MateE3e20-08-2017 09:58:13 //
98158

Üdv
Ha valaki esetleg tud eladó 19"es Ti felniszettet akár gumival azt szívesen meghallgatom :)
Pzk20-08-2017 09:17:46 //
98157
Szia, hát a 205/60 lenne a váltó méreted én olyannal vettem.
A télim azóta már 225/50 R17 lett, a nyárim pedig 245/40 r18ra cseréltem.
Ezekkel azért egész más a tapadás, így az egész vas viselkedése, fékútja, stb. A műszerek pontosak, a hasa feljebb van, nem akadsz fel olyan könnyen.
Ha már beruházol és lehetőséged van, inkább a 18-as felniméretet válaszd, egész más összhatást kelt, mint a 17-es.
Kunyho20-08-2017 07:14:14 //
98156
Ha nem tetszik az újrabőrözött, akkor itt van ez:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-166/Interieur/Schaltknauf-Marano-Nuovo-Nero-S::8316.html
Nem olcsó ez sem, de mégsem 37 ezer.
emGéza19-08-2017 22:49:33 //
98155
Köszönöm a segítséget! :-D
Azért csak haza hozott az "öreglány" , nem kellett tologatni.
Szóval a start stop hiba oka , az önindító betáp tőcsavarjai voltak lazák. Ami érthetetlen...
A kontraanya és a rögzítőanya az össze volt húzva, úgy , hogy együtt mozogtak a
tőcsavaron.
Szétszedtem... Egy hete hiba mentes. :-D
Remélem ez segít majd másnak is, ezért véstem szavakba.
Zsir...de ha már januárban tudtad akkor mire vártál?
Látod kell itt neked egr meg minden féle sallang :)
Üdv:

:)
Már megint letérdeltünk.
Kifújt a levegő az EGR és a szívósor között, Pont mint
Pityukománál.
Igazából számítani lehetett rá, már januárban diagoltuk a fiúkkal.
Ma út közben már akkora lett a lyuk (tömörtelenség), hogy nem jutott elég levegő a motornak és befullasztotta a közben eldugult részecskeszűrű.
Ami viszont aggaszt, hogy a hőmérő szonda is kiakad menet közben. (Nem ad jelet.)
gelle19-08-2017 21:07:55 //
98151
Sziasztok! Ha van valakinek eladó 17-es felnije gumival vagy gumi nélkül, az ne tartsa magában! :)
205/55r16-os gumikal vettem a kocsit, és akkor még sajna nem tudtam, hogy ezzel mekkora szívás lesz. :(
Esetleg a 225/55r16-al van valakinek tapasztalata? A 205/55r16-hoz és a 225/50/r17 képest milyen lehet érzésre?
csAR19-08-2017 20:27:45 //
98150
Ablakemelő szerkezetből milyet érdemes venni?
Vagy jó bármelyik gyártóé?
Smith19-08-2017 14:25:23 //
98149
Ki hinné, hogy a rádió mögött lesz ennyi hely, hogy az adapter adapterjének az adapterje is elfér még, plusz a fantomtáp, az USB-k, a HDMI, a mélynyomó felé az RCA, meg még az öreg ördög is :D
Aki gondolkozik gyári fej kicserélésében (gyári navis) annak annyit tanácsolok, hogy a tipushoz vásárolható, utólagos beépítőkeret egy rakás szar. Nem tart semmit, sehol. :(
Majd lesz blog, ha elkészülök, rengeteg fotóval :)
És a marelli navis Quadlock csatlakozó » ISO adapter leírással.

valós értéket kapsz, de nem minden paraméter olvasható / aktiválható.
Csabi19-08-2017 12:23:13 //
98147
Így már mindent értek :)
Egyébként láttam néhány váltógombot újrabőrözve, de valahogy nem győzött meg, az ívek nem olyan szépek, és az anyag is más....szóval ha rosszabbat kapnék vissza, mint amit elküldtem , biztos összekaparnám magam...:)
vidd el bőröztesd át... 7-8 rugó...a gyári azért ennyi, mert izlandi zuzmós perui kovaföld és műanyag kompozit amit a Dalai Láma áldott meg Tibetben a jobb tenyér ezért olyan sima a balhoz képest :)))
Csabi19-08-2017 11:32:52 //
98145
Gondoltam veszek egy új váltógombot, mert az új mégis szebb...ja, hogy 37000.... sejtem abban van az autó lelke 😂😎 marad a régi
Sziasztok! Mes-ben tudnátok segíteni? Free verzióban fogok kapni valóságos adatokat a kocsiról? Vagy az csak arra jó hogy megnézem a felhasználói felületet ?


Megy ez...
Uhh, ez kurva jól hangzik. Ha minden igaz, én is megyek nemsokára és egy benzines Veloce-t fogok kipróbálni. Már nagyon rá vagyok izgulva :DD
Pzk19-08-2017 02:40:12 //
98140
Sziasztok, milyen márkájú LMM-et érdemes megvenni 1.9JTDM-be? Csak Bosch-t vagy próbált már valaki ettől eltérni? Ha igen, mik a tapasztalatok? Köszi!
Trogerr18-08-2017 22:33:38 //
98139
Na ma sikerült nekem is kipróbálni a Giuliát, igaz csak a dízelt, autómatával. Én tényleg imádom a 159est és élvezek vele minden megtett métert, de a Giulia szerintem nagyon csúnyán odaver. Teljesen más kategória a két autó, jó mondjuk van egy évtized a két modell között. Ez az üléspozíció, mint egy gokart. Utoljára talán a BMW i8-ban ültem ilyen alacsonyan érzésre legalábbis...:) Pont egy új fullos dízel A4 után mentem közvetlenül az Alfával, kapóra jött egy gyors összehasonlító teszthez. Vezetési élményben a kanyarban sincs a német, minőségre (a belsőre gondolok, zajokra, hangokra) szerintem simán fej fej mellett a két autó. Amiben az alfát gyengébbnek érzem az a "geek" holmik. Az audiban ez a szabadon variálható központi kijelző ami a km óra helyén van az kurvajó, de ez az egyetlen ami jobban tetszett. Árban meg egy használt A4 ott kezdődik ahol egy Giuliát újonnan vihetek. Szóval így nálam 3:1 az olasznak, meg amúgy is elfogult vagyok. A lényeg a lényeg, az éppen épülő házunkat amint kész meghirdetem és veszek egy Velocét és visszaköltözünk anyámékhoz! :D
csokagm18-08-2017 22:14:09 //
98138
Lendületesebben jöttem ma haza, ez az autó fantasztikus. Imádom, nem szoktam tolni neki, de most... Dízel létére olyan boldogan forog a motor és ha nem figyelek simán 4500 fölött váltok. Imádom :)
Csabi18-08-2017 19:47:54 //
98137
Behr a gyári
Egyet értek, csak a Bárdiban néztem, jó lenne tudni, melyik a gyári beszállító...
Szerintem gyárit vegyél! Nem érdemes ezen takarékoskodni.
Köszi!
Városban is. Az időjárás miatt most nem néztem klíma nélkül, de dugóban is így áll, ritkán megy fel középre, pedig eddig mindig ott volt.
Milyen márkát érdemes venni, a hűtővizet, hol lehet leereszteni, és a légtelenítést, hogyan, ha kell egyáltalán.
Köszi2:
Sanyi
antonov18-08-2017 18:05:19 //
98133
Jól tudom ugye, hogy légköri nyomás mellet 5 voltot kéne mérni a MAP szenzor 4-es lábán? Én most 1.8-at mérek.
Plasti Dip projekt első ütem azt lehet mondani, hogy majdnem kész.
Az embléma cserén még gondolkozom, még elég tűrhető állapotban van a mostani...
De csak tartós sebességnél? Mert be kell állnia középre ha városban jársz. Egyébként igazad van, termosztát.
Sziasztok!
159 JTDM 16V. A vízhőfok ebben a nagy melegben is kb fél 1 rovátkával lejjebb van, mint a közép. Gondolom termosztát csere, de azért megkérdezlek Bennetek :) .
Ha termosztát csere: milyen márlát érdemes venni, a hűtővizet, hol lehet leereszteni, és a légtelenítést, hogyan, ha kell egyáltalán.
Előre is köszi:
Sanyi
Macccy18-08-2017 14:51:38 //
98129
Vágom a rutint, azzal nincs is baj, majd este autókázok ha jobb idő lesz, méregetek az AlfaOBD -vel (nagyon tetszik a cucc), majd akkor lehet egy rendes sík parkolót keresek neki. De az olajfogyás, valamennyi, az biztos mert 123ezernél cserélték, utána hoztam el, maxot illetve 5/6-okat mutatott a műszer. Most pedig 128ezresen túl 3/6 vagy 2/6 és ahogy mondtam, ha az ember leállítja, dolgot intéz aztán 2-3 perc után tovább megy, akkor le se folyik az olaj a technőbe, na olyankor simán elveszti azt a 2 rovátkát is és szól, hogy tölts.
Viszont.... az 1 lityó / 5K fogyásnak nem örülnék, az audi 0,5 l / 5K fogyasztása még elment, de már arra is furán nézett haver, akinek sose kellett rátölteni ..
már ha ferdén állsz a járdán (fél kerékkel lent) akkor is tud marhaságot mondani a kijelző. nem nagyon szabad neki hinni.
mindig sík talajon, régóta álló autónál kell a pálcával ellenőrizni a szintet.
Macccy18-08-2017 12:38:07 //
98127
Jó az angol, hál'Istennek (meg anyáméknak) úgy olvasgatom az angolt, hogy el is felejtem, hogy nem magyar. Csak nem tudtam, hogy a mennyiséget is említi, de már megtaláltam szóval zsír. :)
Majd lecsekkolom valahol síkon, mert tegnap sűrűbb újraindítások után azt írta ellenőrizzem már, mert alacsony. Reggeli első indítás kb. 30% szint volt. Mindezt egyébként ~5000 km -el olajcsere után.
Video
Itt is a lökhárító alján otthagyja simán a szélt... Lehúzza a maszkot,aztán kakukk
Attis18-08-2017 12:02:22 //
98125
"A motorolajszint ellenőrzése
A motorolaj szintjét a gépkocsi vízszintesen
álló helyzetében, meleg motornál,
a motor leállítása után kb. öt perccel
ellenőrizzük.
Húzzuk ki az Amérőpálcát, tisztítsuk meg,
majd nyomjuk be teljesen, húzzuk ki és
ellenőrizzük, hogy az olajszint a pálcán bejelölt
MIN és MAX jelzések között legyen.
A mérőpálca MIN és MAX jelzései
közötti olajmennyiség kb. egy liter."
Miert nem toltod le a magyar konyvet az elum-bol?
A 156 q,9 jtdm-ben lityi volt. A 159-e ugyan az a motor.
Macccy18-08-2017 11:31:55 //
98122
Hoppácska, megvan, lap alja, sarka :D
"The gap between the MIN and MAX marks corresponds to about one litre of oil."
Köszi
Üdv!
Persze, azt tudom, hogy matt lesz, nem akartam annyit tökölni PS-ben, csak látni, hogy milyen lesz az összkép!
PS: üdv Nyergesújfaluról :)
Macccy18-08-2017 11:15:46 //
98120
Szia! Bocsi, hogy megkérdem, de ez általában ennyi, vagy konkrétan ennyi a 159 1.9 JTDm 16V mociban? Mármint csak azért mert nagyapám is mondja, hogy általában 1 L, de az off németben is sok modelljében 0.5 liter volt a min-max. :)
antonov18-08-2017 11:00:48 //
98119
Üdv Tátról! : ) Amúgy szerintem azért csalóka a látványterved, mert plasti dip-el matt lesz, nem pedig glossy ahogy a terven is van.
Erre én is gondoltam, de attól tartok, hogy ahol a krómos részre kerülne lakk, ott már nem lenne olyan szép tükrös, hanem a lakktól kevésbé lenne szép tükörszerűen fényes...
És ha a végén lelakkozod? Akkor nem lenne éle.
Ezaz, hogy ahogyan elterveztem, hogy a V formát meghagyni krómra, ott ugye lenne egy széle a gumibevonatnak, viszonylag elöl és nyitottan.
Ez érdekelt főleg, hogy az idővel mennyire szeretne majd elválni, kikezdődni...
Végülis ha telibe feketére nyomom, akár több rétegben az is csak segítene a látványon, mert a V aljában már elég csúnyán lepattogzott a krómréteg és csúnyácska.
Csak a összhatás szerintem azt kívánná, hogy a V eleje megmaradjon krómnak...
Ha esetleg a nagynyomású mosót nem bírja, az még oké, max nem tartom oda és azt a részt külön kézzel áttörlöm...
Csak azért nem fújnám rá a plasti dipet, hogy aztán 1 hét múlva letépkedjem, mert elválik a felülettől...
Ez csak képmanipuláció, megcsináltam PS-be, hogy mit mutatna ha egyszer kész...
mire kiérnél a Teszlával addigra haza érnék a 10 napos Bulgár nyaralásomból a ma10-zal :DDD
Áh, nem mernék belevágni, félnék, hogy lekörözöl a Matizzal :DDD
most miért nem? pedig egy 500 lovas autóval gyorsan megjárnád a hosszú távot az elektronyossal meg szinte ingyé :DDDD
Szerbiában csak a Röszke (Horgos) - Újvidék közötti szakasz rossz az autópályán, de már azt is csinálják, utána teljesen jó. Bulgáriában meg Szófiában katasztrófa, de az autópálya Szófiától a tengerpartra már nem vészes. Csak a meglehetősen vadállat módon közlekedő bolgárokra kell figyelni. És az autópályán TILOS megállni a leállósávban, csak a pihenőhelyeken szabad.
Soha nem indulnék el innen Szerbia vagy Ukrajna felé. Még a románoknál, úgy ahogy rendben van mostanában az út, nem sokkal szarabb, mint nálunk néhol. Minden ismerősöm, aki Szerbiába, Bulgáriába, Görögországba ment kocsival (vagy a Balkán egyéb részére) ezt mesélte, amit te írtál.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.