most kezd el foglalkoztatni a dolog, mivel valami majom letörte a tükröt. Gondolom, ha be lett volna hajtva, akkor nem...
Szerintem a modul ott van a tükörben. Nincs kedvem szétszedni megint, ha azt cserélni kell. :D
antonov02-11-2017 10:20:10 //
101332
De amúgy igazatok van, benéztem. De nekem gyanús az akksi...
antonov02-11-2017 10:18:17 //
101331
Gondolom azért dob ennyi hibát mert kuka az akksi. : )
Gondolod, hogy élő adatot mutat az error details-nél? :D
Nekem azóta, hogy cserélni kellett bontottra a vezetőoldalit, mert elvitték egy koccanásban, azóta az "új tükör" lassabban mozog, mint az eredeti másik oldali. Néha nyitásnál előfordul, hogy nem is tud kinyílni teljesen. Ilyenkor még egyszer megnyomom a gombot, akkor visszazár, lehúzom az ablakot, és nyomom a gombot, hogy nyissa, és akkor még kézzel is rásegítek neki. De hogy mitől függ, hogy épp kinyit-e vagy nem, nem tudom. Talán időjárás. De elég hektikus, általában nincs vele gond.
antonov02-11-2017 10:12:52 //
101328
És gondolod indítózás közben fotózott? : )
Csabi02-11-2017 10:08:18 //
101327
150-es fordulat mellett, ami csak indítási fázisban lehet. Akkor a 11,1V normális.
Sziasztok!
Kínlódott már valaki az elektromos tükör behajtásával? Nagyon nem akarja felvenni azt a pozit, amiből behajtódik. Nagyon el van tévedve a mozgásokkal. Mindig más pozicíóba hajlik be és mindig máshova akar visszaállni. Valakinek van ötlete vagy szívott már hasonlóval? Miért butáskodik így?
igen, lehet, hogy összefügg.
ami engem zavar, az a második képen a 11,1 V-os akkufesz ... lehet, hogy csak az a baj, hogy halódik az akksi.
antonov02-11-2017 10:03:19 //
101324
Battery voltage: 11.1V, az elég necces.
Egyébként nekem kiírja, hogy service in xxx km. Meg ugye a villáskulcs megjelenik? Ez mit jelent? Legutóbbi olajcserénél lehet, hogy elmaradt a nullázás valahol? MES-ben kell vmit kinulláznom?


Valaki már belefutott ebbe? 2.4 Q-tronic.
Inditás után kiírja hogy checkkoljam a váltót.
Amivel egyébként semmi gondom nincs, teszi a dolgát ahogy kell, nem csúszik, nem ránt, semmi nyűg.
+főtengely jeladóra is van hibám. Az esetleg összefügghet??
lehet egyébként következtetni rá: adott fordulatszámon, megfelelő olajszintnél, adott olajhőmérsékleten (feltételezve, hogy jó az olajpumpa) elő kéne állnia egy bizonyos olajnyomásnak. ha ez nincs meg, akkor sajnos híg az olaj.
Liquid02-11-2017 09:46:52 //
101320
Ez az egész DPF mizéria nagyon típus és megoldásfüggő. Egyre inkább úgy látom, hogy az Alfánál ezt kellőképpen elbaltázták, legalábbis a 1.9-2.4 vonalon.
Tocke02-11-2017 09:41:28 //
101319
Nem tudom, hogyan méri, de szervíz lámpát dobott és kiolvasáskor kiírta, hogy híg a motorolaj + látni lehetett a megszakított regenek számát. Tényeket írtam.
Liquid02-11-2017 09:13:47 //
101318
igen ezt tudom, meg szerintem mindegyik ezt teszi. :)
az Alfa nem mér sehogy, csak számolgat a használat módjából meg a megtett km-ekből :-)
A DPF szerintem sokkal hamarabb eltömődik, minthogy felhíguljon a gázolaj.
Liquid02-11-2017 08:56:38 //
101315
gyanítom a megszakított regen számláló a viszkoztitásmérő :)
Viszkozitást milyen műszerrel mér a kocsi? :O
ez leginkább mazda betegség Alfánál ilyenről nem halottam....
Tocke02-11-2017 08:33:39 //
101312
Igen, tud hígulni a gázolajtól a motorolaj. De csak akkor van jelentősége, ha túl sokszor próbálkozik a regenerálással. Offos Renault Laguna, kiírta 10e km után, hogy nem megfelelő a viszkozitása a motorolajnak. Kiolvasáskor kiderült, hogy 40! megszakított regent tudhatott a magáénak a gondos tulaj.
Tocke02-11-2017 08:27:29 //
101311
Szia, az én autóm ugyanezekkel a paraméterekkel rendelkezik, csak a DPF ON. Vegyes fogyasztása 40% közút, 60% város 7,5 liter. Amikor csak város van szórhat 8-tól egészen 9 fölé, teljesen forgalom és lábfüggő:-) Termosztátod amúgy rendben van?
Nekem a webasto 0.5l gázolajst kér 30 percért, cserébe majdnem üzemire melegíti a vizet. Bár így hogy 3 hónapja a garázsban van, jó a fogyasutása a mocskos őspatkány gázolajtemető 2.4 :)
Budapesten a 2,4 Q-tronic bőven 12 liter fölött tud kajálni, ha olyan a forgalmi helyzet. Nekem garázsban áll az autóm, nem is volt ma délelőtt hideg, mikor felmentem a budafoki temetőbe, mikor leparkoltam akkor érte el a 90 fokot. Öt kilométer, és az utolsó rész a temető felé emelkedő. Lassan melegszik be, és akkor akármit csinálhatsz fogyaszt. Ami jó, és kényelmi berendezés, annak ára van. A kieg fűtés rögtön szállítja a meleget, de a plusz extra többletköltséggel jár.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.