Forum >> 159
HGabor06-11-2016 18:17:13 // 86955
200 euroert en is kikapnam az enyembol :D
Hardy06-11-2016 18:16:48 // 86954
Nezd meg az enyemet. Blogokban is van kep.
tirex06-11-2016 18:07:54 // 86953
Ja bocs,én a navis fejegységre gondoltam.
Haddel06-11-2016 17:46:24 // 86952
Hehe megvolt ma az elsö havas téligumi teszt ,természetesen nagy parkolóban való kézifékes csúszkálással egyetemben😃 Jó móka volt,viszont miután kikapcsoltam a menetstabilizátort ,egy idő után sípolt vmi és a müszerfalon is égve maradt az ikonja. Ujrainditás után eltünt ,és ha be volt kapcsolva akkor se volt baja. Viszont a vacsi új conti gumikkal se tudtam feljönni a parkolomba,csak tolatva ,és úgy is csak harmadik nekifutásra. A szomszédom meg a szakadt 4 motion sharannal vígan nyargalt felfele...
Az már tuti ,hogy q4 Giuliát kell majd vennem 😃😃
Az már tuti ,hogy q4 Giuliát kell majd vennem 😃😃
Dömpi (il dottore)06-11-2016 17:44:13 // 86951
Sokban nincs, de hátsó kurblis ablak...szerintem Mo-n az enyém az egyetlen 😜
Haddel06-11-2016 17:35:08 // 86950
HGabor06-11-2016 17:34:29 // 86949
Feldobtam a NAVI linkeket a blogomba, kis útmutatóval. Majd aki először próbálja, az pls jelezze, hogy sikerült-e.
Dömpi (il dottore)06-11-2016 17:34:08 // 86948
Srácok, milyen izzó kell bal hátra a féklámpába és a hátsó tompítottba?
Chianti06-11-2016 17:20:34 // 86947
tirex06-11-2016 17:06:53 // 86945
Osztrak an szokott lenni. 200-240 euró szokott lenni
tirex06-11-2016 17:05:36 // 86944
Kollégám nemrég vett egy 2.4 sw-t, alami hasonló rendszáma van. Este megyek melózni, megnézem.
Tomi Stark06-11-2016 17:03:30 // 86943
Mondjuk a navi az engem is érdekelne.
HGabor06-11-2016 16:57:37 // 86942
Ahh, elfelejtettem feltolteni. Mindjart intezem.
Jani721206-11-2016 16:44:18 // 86941

sziasztok! Lenne pár kérdésem :)
-Tudnátok segíteni, hogy honnan tudnék egy a 159-hez való navi cd-t szerezni?
-van valakinek olyan sedanja aminek a csomagtér ajtón van spoilere?
Kaptam az autohoz 2 db-ot frissen rendelte de nem szerelte fel (egy nagyobb és egy kisebb is van) szeretném megnézni egy olyan auton amin már van, mert tetszik, de nem tudom melyik lenne a szebb. Jó lenne látni pár verziot :)
Köszi a válaszokat!
Üdv mindenkinek!
Nivan8406-11-2016 16:19:35 // 86940
Nekem multi kormanyom sincs 😂😂😂 en nyertem!
Rolee4606-11-2016 15:35:35 // 86939
LWW-191 vagy181.Fekete159 Sw ismeros valakinek!?
Tomi Stark06-11-2016 15:13:24 // 86938
Ott leszek!
Liquid06-11-2016 14:26:07 // 86937
Tökéletesen jól mondja Dömpi!
A találkozó nem arról szól hogy kinek nagyobb...:)
Mindenkit nagyon szivesen látunk.
A találkozó nem arról szól hogy kinek nagyobb...:)
Mindenkit nagyon szivesen látunk.
Dömpi (il dottore)06-11-2016 14:13:11 // 86936
Tomi!
Az én vasam a legkevésbé felszerelt (pl. Hátul kézi tekerős az ablak, manuális a klíma) mégis elfogadott tagja vagyok a közösségnek! Nyugodtan gyere talikra, itt nem az számít amire gondolsz!
Az én vasam a legkevésbé felszerelt (pl. Hátul kézi tekerős az ablak, manuális a klíma) mégis elfogadott tagja vagyok a közösségnek! Nyugodtan gyere talikra, itt nem az számít amire gondolsz!
Dömpi (il dottore)06-11-2016 14:04:53 // 86935
Oké, akkor ezt megdumáltuk.
Haddel06-11-2016 13:51:15 // 86934
kisradics06-11-2016 13:23:24 // 86933
Csabi06-11-2016 13:06:57 // 86932
Nekem is fenn van a szoftverfrissítés így 400, viszont előtte 1000volt...nagyobb a tartalék így.
Tomi Stark06-11-2016 13:02:09 // 86931
Ezt, inkább személyesen, mondjuk egy találkozón.
Mondjuk az, hogy az emberek szemében a 'gyári " minőségibb terméket jelent, egy kisiparos termékekkel szemben, hát hogy is mondjam...furcsa!
Mondjuk az, hogy az emberek szemében a 'gyári " minőségibb terméket jelent, egy kisiparos termékekkel szemben, hát hogy is mondjam...furcsa!
Giuntini06-11-2016 12:54:52 // 86930
Ha én autópályázom akkor 600 km kábé. Igaz benne van azEGR és a 2011-es szoftver módosítas van rajta. Ezzel a programmal 80 valahány szazalékos tömődöségnél indítja regent.
Csabi06-11-2016 12:10:40 // 86929
A fehér füst általában az el nem égetett gázolaj miatt van,rosszabb injektoroknál, vagy regen közbeni padlógáznál előfordul...Viszont a 2500km-es regenek közötti különbségre fogadni mernék, hogy nem annyi..:)
Csabi06-11-2016 12:06:29 // 86928
A regenek közötti távolság erősen használat függő, a legjobban a hideg-üzemben megtett kilométerek befolyásolják , rövidítik le. Nálam ~400km-ként regenerál szinte mindig, az én használati szokásaim mellett. (70%ban 20km-es etapok a többi város) . Viszont egy hosszabb út során volt amikor 950km után regenerált...
Egyébként nálam is rendszerint akkor regenerál amikor a parkolóhoz érek, régebben én is plusz köröket mentem, mostanra viszont már átértékeltem a dolgokat....Nagyjából 10 perc a regen, ha sok van vissza akkor leállítom, viszont rögtön vissza is indítom, hogy vissza tudjon hűlni minden, járatom fél-egy percet és akkor állítom le végleg.
A nem teljes regen miatt ilyenkor csak 70%-ra ugrik vissza a tömődöttségi érték ami miatt lényegesen hamarabb fog regenerálni ismét( 30-100km használatfüggő)
Egyébként nálam is rendszerint akkor regenerál amikor a parkolóhoz érek, régebben én is plusz köröket mentem, mostanra viszont már átértékeltem a dolgokat....Nagyjából 10 perc a regen, ha sok van vissza akkor leállítom, viszont rögtön vissza is indítom, hogy vissza tudjon hűlni minden, járatom fél-egy percet és akkor állítom le végleg.
A nem teljes regen miatt ilyenkor csak 70%-ra ugrik vissza a tömődöttségi érték ami miatt lényegesen hamarabb fog regenerálni ismét( 30-100km használatfüggő)
Tomi Stark06-11-2016 11:38:21 // 86926
Ilyet nekem csak hidegen (2-6)km-en csinál. Nyilván olyankor nem erőltetem a nyomatékot, meg legalább tiszta az égés, a légfelesleg miatt. Melegen olyat csinál, hogy 1,6bar-rol visszapattan 1,3-ra, majd újra tölt 1,5ig, persze ezt komolyabb gáz adásra.
Nagyon nem zavar, indul, megy mint a veszedelem, 7 liter a fogyasztás, ha valami letérdel akkor hiba ok feltár, csere, oszt' megyünk tovább.
Őszinte leszek : minden nap rengeteg motor gyártását van szerencsém végigkövetni, hogy egy termék mennyire lesz tartós, nem csak a konstrukción múlik. Még a robotok világában sem...
Nagyon nem zavar, indul, megy mint a veszedelem, 7 liter a fogyasztás, ha valami letérdel akkor hiba ok feltár, csere, oszt' megyünk tovább.
Őszinte leszek : minden nap rengeteg motor gyártását van szerencsém végigkövetni, hogy egy termék mennyire lesz tartós, nem csak a konstrukción múlik. Még a robotok világában sem...
Giuntini06-11-2016 11:07:58 // 86925
Semmi gond nincs, csak itt olyan emberek vannak, akik imadják az autóikat. A DPF kiiktatás más kérdés. Vannak olyanok, aliknek tönkrement a Dpf és nincs kedvük 3 kilót fizetni egy újért és rengeteget használják a városban a verdát. Nekem is volt gond vele meg sokunknak, de kitisztítattam, mert szeretem a gyári állapotot. Én sokat autópályázom, meg tudod a zuzmók.... Amit te mondasz az autó roncsolásával jár. Nyugodtan csinald amit jónak látsz, csak akkor ne kérj tanácsot, mert ez egy Alfas rajongói oldal!
Giuntini06-11-2016 11:00:25 // 86924
Érik egy újabb Sz...a effektus, csak más megközelítéssel.
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-11-2016 10:57:33 // 86923
Én a sajátomat mindig észre veszem. Haver us mert folyamatosan mutatja a kocsi a pillanatnyi fogyit. Nem azt mondom hogy az egr off miatt regenezik neki 2500km után de nála ennyi. És nála köd van regennél , nálam semmi. Dehát Alfa az nem opel :)
Liquid06-11-2016 10:51:56 // 86922
már homályba vész, olyan rég volt :)
emGéza06-11-2016 10:22:24 // 86921
Dobd fel ezt az esős napot! Meséljél nekünk valamit ! 😁
ZoliNix06-11-2016 10:03:59 // 86920
Van egy másik történet. Ha finoman gyorsítok, a turbónyomás nem esik vissza hanem felmegy 1,5 körülre és nem húz.
Intenzívebb gyorsításkor szépen visszamegy 0.8-1 bárra, és megy rendesen. (tudom, nem kell tötymörögni)
Az egész ki lett takarítva tavasszal, nem szorult, nem akadt.
Van ötletetek?
Intenzívebb gyorsításkor szépen visszamegy 0.8-1 bárra, és megy rendesen. (tudom, nem kell tötymörögni)
Az egész ki lett takarítva tavasszal, nem szorult, nem akadt.
Van ötletetek?
Tomi Stark06-11-2016 09:51:02 // 86919
Hehe, legközelebb eljátszom, mondjuk akkor olyan lennék mint a sok TDI-k. Egyébként vétel után az első regen, az elég rémisztő volt, égett szag, füst..., na mondom ennek sanyi. Aztán olvastam itt, hogy ez normális.
Kolci06-11-2016 09:43:35 // 86918
Én a helyedben maradnék a parkolóban 2000-es fordulattal kifüstölnék mindenkit :D
Tomi Stark06-11-2016 09:38:11 // 86917
Nekem van, és vétel után 450 km körül regenerált, 18000 km-el később 670 km után kezdi. Gondolom ez nem baj, csak fura. Mondjuk én nem a comp-ból olvasom, hanem figyelem a turbónyomást, és nullázom a trip-et. Már többször késtem reggel a melóból, mert akkor kezdi mikor beérek a pakolóba. Akkor mehetek még egy kört :-)
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2016 09:34:45 // 86916
hát egyenlőre több van, mint kéne :)
Csabi06-11-2016 09:32:48 // 86915
Lassan 159-ed sem lesz :D
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2016 09:21:57 // 86914
nekem +1 nincs :DDD
Csabi06-11-2016 09:21:08 // 86913
a vakbeles eset az EGR-re tökéletesen igaz :)
Csabi06-11-2016 09:20:33 // 86912
A %-ot csak a 159 re értettem, tény hogy vannak olyan más típusok ahol tényleg problémás a DPF és szinte mindegyikkel a gond van. De ez szerencsére nálunk nem igaz...
Kár hogy nem lehet itt a fórumon szavazást indítani kinek van és kinek nincs DPF-je...
Kár hogy nem lehet itt a fórumon szavazást indítani kinek van és kinek nincs DPF-je...
Csabi06-11-2016 09:14:16 // 86911
Ez belátható. A baj az, hogy az ECU nem végez kipufogógáz elemzést. Számolt érték alapján indítja a regenerációt, egy sor paramétert figyel amiből csak számolja a DPF tömődöttségét...Az EGR kikapcsolás miatti változások ebben nincsenek benne... MInt mondtam én monitoroztam a regenek közötti megtett utat EGR előtt, és után az eredmény nulla változás lett....
Don Gombóc06-11-2016 09:13:01 // 86910
Köszike, megnézem. A szélvédő kárfelmérés szerint fűthető. :-) Akkor ha van akkor miért is ne?
droberto06-11-2016 09:09:56 // 86909
droberto06-11-2016 09:04:44 // 86908
Biztos azt meg sárral kentétek be. :)
Egy egy rétegű festék bevonat fújva max 0,06 mm.
Szerintem ezt most jobb ha elengeded. :)
Egy egy rétegű festék bevonat fújva max 0,06 mm.
Szerintem ezt most jobb ha elengeded. :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2016 09:04:13 // 86907
szerintem rosszak a %-os összehasonlításaid, nekem más a rálátásom mivel ugye nem csak Alfákkal foglalkozunk alkatrész ügyben, viszik mindenhez márkától függetlenül és bizony a csak csere megoldja a problémákat... persze van olyan is aki előtte cseréli a fél autót (nekünk külön öröm) és nem javul a helyzet és van olyan is akinek tényleg nem DPF hibája van és van olyan aki az elejét veszi az egésznek ...
ZoliNix06-11-2016 09:00:24 // 86906
Nálam okosabb, tapasztaltabb ember azt mondta, kevesebb korom képződik egr nélkül mert mindig tiszta levegőt kap. Ezt én is gondolnám.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
609
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV