Forum >> 159

panza29-09-2016 21:09:12 // 86005
CR 2032 gomb elem.
Hardy29-09-2016 20:58:19 // 86004
Nem tudja valaki véletlenül milyen elem kell bele. Sajnos a használati utasítás nem írja. Mind a kettő kulcs az autóban van az autó meg a fényezőnél. Sajnos egy idióta neki koccant a bal hátuljának a keréknél.
Piritu - 1.000.00029-09-2016 20:26:35 // 86003
Szerintem elsőre cseréld ki. Még az eredetiek vannak benne.
Dömpi (il dottore)29-09-2016 18:41:10 // 86002
Elemcsere... Tapasztalat😉
Liquid29-09-2016 13:06:18 // 86001
na ez lesz a jövő :D
Kolci29-09-2016 12:20:56 // 85999
Na ekkor fog elterjedni a rejtett kapcsolós obd csati, és ugye azért nem veheti le a rendszámot, s nem is itélhet rendkívüli vizsgára, mert az ő műszere nem tud csatlakozni, hisz ilyen mélységben ez már nem eobd :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2016 12:13:23 // 85998
nekem kicsit hihetetlenül hangzik, ha csak az Alfából indulok ki nagyjából az Ecuscan meg az Examiner látja ezeket a dolgokat és semmi más, de mikor nekem is ki volt írva az Ecuscan mindent látott a helyén, rendben volt... egyébként meg nekem már úgy sem lesz dejzel autóm vagy is nem tervezem szóval tökmind1...
Hardy29-09-2016 11:54:17 // 85997
En is. Ha itt lesznek kifaggatom őket. Megnézek mindent. Azt mondta az ember ha fenn van a helyen de mondjuk at van utve vagy kiírva azt is látják. De ehhez ra kell csatlakozni az autóra szerintem. Valami tok új programjuk van.
Giuntini29-09-2016 11:40:37 // 85996
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2016 11:19:04 // 85995
melyik rendszerrel? Delhi vagy Bosch sok autót fel sem ismer? Vagy meg van az összes márkához a gyári program, ezt kétlem? Normális DPF kiírásnál minden érzékelő, jeladó látszik a DPF is látszik csak azt érzékeli a rendszer, hogy tiszta... na erre kíváncsi leszek :)))
Hardy29-09-2016 11:02:20 // 85994
EGR DPF ki írással kapcsolatban. Most lesz olyan akció az NKH Val közösen hogy ezt nézzük. Olyan rendszerrel jönnek ami nem csak az értéket méri hanem azt is nézi hogy megvannak e es működnek e a fenti dolgok.
Hardy29-09-2016 10:57:19 // 85993
Miben? A távirányító működik. Kinyitja. Azzal nincs gond. Vagy ha kezd lekerülne az elem benne akkor el se indítja az autót?
Hardy29-09-2016 10:10:26 // 85991
Sziasztok. Kene egy kis segítség. Nem értem mi történhetett. Be lett rakva a kulcs a helyére es azt írta ki hogy elektromos rendszer hiba. Aztán semmi nem történt a következő pár berakasra. Aztán az elektromos kulcs nem aktiválható. Aztán felváltva cserélgettem a kulcsokat es egyszer csak elindult. Járt esetleg valaki így? Mert nem szeretnek az útszélen maradni vele.
Lexlutor29-09-2016 09:39:11 // 85990
Köszi. Mérlegelek azt meglátom.
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2016 08:29:31 // 85989
nagyon olcsó a trw próbáld ki a szerelőnek kell szopni a garival nem neked, egy bosch is 65e hozzá, nem tudom mennyi felújítás, a bontott a felújított töredéke igaz gari meg nincs rá de rém egyszerű szerkezet a pumpa annak valami oka van ha tönkre ment
yani🍀29-09-2016 07:39:18 // 85988
Én is nagyon várom:)
Lexlutor28-09-2016 23:01:23 // 85987
Akkor vegyek bontottat vagy újíttasam fel? Felújitásra adnak valamennyi garit is. Bontottra nem sokat. Mi a jobb? A bontott is lutri..
Vermacy28-09-2016 22:37:57 // 85986
Hogy jön ide egy Szuttyogi? Engem frocliztok, mert ilyennel kell járnom?-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2016 21:39:20 // 85984
Az biza felújított azért betétdíjas gyári van hozzá újban csak kicsit borsos az ára... sprinterhez adtam el trw-t élt 2 napot a hulladék starline meg bírja... a garanciára meg már 2 hónapja várok én többet nem adok el TRW szervot az biztos
Lexlutor28-09-2016 21:28:27 // 85983
A Trw az új, nem felújitott. Szerelőm szerint az gyári minőség.
droberto28-09-2016 21:11:09 // 85982
Megöl a kíváncsiság! :)
(Ez mégsem egy SX4 S-Cross :))
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2016 20:49:18 // 85981
Nah kivi vagyok egy Tibis szemszögéböl mik a tapasztalatok
wk 16628-09-2016 20:47:59 // 85980
Üdv mindenkinek ezt nézte már valaki?http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtdm_20v_distinctive_automata_xenon_navi_bezs_bor_bose_vonoh-10646177
Giuntini28-09-2016 20:25:40 // 85979
Nagyszerű! Várjuk a tapasztalatokat!
Dömpi (il dottore)28-09-2016 20:08:16 // 85978
LIKE :)
Várjuk!!!
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2016 20:04:59 // 85977
ami újonnan van az is mind felújított...
Lexlutor28-09-2016 19:37:16 // 85976
Érdeklödnék van-e valakinek tapasztalata utángyártott Trw kormány szervó szivattyúval hogy milyen? Találtam jó áron. Vagy inkább felújitás? Csináltatott már valaki? Vagy bontott. Ez az aktuális dilemma..
Dömpi (il dottore)28-09-2016 19:34:22 // 85975
Pityukoma28-09-2016 19:15:56 // 85974
Gyerekek, ma vezettem a180 lovas GIULIA-t.. Fotó, videó van részletek később.
Szabolcs 15928-09-2016 10:15:50 // 85973
öcsém nek. Volt ilyen probléma ezt ki cseréltünk es a hiba megszűnt 170 ezer km van a kocsiba most gyari vezérléssel hideg indításnal nincs hangja a láncnak
emGéza27-09-2016 21:00:14 // 85972
Ma megint felpolíroztam a masinát .
Legyen szép , ha használhatatlan is . Legalább is szerintem . Még mindig
a főtengely szimering elgyengülésben szenved . Október 4 lesz , a megjavulás napja .
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2016 19:25:28 // 85971
pénztárca függő a kérdés a láncszett nem olcsó sajnos plusz hozzá a 2db módosító, a szelepfedél tömítés meg a sallangok olyan 250e ft...plusz a munkadíj
Rics27-09-2016 16:42:35 // 85970
Szia! Köszönöm a választ, remélem, hogy ez az esetemben is meg fogja oldani a problémát. Arra hívták fel még a figyelmemet, hogy JTS-eknél kb. 150,000 km-nél illik láncot cserélni, habár ez nincs sehol leírva konkrétan, és hogy figyeljem, hogy hideg indításnál hallok-e bármit. Szerencsére eddig nem hallottam a lánc "csörgését", de picit elbizonytalanított a helyzet, hogy hamár úgyis hozzá kell nyúlni és 152,000 km van benne, akkor nem lenne-e egyszerűbb egyből azt is cserélni. Ezt még át kell gondolnom, mindenesetre köszönöm a választ. :)
pettinke27-09-2016 16:21:56 // 85969
akkor írja ki, ha már 3-szor belekezdett a regenbe és nem jött össze neki mégsem. akkor szól, hogy most akkor ne állítsd le, autózz tovább.
Giuntini27-09-2016 16:17:32 // 85968
Már hogyne írná ki! A 2,4 is kiírja. Nekem akkor írta ki, mikor tönkrement a hőmérséklet érzékelő és eltömődött.
tdemeter27-09-2016 14:36:12 // 85967
Basszus, ki fogom próbálni. Nekem is mindenféle agymenése van a kocsinak, pl ilyen amit írtál...
fazek27-09-2016 13:46:43 // 85966
Szia! Köszi a tippet. Ráméretek az akkura, nem tudom mennyi idős,ez volt benne amikor megvettem.
Kolci27-09-2016 13:40:21 // 85965
Nem lehet, hogy az akksid lesz a rossz? Én úgy jártam most, hogy indításnál rendszeresen kitette a dpf sárga ikonját és mellé írta, hogy eltömődött, beindúlt és azonnal leált, a vízhő és a turbónyomás mérő le föl szambázott. Ráadásul elvileg az 1.9 jtd nem is írná ki piktogrammal a dpf eltömődött jelét.
Kicseréltem a 8 éves akkut, s megszünt az összes probléma.
Ja s azóta nem tilt túl magas turbónyomásra sem :))
fazek27-09-2016 10:52:31 // 85964
Mostanában bolondozik velem az autóm. Kezdte azzal hogy lambdaszonda hibát jelzett, majd bejelzett az olajcsere periódusra,és néha a fűtő ventilátor fordulata magától felpörög. A lambdára többször bejelzett a hiba törlését követően is.(5000 Km van a szondában,Csőri cserélte 3 hónapja) Találkozott már valaki hasonló hibával?
Jelenleg ki lett törölve a hibatároló, és lenullázva a szerviz periódus, kíváncsi vagyok bejelez e valamit a következő napokban.
Pizza1727-09-2016 10:27:39 // 85963
Helló. Vettem egy car mp3 interface usb-sd-aux cuccot. Ràdió ki,hàtul a dugó a megfelelő helyre. Ha usb-t tolok bele akkor a kijelzőn megjelenik hogy cd01 track 02 pl.,meg mennek a percek de hang nincs. :-/ Viszont ha a mobilomat dugom bele egy vele kapott kábellel akkor hallom hogy halkan szól a zene de csak ha a rádiót 40-ig tekerem.. Mi lehet a gond kedves cartársak? Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2016 08:31:05 // 85962
első lépésként cseréld a két módosítót általában megoldja a problémát, ha nem akkor sajnos lánccsere lesz belőle
Rics26-09-2016 23:05:30 // 85961
Sziasztok cartársak!
A segítségeteket szeretném kérni a 159 2.2 JTS autómmal kapcsolatban, 152,000 km van benne jelenleg. Sajnos időnként felvillan a check engine lámpa és a hibakód kiolvasás a következő két eseti hibát diagnosztizálta:
1. P0013 - Vezérlés módosító a szívó vezérlő tengelyen
2. P0014 - Szívó vezérlő tengely helyzet diagnózisa
Egyeztettem két szervízzel is, az első helyen a hibakód kiolvasás során azt mondták, hogy cserélni kell a módosítót, majd később telefonon már azt, hogy a komplett vezérlést, a harmadik hívás során pedig megint azt, hogy elég a módosítót.
Mivel ez a határozatlanság elbizonytalanított, felhívtam egy másik szervízt is, elmondtam a problémát és ott egyből a komplett vezérlés cserét javasolták. Kérdésem lenne, hogy találkozott már valaki hasonló hibával? Tényleg a komplett vezérlést cserélni kellene?
Előre is köszönöm a válaszokat, segítségeteket.
Haddel26-09-2016 22:30:38 // 85960
Akkor még bejáratós😃
Haddel26-09-2016 22:29:52 // 85959
Köszönöm😃
Haddel26-09-2016 22:28:39 // 85958
Köszi a linket,ez jó oldal! 20 euroval olcsòbb itt a pzero nero ,mint a tirendon :0 Az nem kis különbség.
droberto26-09-2016 22:26:06 // 85957
Én meg 30/200-nál. :)
Liquid26-09-2016 21:52:52 // 85956
az szép :) Én még csak 50e-nél tartok, épp most lépe át a 190-et
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.