Revitox09-01-2017 20:23:13 //
89655
Háááát rájöttem h miért nem müxik a jobb oldali ablakom.
Íme:

Nem hittem a szememnek. :D
A motor ahogy hallom rendben de a dowden szanaszét.
Igaz a felépítését nem tudom, meg kéne nézetnem egy szakival.
Esetleg vki Budapesten vagy Érd környékén tud erre szaikit?
ott221709-01-2017 20:21:29 //
89654

Még jó,hogy meg van a karácsonyfa, mert a Jézuska kicsit elkésett az ajándékommal. :)
ProdyG09-01-2017 20:10:11 //
89652
Köszi, igényt tartanék rá!
Igazából full-ra volt töltve az akksi karácsony előtt pár nappal, és azóta csak hosszabb távot mentünk vele, tehát valószínűleg alapból szar az akksi és nem fogja megoldani a töltés, de azért teszek még egy próbát. Érte tudok menni bármikor, ha neked már nem kell, holnap rádcsörgök.
Haddel09-01-2017 20:05:35 //
89651
Azért kérdeztem ,mert nekem is voltak ilyesmi tünetek, rángatás ,meg mindenféle hibajelzés ,plusz az üzemanyagszintjelző ugrált le- fel,és a tartaléküzemanyag lámpa villogott. Ennek oka a hibás injektorcsatlakozó volt.De akkor nálad más lesz ,valószinü az aksi.
Nekem is ezt csinálja most a nagy mínuszokban, csak második kulcs behelyezésre éled a rendszer. Szerintem csak fázik.
ProdyG09-01-2017 20:00:43 //
89649
Az üzemanyag szintjelzőnek nem volt baja, tényleg csak az automata váltó nem működött jól. Mit értesz tartaléklámpa alatt?
Gaszi7709-01-2017 19:07:00 //
89648
Ja, ne is mond! -10ben kerregett, kattogott, mint egy IFA az első 2 percben nekem is... Egyszerre karcolta az agyamat, meg a szívemet! :D Aztán -18ban se kép se hang. Most -4 van és még mindig a sértődöttet játsza...
Imszi8609-01-2017 19:06:10 //
89647
Üdv néktek!
Kinyomócsapágy oder nein, ez itt a kérdés? Szóval mikor ma hazaértem, leparkoltam, de még járó motornál kipattantam az autóból, megnézni, hogy mennyire sikerült felfutnom a padkára a lökössel (szerencsére semennyire). Akkor hallottam meg, hogy valami mintha halkan visítana. Benyomtam a kuplungot, hogy leállítom az autót, akkor hangosabb lett ez a hang. Ha már egy kicsit is benyomom a pedált, egyre hangosodik az a sikító-visító hang. Reggel még semmi ilyesmi gondja nem volt. Hazafelé össz 10 km-t mentem vele. Ez kinyomócsapágy lesz, vagy lehet a hidegtől is? Péntek óta mozdulatlanul állt a hidegben a parkolóban.
Nekem reggel olyan hangja volt, hogy majdnem infarktust kaptam induláskor.
De pár másodperccel később már hasonlított arra ami eddig volt :)
Szerintem az olasz autók nem bírják ezt ami itt van:)
Norby09-01-2017 18:57:45 //
89645
Lapos a hátsó kereke.
Nem kel :-)
Gaszi7709-01-2017 18:56:50 //
89644
Sziasztok!
Ma reggel első alkalommal hagyott cserben a jószág. Első gondolatom az akksi volt, mert -18 volt éjjel, de a 12.4V benne van és ma teljesen fel is töltöttem, de a Start gomb nyomására nem indítózik, második gombnyomásra meg lekapcsol. Önindító lehet? Meg tud az fagyni vagy csak véletlen egybeesés és most ment tönkre? Esetleg más lehet a probléma? Így lábon ugye nem jutok el az autódoktorhoz vele? Veletek volt már ilyen?
8v-m van, amióta ilyen hideg van úgy füstöl indulás után, mint valamilyen kályha.
Először paráztam, hogy mivan, de aztán olvastam, hogy ez hidegben normális.
Bemelegedés után már minden oké.
En sima omw-t tankolok általában. Be indul a kocsi csak kisebb füstel amit nem szokott. Azt mondta manky az övé is ilyen hidegben
Marseus09-01-2017 17:16:32 //
89641
A képek minősége köszönő viszonyban sincsenek,viszont a képek közt kb. 8 év van és az enyém az öregebb,de sztem ránézésre fordítva. Ne értsd félre nem fényezni akarom de ez akkor is sántít,ráadásul 2005-ben vette de motor felújításba kezdett egy akkor még 5 éves autóval és így néz ki. Hát ez nekem nem stimmel de nem fárasztalak tovább vele mert már rég volt..
tirex09-01-2017 17:04:55 //
89640
Nekem is nehezen indult be tegnap reggel pedig prémium dizelt tankolok már 3 hete folYamatosan. Tegnap este viszont -14 fokban berángatott egyszer kétszer meleg motornál. Rátankoltam megint csúcsdizelt és a nulláson kétszer is rántott a motor. Szerencsére nem dobott hibakódot. Ahogy "enyhült" a levegő -10 környékére semmi gond nem volt. Biztos prémium a dizel?!
Marseus09-01-2017 16:50:27 //
89639
Igen, ezt most már úgy tűnik megoldottuk ( iiletve főleg Te). Mért kell ilyenekkel szívatni az embert... már azt hittem csibészeket fogtam:-D
Én is az akksira tippelek. :)
Barátnőm is ennek a listának az 5°C-os sorával szívja a vérem. Szarni bele ;)
link
Adok kölcsön egy c-tek töltőt ha kell. Az akksit fullra töltve menj vele. Ha úgy nem csinálja, akkor megvan a bűnös. Ha kell, szólj, előtte nap a TD-t feltöltöm és viheted pár napra :-)
Szummazva a hideget:
Repedt szélvédő
Akssi csere a nehéz indítás miatt.
Központi zár gombra nem nyílik, de ha kulcsal rá zárok már működik gombrol is.
és fel sem melegszik a víz mire beérek a munkahelyre.
Haddel09-01-2017 16:15:15 //
89634
Üzemanyagszintjelző nem ugrált le-fel? Vagy nem villogott a tartaléklámpa?
Az a kép tükrözve van, azért tűnik jobbkormányosnak. Ha így nézed, akkor máris minden a helyére kerül :)

90%, hogy a szar akkutól van - amikor ennyi minden egyszerre hülyül meg, annak egyetlen közös oka szokott lenni :-)
ProdyG09-01-2017 15:35:56 //
89631
Hétvégén eléggé beijesztett a kocsi, 2.4 Q-tronic...
Úton Eger felé egyszer csak elkezdett villogni a kijelző, hogy a gearbox-szal baj van, Hill Holder meg még egy csomó minden más dolog "unavailable" és hogy menjek a szervizbe azonnal...
A váltó ezután már nem működött rendesen, nem váltott fentebb és rángatott is. A fordulatszámot is össze-vissza mutatta... Leálltam, vártam kicsit, újraindítottam a kocsit és rendben volt minden újra kb 20-30 percig...
A visszaúton másnap (Eger-Debrecen) kb 50 km-ig tökéletes volt minden aztán megint elkezdte a dolgot, nyomtam vagy 3x leállítás-újraindítást, mire hazaértünk végre. Mi a véleményetek? Tippek? Most kb azt se tudom hova vigyem a kocsit, de előbb mindenképp titeket akartalak kérdezni. Kicsit olyan mint valami érzékelő ment volna tönkre (mert újraindításkor mindig megjavul egy időre a váltó).
A hideghez lehet köze (sose volt még ilyen)? Illetve az akksi az utóbbi napokban nagyon szarakodik, hétvégén alig indult be a kocsi, nagyon sajnáltam szegényt, nem tudom ennek lehet-e hozzá köze.
Köszi az esetleges javaslatokat!
Az övé 2.0 ott nem m32 váltó van. Lehet elég az olajcsere is.
tirex09-01-2017 15:19:12 //
89629
Azért a garázs előtt jól mutatna háttal az utca felé. :))
tirex09-01-2017 15:16:33 //
89628
Dömpi blogja hsz. 89585
tirex09-01-2017 15:15:11 //
89627
Enyém is fütyül kb 12ezret mentem már igy vele. Nem oldja meg se az olajcsere se az adalék, már próbáltam. Csapágycsere kb 10 hozzászólással lejjebb.
áhh licites autó... azt írják 57e eur a javítási kalkuláció :D
Kócosw09-01-2017 15:07:38 //
89625
mar beis hoztad az orszagba? :)
Marseus09-01-2017 15:04:29 //
89623
A kormányoldallal nem győztél meg de az utolsó bejelentkezést azt nem figyeltem tényleg. Elszomorító a kocsi látványa ha én ezek után vettem még meg :-D. Akkor sokkal jobban nézett ki...azt azért nem értem ha Neked van igazad,akkor mért tesz fel a belsőről valaki egy másik kocsi fotóját..
Balkormányos az. A jobb kormányos valami másik autó fotója.Amin a rendszám látszik, azon bal kormányos. Nem lehet hogy ő az ex autód előző tulaja? :-) 2008 óta nem volt módosítva az oldala, az archívuma szerint árulta is az autót. 2013 óta be sem lépett.
Kócosw09-01-2017 14:34:06 //
89621
attyavilag de gyönyörü, raknek köre gumilhevedert mint a dodgemeken meg lefoliaznam,meg a nap se süsse meg :)
cjkacsa09-01-2017 14:32:38 //
89620
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Van egy Alfa 159 2.0 jtdm ti-m (177 ezer km) amiben a 3. és 4. fokozatban kicsit fütyül a váltó. Arra gondoltam lecseréltetem a váltó olajat (nyilván ez nem fogja megoldani ezt a gondot, de biztos nem árt ). Mi okozhatja ezt? Csapágy? Valaki azt mondta hogy tegyek a friss váltóolajba metabondot mert attól jobb lesz. Utána olvastam fórumokon de írnak jót is és rosszat is. Van valakinek esetleg tapasztalata erről az adalékról? Vagy ötlete hogyan lehetne orvosolni ezt a fütyülő hangot?
Köszi!
Marseus09-01-2017 14:21:51 //
89619
Azt árulja el nekem valaki,h hogyan lehet az:? Itt az oldalon fent van 1 tag,aki az adatlapja alapján birtokolja az én előző alfámat,de állítása szerint (ha valamit nem néztem el),hogy 2005 óta övé a gép, én viszont alig 1 éve adtam el. A slussz poén az,h egyezik a rendszám viszont van egy nem elhanyagolható különbség többek közt,éspedig jobb kormányos. E-szerint itt valaki hazudik?
Marseus09-01-2017 14:17:34 //
89618
Szép járgány!
Smith09-01-2017 13:47:15 //
89617
Csodálatos járgány!
Ki se merném vinni a forgalomba, annyi állat van az utakon. Nyilvánvalóan pótolhatatlan darab.
Aztaaa... . Mennyire szép egy ilyen autó. És mennyire jó lehet vezetni :-) A kisördög tud ilyenkor dörömbölni rendesen... . Felnőnek a gyerekek és veteránozni fogok, bárki meglássa :-)
Nézzétek meg új tagunk adatlapját, Junior Z néven! Csodát láttok! Egy igazi gyöngyszem!
Bizony, inkább ez lesz a szűk keresztmetszet. :)
Marseus09-01-2017 12:32:38 //
89613
Köszi,ez rám is rámfért:-)
Csabi09-01-2017 12:23:11 //
89612
Akkor kívánok nekik még egyszer ennyit, mert az enyém is 2006 01.havi és a héten meglesz a 200k kilométer is...(közben épp Ctek-es kezelést kap, mert az akksi már nem üdvzölte a -20°-ot)
Gratulálok! Ez a 11 éves autó még mindig formatervében sokkal többet mutat mint bármelyik mostani hasonló kategóriájú autó! Vigyázz rá!
Haddel09-01-2017 11:17:21 //
89610
Gratula!Még legalább ugyanennyit!
emGéza09-01-2017 11:14:43 //
89609
Szépen-csendben 11 éves lettem.

166 58-as agyátmérö, 159 65-ös agyátmérö
Kócosw09-01-2017 09:48:56 //
89606
bezony központosito gyürü kell ha nagyobb,ezert is irtam hogy nemtom mekkora az agyatmerö a kattönel eshogy kell e .
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.