
:-DD
Azért az nem rosz, mikor benéznek a kerítésen és egy ilyen párduc néz vissza rájuk... 😁
Hogy költesz-e rá, az csak rajtad múlik. Sokan sok mindent megelőzésből cserélünk, javítunk, még mielőtt beadja a kulcsot. Sokan meg még akkor se, amikor kakukk lesz. Ez utóbbi esetben nem kell rá költeni.
Jó példa a 2.0 egr hűtő fedele. Köztudott, hogy 80-100e km után elhagyja magát. Cserélte rajtam kívül valaki még mielőtt elrepedt?
Így van. A Párducnak is már csak 16ezer van vissza addig :-))
Nivan8404-10-2015 15:45:49 //
71559
Ja nem, semmi ilyet nem mondtam, és költök isaz autómra, és pont tisztában vagyok mi mivel jár. Minden fontos alkatrész árát megnéztem mielött megvettem.
Csak azért irtam, hogy van árnyoldala, mert láttam nem egy hozzászólást itt ott, hogy semmit nem kellett rá költeni, azt megnéztem a blogot és km hosszú story line
TáDé04-10-2015 14:27:50 //
71558
A 6,5 fogyasztást felejtsd el ... alsó hangon 7 liter (1,9 JTDm 150 ló) ...
minden használt autónak meg van az árnyoldala, hogy költeni kell rá ...de érdekes nem? Különben én mi a jó francból élnék meg? :)))
Csak lassan nekem már az jön le, hogy lassan minden 59 egy szar, fos és állandóan a szervizben van...sajnos nem ezt tapasztalom alkatrész vásárlás szintjén, valaki hazudik :D
235/40r19 zsír ujj continental teli gumival
Mekkora gumi van ráhúzva?
'''''04-10-2015 13:26:43 //
71554
Nincs ellentmondás! :-)Az enyém a saját hülyeségem miatt lett annyiszor szerelve.
Már másodszor építtetem át a szívó és kipuff oldalt,a coolert és a turbót is már kétszer cseréltem mindig nagyobbra.A tőcsavar beletörésen kívül semmi gondja nem volt.Azt is inkább a többletteljesítménynek tudom be.
A szerelőm bmw specialista de semmi gondja nem volt az enyémmel sem.Most épp a spider karburátorait hangolja.Azt valamiért kimondottan szereti.
Annál 300ekm er felett sem jönnek a gondok,főleg ha autópályán fut
Pont a hibás dolgokat kontruálták át a FPT nél
Don't worry
Haddel04-10-2015 12:54:01 //
71552
Lassan a 2.0jtdm-ek is elérik.
'Én már mindenen túl vagyok. Hahaha. Ez önirónia akar lenni! Úgy fogom fel, hogy nekem "új autóm van". Senkinek nem kívànom. Ezért mondom nagyon meg kell nézni, ha valaki a 2,4 mellett dönt. Jó esetben 200 ezerre vannak visszatekerve. Sokban 300 ezer fölött van. Rengeteg felső vezetői autó van köztük.
'Ezért mondom azt, hogy valóban olyan nyúljon hozzà aku tudja is mit csinál és már százat szetszedett. Az alkatrész ellàtàsra sokkal inkább lehetne panaszkodni. Egyébként a hátsó rúgó cseréjénél nincs nagyobb szopas és az mindegyiknel egyforma.
Csak mostanában érik el a 2,4ek a 200ezret
Ergo minden ilyenen esedékes egy két hetes szerelgetés
Nekem sírt,
Sőt a segédvázkeretet egyik fényező sem volt hajlandó lefesteni
A töcsavar cserét is lemondta inkább egy másik szerelő
Elegem lett,
Magam csinálom inkább
Ui.: még soha nem kellet egyik autómat az életemben szerelni mint a 2,4et
Nivan8404-10-2015 11:26:59 //
71547
Olyan ez amúgy, mint a rajzfilmekben az angyal meg az ördög ott ülne az ember vállán.
Nivan8404-10-2015 11:21:30 //
71546
Nem a kedvét akarta elvenni gondolom, de jó ha tudja mire vállalkozik. Nem csak szép oldala van a 2.4-nek, meg az Alfának sem. Aki akar egyet, az tudni akarja az árnyoldalát is, amibe bele tartozik a magasabb fenntartási költség. Jobban megy, kurva jó a hangja, örülnék ha nekem is az lenne, de nem tudnám fenntartani, mert igen, szarul szerelhetö, és a szerelöd nem neked fogja elsírni, hogy mennyit szop egy hosszbordás szíj cserével, mert az furán venné ki magát. peace.
"Úgy írod,mintha mást se kéne vele csinálni csak szerelni.
Az enyémet már nem kevésszer szétszedték és összerakták de még sosem sírt érte a szerelő." - ebben meg érzek egy kis ellentmondást :)

ezeket a szépségeket vettem helyette
Szosza tényleg szarabbul szerelhető, hiszen a generâtorhoz hozzàférni vagy az onindítót kivenni nem kis művelet. A verérlés cseréje sem egyszerű. De ezek nem gyakori dolgok. A gent. vagy az onindítót kb. 200 ezrenként piszkàljuk. Vezérlés csere 100 ezrenként. Ezen nem nekünk kell agyalni hanem a szerelőnek. Az olyan szerelő aki nem ért hozzà az ne nyúljon hozzà. Ha meg más gond van mindegyik 159 nagyjàból egyforma. Ne vegyük el a kedvét annak aki 2,4-et akar, inkább biztassuk arra, hogy nagyon nézze meg, és ne higgyen a kereskedőnek. Egy törvényt most már tudok a saját tapasztalatomból: Ausztriàból nem szabad autót hozni. Hihetetlen szemétségeket tudnak ott művelni. Ezt nekem lutólag többen alàtàmasztottàk. Szatyi is ezen a véleményem van. Ügyvéd haverom mondta, a legtöbb utólagos jogi illetve műszaki gond az oszzràkokkal van.
SzJanos04-10-2015 10:08:40 //
71543
Mit vettél helyette?
'''''04-10-2015 07:59:48 //
71541
Úgy írod,mintha mást se kéne vele csinálni csak szerelni.
Az enyémet már nem kevésszer szétszedték és összerakták de még sosem sírt érte a szerelő.
Csak jót akarok másnak,
Nem kell egyből kritikának venni,
Nem ferdítek ,a 2,4 q..va szarul szerelhető
Kérdezd meg Csörit

Nem álltunk ma ki a garázsból ezért morcos is volt rám ! :D
Nem álltunk ma ki a garázsból ezért dühös is volt rám nagyon... :D
afla15903-10-2015 23:07:11 //
71537
Nekem is eltört kb egy éve a kuplung pedál rugója....A rugó kb 4-5 ezerbe kerül, de a szerelőm az úgy szidott mint a bokrot....Hihetelen szívás kicserélni...Már pontosan nem emlékszem, hogy mit is kellett lebontani...de a rugót qurva szar visszarakni...ÓRIÁSI szívás...Bocsi, hogy elkeserítettelek, de mi nagyot sz..p.tunk vele...
De az is lehet, hogy van egyszerűbb módja a cserének....
Liquid03-10-2015 21:25:53 //
71535
úgy ahogy én megetetek 9-10-et az enyémmel, illetve 8-10-et városban az 1.2 Pandánkkal :D
dinamikus menetteljesítménnyel pl :)
Elég lájtosan közlekedhetsz vele. Nálam 6,7 az átlag :-DD
SzJanos03-10-2015 20:43:43 //
71532
Hogy tudtok megetetni 8 litert a 2.0-val? :D Ok... tudom hogyan, de azért én chippelés nélkül is eljárok vele 6.2-vel.Ma végre rendbe rakattam a kipufogót, elég öblös hangja volt már másfél hete és biztos voltam, hogy ki van lyukadva. Végül is nem is a cső volt elrohadva, hanem a flexicső ment gallyra. Ki lett cserélve, és újra bársonyos dízel hangja lett a kicsikémnek.
Meg annyira finom anyagokból van osszerakva. Kop kopp. Ezenkívül üde színfolt mindenütt
Meg minek is chippelni egy 2,0-át ?
Fillérb@szó létére megy az rendesen. Nem is arra való, a négy henger kevés a nagyon jó menethez, és a 2 liter is dízelben. Az 7,8-8 liter meg tök normális. Kezdem megszeretni. :-)
'''''03-10-2015 16:21:46 //
71529
Az ablak nekem is megy fel-le kulcsról! :-)
Shadin03-10-2015 16:02:50 //
71528
Na ja, azt kifelejtettem :-)
GTPeti03-10-2015 15:39:44 //
71527
Sőt. Stílusa is van. :D
Shadin03-10-2015 15:35:22 //
71526
Továbbá a Octáviában pl. van komfort ablakemelő kulcsról, fel is meg le is, nagy a csomitatrója és kicsi a károsanyagkibocsájtása :-D
VICI03-10-2015 15:35:01 //
71525
Eltört egy rugó a kuplungpedalnal, aminek a vegen ket muanyag van. Hogyan tudok hozzaferni?
Igazad van Liquid! A 2,4- nél nem a fogyit kell meregetni. Igazi motorerőt és nyomatékot hengerűrtartalomból lehet kiszedni. A chipelés miatt a turbó és egyebek jobban igénybe vannak véve. Ha meg nem hasznàlod ki a chipelés adta erőt, akkor mi értelme? Az enyém erősebb mint 200 ló valamivel, mert fúrva van a motor. Ez az erő bőségesen elég! A fogyasztàsról: ez tudvalévő hogy a nagyobb és erősebb motor többet fogyaszt. De mindenben kàrpótol a menetdinamika és a motorhang. Ami a szervizköltségeket illeti. 80-100ezrenként cserélünk vezérlést fél literrel több kell olajcserénél. Igen ez főleg autópàlyàra van. Ha úgy hasznàlod ahogy kell (időnként meg kell hajtani) a dpf-el sincs baj. Én nagyot szívtam a 2,4-el (hasznàltautó) mégis imàdom.
Kb 1,5 óra a vezérlés csere a 2,4-nek, a szivósort ugyan olyan szopás lecserélni mindegyiknél, a 2,4-nél ki lehet akasztani, a 2.0 chipel sem megy úgy mint a 2,4. a 2.0 4l-et eszik 50km-en..
Egyébként nem kurvára mind1 mi mennyire szerelhető a szerelő dolga ...
Liquid03-10-2015 14:44:15 //
71521
végülis tényleg egy szar családi kocsinak, nem is értem miért nem gyújtottam már fel :)
A 2.0 sose fogy úgy menni, hiába szeretnéd :)
A megcsippeli, és megy vele mint ökör akkor nem 6.5-et fog enni.
Nem tudom mért kell folyton ferdítened!
En javaslom a 2,4-et, azért más mint a chipelt. Pláne ha elvezed a vezetést.
'''''03-10-2015 13:00:12 //
71519
Sőt,pohártartó sincs az 59-ben! :-)
Sőt alfát se vegyél családi kocsinak...mert mindegyiknek kicsi a csomagtartója!!!!!
2,4 et ne vegyél családi kocsinak
Akkora szar szerelni mert nincs semmihez hely,a gépkönyv még a vezérmüszij cseréhez is ki akarja venni az egész motort
Akkor a szívósorcseréről ne is beszéljünk,
A szar meló netovábbja a strech szíj csere
Látszik hogy az 1,9 re van tervezve a kocsi,a 2,4 et meg belefaragták csak
Legjobb motor a 2,0jtdm 170lóval ,megycsippeled 200ló 400Nm,megy úgy mint a 2,4 és 6,5 öt eszik 8 helyett
Driver03-10-2015 11:36:16 //
71516
sziasztok,
köszönöm az eddigi válaszokat! :)
Főként autópályán mennénk vele kb ilyen arányban: 70% pálya 30% város
Nekem fél év állás után sem kérte a kódot, úgy hogy nem volt benne akksi. Meg Szatyi is mondta, hogy elképzelhető hogy kérni fogja és nem kérte.
SzJanos03-10-2015 09:58:04 //
71514
Majd kipróbálom, viszem most kipufogóshoz ma és meglátjuk. Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.