Őszintén,
A Brera nem hibátlan ergonómiailag ,túl alacsonyanvan a könyöklő
A Mito tökéletes ergonomiailag nekem,pont ott van a könyöklő ahol kell,
Úgy lehet vezetni h közben elengeded az izmokat a karodban
A feneked is később kezd zsibbadni
ami rosszabb mint a Brera:hideg a bőr nagyon,a Mito hőszigetelése nem a -10fokos télhez van tervezve,ja és rossz úton túl feszes a rugózás
	Forum >> 159
.......................07-12-2014 10:49:46 // 62031
	
MatthewGT07-12-2014 10:27:04 // 62030
	
	
droberto07-12-2014 10:14:40 // 62029
	
	
Csabi07-12-2014 10:12:59 // 62028
	könnyen lehet...:)...
Az 1fok az szerintem necces....pont a napokban kapcsoltam be 5fokban,hogy megjárassam, de már nem éreztem az apró rántást...viszont lehet az is, h bekapcsolt de nem éreztem...
	
Az 1fok az szerintem necces....pont a napokban kapcsoltam be 5fokban,hogy megjárassam, de már nem éreztem az apró rántást...viszont lehet az is, h bekapcsolt de nem éreztem...
Csabi07-12-2014 10:04:33 // 62027
	főleg a tacskós (kék) ablakmosó a legjobb, lespriccelem a szélvédőt, az utasteret meg elárasztja a pálinkaszag..:D
	
droberto07-12-2014 10:04:20 // 62026
	Csak a gyári szélvédőmosó. :)))
A könyve 1`C-ot ír határhőmérsékletnek.
	
A könyve 1`C-ot ír határhőmérsékletnek.
Csabi07-12-2014 09:56:39 // 62025
	Tuti, h  a levegő-minőség érzékelő kapcsolja belső keringtetésre, főleg akkor amikor lemosod a szélvédőt(nem tetszik az ablakmosód illata neki)+++piros lámpánál szintén, akkor meg szmog miatt...
5°C körül már nem kapcsol be a kompresszor.....gondolom nem volt több a hőmérséklet amikor ezt tapasztaltad, mármint a párásodást....viszont ha melegebb volt akkor tényleg gáz van ahogy a többiek is írták
	
5°C körül már nem kapcsol be a kompresszor.....gondolom nem volt több a hőmérséklet amikor ezt tapasztaltad, mármint a párásodást....viszont ha melegebb volt akkor tényleg gáz van ahogy a többiek is írták
droberto07-12-2014 09:43:50 // 62024
	Szosza, Tomi! A MiTo és a Giu is ilyen? Ott azért nincs széles középkonzol.
	
droberto07-12-2014 09:41:06 // 62023
	Az csak engem zavar, higy a kormány nem középen van, és ferdén kell ülni? Remélem az utódnál elhagyják ezt a baromságot.
	
droberto07-12-2014 09:38:45 // 62022
	Klíma megjáratva. Jégcsap nőtt az orromra. :)
	
droberto07-12-2014 09:37:47 // 62021
	Megnéztem. 9 fok kint, bent 22-re állítva. Full Auto. Nálam nem vált át belső keringtetésre ablaktörléskor.
	
droberto07-12-2014 09:34:33 // 62020
	Ennyit tesz a rendszeres és hosszútávú használat.
Nézd meg benne a vízszintet. Meghálálja.
	
Nézd meg benne a vízszintet. Meghálálja.
Piritu - 1.000.00007-12-2014 09:22:09 // 62019
	Az akku érdekes téma, nekem még a gyári van benne. Most múlt 4 éves a Vas. Szó szerint gondozás mentesen üzemelt eddig. Tegnap sok városi rövid után vettem észre, hogy egy kicsit nehezebben tekeri az önindítót. Ma újra feltettem a CTEC töltőre. (A múlt hétvégén már volt egyszer egy hirtelen ötlettől  vezérelve rajta, amúgy a Spider aksijára van kötve.) Holnapra kiderül, hogy mi a helyzet. 155e km van "benne".
	
Piritu - 1.000.00007-12-2014 09:16:58 // 62018
	Egyenlőre bírja, amúgy valami 700+ fok volt ráírva. A katalizátor nagyon meleg tud lenni, a 600 fokos hőálló ezüst rendesen megpörkölődött rajta, szó szerint jött a füst a kocsi alól anno.
	
droberto07-12-2014 09:12:45 // 62017
	Ne szívja már az is az akksit. :)
	
Piritu - 1.000.00007-12-2014 09:11:48 // 62016
	Hm, nem rossz ötlet. Bütyköléskor a ventilátor fordulatszámát szoktam nullára venni.
	
droberto07-12-2014 09:11:32 // 62015
	A cink festék mezei akril és epoxi gyantája megdöglik a melegtől. Max 2-300°C. Mondjuk a pókod nem is regenerál. :)
	
droberto07-12-2014 09:09:00 // 62014
	Amikor szereled a hifit gyújtáson, vagy buherálsz az ECU-ban. :)
Te észre se veszed, hogy kilövöd. A FL előtt a kikapcs egy 2 s-es művelet. :(
	
Te észre se veszed, hogy kilövöd. A FL előtt a kikapcs egy 2 s-es művelet. :(
Piritu - 1.000.00007-12-2014 09:08:34 // 62013
	A Pók kipufogóját először cink sprével fújtam le, majd azt hőálló ezüsttel. A hőálló ezüstöt már dobja le, a cink még a katalizátoron is rajta van.
	
droberto07-12-2014 09:07:25 // 62012
	Tuttkeráj, hogy nem programozás.
Ez valami anomália lesz.
1°C-ig mennie kell a kompresszornak.
Megyek meg is járatom utoljára. :)
	
Ez valami anomália lesz.
1°C-ig mennie kell a kompresszornak.
Megyek meg is járatom utoljára. :)
Piritu - 1.000.00007-12-2014 09:07:07 // 62011
	Nekem van OFF gombom, csak azt nem tudom, hogy minek? Még nem nagyon használtam. Mikor kell egyáltalán?
	
droberto07-12-2014 09:04:39 // 62010
	Nem találtam erre vonatkozó részt a UM-ban. Pont ezt magysrázza az is, hogy esőben nem szabad bekapcsolni. De megnézem neked.
Hidegben sem szabada átváltania.
Pollenszűrőd tiszta? Az AQS avatkozhat még közbe...
	
Hidegben sem szabada átváltania.
Pollenszűrőd tiszta? Az AQS avatkozhat még közbe...
Piritu - 1.000.00007-12-2014 09:03:53 // 62009
	Szerintem ennek nem így kellene működnie. Valami nem stimmel.
Amúgy megy a klíma kompresszorod? Mert ha megy, sose szabadna párásodni az ablaknak, még belső keringetésen sem.
	
Amúgy megy a klíma kompresszorod? Mert ha megy, sose szabadna párásodni az ablaknak, még belső keringetésen sem.
droberto07-12-2014 08:43:42 // 62008
	Annyira jó, hogy néhány helyen a varrat mellet (fotó), pontszerűen szinte màr kilyukadt az anyag.
	
mzo07-12-2014 08:41:16 // 62007
	November elejen takaritottam le a szelvedot. Abszolut nem piszkos. Ez nem szenzor hiba hanem programozas. Nem a szenzor miatt valt at belso levegore ablakmosaskor es megallaskor.
	
droberto07-12-2014 08:39:23 // 62006
	Festék: [Kizzo] CarTárs ajánlotta a gyengébbik változatát, hogy tartós színeződésmentes. Ezt leómlőkre használják. 760'C-ig hőálló és korrózióálló. Az első réteg után, 200'C-on beégetés szükséges. Az összetétele: szilikonbàzisú alumínium festék. Az Amerikai veteránipar hasznàlja. Literje több min 20. Remélem én is, hogy beváltja a hozzá füzött reményeket.
Alapanyag: Csak a (dupla) dob palástja rozsdamentes. A DPF, a csövezés szénacél. Az előbbin egy jobb, az utóbbin egy gyengébb galvanikus bevonat van. A felfüggesztés pedig mezei biliacél.
	
Alapanyag: Csak a (dupla) dob palástja rozsdamentes. A DPF, a csövezés szénacél. Az előbbin egy jobb, az utóbbin egy gyengébb galvanikus bevonat van. A felfüggesztés pedig mezei biliacél.
droberto07-12-2014 08:14:07 // 62005
	Ja, vagy üljünk át kispolákba. Ott minden manuál. Ha jön a pára, jöhet a szivacs. :)
Ugyan...
Az OFF gomb meg érthetetlen, hogy miért csak FL-kor jött.
	
Ugyan...
Az OFF gomb meg érthetetlen, hogy miért csak FL-kor jött.
droberto07-12-2014 08:08:47 // 62004
	Én ilyet még nem tapasztaltam. Pucold, zsírtalanítsd le a szélvédőt; a szenzorok előtt alaposan.
A kosz és a zsír elősegíti a párásodást hidegben.
	
A kosz és a zsír elősegíti a párásodást hidegben.
mzo07-12-2014 07:54:05 // 62003
	A parasodas erzekelovel nincs baj, az jol mukodik, azert valt at egy ido utan hajszarito funkcioba. A problema az idiota belso levego keringetes szabalyozas miatt van. Nem ertem miert kell minden egyes megallasnal es ablakmosasnal belso levegore kapcsolnia.
	
'''''07-12-2014 07:32:15 // 62002
	Barátnő mellett még csak-csak de már neked sincs sok vissza!  :-)))
	
GTPeti06-12-2014 23:00:39 // 62001
	Lassan csinálhatnál a saját autódról is egy olyan képet, mint ami a galériádban van. :D
	
.......................06-12-2014 23:00:37 // 62000
	Savállót festeni ? minek?
az első regen alatt leég az egész
Az ipari festékek sem bírják a szigetelés alatt a kazánokon amik 600..700 fokosak
	
az első regen alatt leég az egész
Az ipari festékek sem bírják a szigetelés alatt a kazánokon amik 600..700 fokosak
GTPeti06-12-2014 22:58:05 // 61999
	Lehet, de gondolom ennyi időt sok nő nem "engedélyez". Úgyhogy grat. a bnődhöz is! :)
	
.......................06-12-2014 22:56:51 // 61998
	Ki kell kapcsolni a párásodás érzékelőt Multiecuscannel
Aztán nem fog idegesíteni
A klimád meg valszeg nem megy
Ja az milyen ,h nincs OFF gomb ?
	
Aztán nem fog idegesíteni
A klimád meg valszeg nem megy
Ja az milyen ,h nincs OFF gomb ?
mzo06-12-2014 22:41:53 // 61997
	Sziasztok!
Ma jot fightoltam a klimaval. :) bar nem uj a jelenseg. M3 autopalya eso utan vizes ut, klima automatan ez idaig oke. Ablakmosas, ami utan a klima azonnal belso keringetesre valt (hogy miert az rejtely) majd addig tartja belsolevegon a klimat ameddig annyira be nem parasodnak az ablakok hogy konkretan olyan mintha tejkodben mennenk. Aztan egyszer csak eszbe kap hogy hoho valami nem stimmel, majd hirtelen visszavalt kulso levegore, es hajszarito uzemmodba kapcsol hogy eltuntesse a parat. Es ezt minden egyes ablakmosas utan eljatsza. Probaltam hogy ki majd bekapcsoltam az automata modot amikor parasodtunk, de makacsul ragaszkodik utana is a belso levegos uzemmodhoz. Egyebkent ugyanez varosban is megvan csak ott minden piroslampanal jatsza el ugyanezt ami szaraz idoben nem problema de esoben szinte azonnal parasodni kezd a szelvedo es mire zoldre valt a lampa alig lehet kilatni. Aztan jon az hajszaritas. Oke tudom, megoldas kinyomni az automata levego keringetest. De akkor is na :)
	
Ma jot fightoltam a klimaval. :) bar nem uj a jelenseg. M3 autopalya eso utan vizes ut, klima automatan ez idaig oke. Ablakmosas, ami utan a klima azonnal belso keringetesre valt (hogy miert az rejtely) majd addig tartja belsolevegon a klimat ameddig annyira be nem parasodnak az ablakok hogy konkretan olyan mintha tejkodben mennenk. Aztan egyszer csak eszbe kap hogy hoho valami nem stimmel, majd hirtelen visszavalt kulso levegore, es hajszarito uzemmodba kapcsol hogy eltuntesse a parat. Es ezt minden egyes ablakmosas utan eljatsza. Probaltam hogy ki majd bekapcsoltam az automata modot amikor parasodtunk, de makacsul ragaszkodik utana is a belso levegos uzemmodhoz. Egyebkent ugyanez varosban is megvan csak ott minden piroslampanal jatsza el ugyanezt ami szaraz idoben nem problema de esoben szinte azonnal parasodni kezd a szelvedo es mire zoldre valt a lampa alig lehet kilatni. Aztan jon az hajszaritas. Oke tudom, megoldas kinyomni az automata levego keringetest. De akkor is na :)
droberto06-12-2014 22:05:29 // 61996
	
	
Liquid06-12-2014 22:02:46 // 61995
	meg tudásom, meg megfelelő helyem se... :)
	
Liquid06-12-2014 22:02:21 // 61994
	feleség és gyerekek mellett is menne, csak ilyen szinthez nincs ingerenciám :D
	
droberto06-12-2014 21:52:21 // 61993
	Hobbi még csaj mellet is lehet. Nem?
	
GTPeti06-12-2014 21:21:26 // 61992
	Robi te vagy nekem a remény, hogy még egy barátnő mellett is lehet Alfákat csiszatolni. :D
	
droberto06-12-2014 21:00:07 // 61991
	Nem mélyedtem el a témában, de nekem abszolút profinak tűnik a munka. (Lehet rosszul értettem akkor, de a túl vastag bevonat sem szerencsés. Azt gondolom, hogy nem olyan nagy az a menethézag a finom menetnél.) A kollégám intézte, volt cége partnerkedett velük. Vannak referenciáik. Nem tüzihorgany az biztos, meg nem is nikkel. Nem volt most erre több időm...
	
David | Centocinquantanove06-12-2014 19:58:40 // 61990
	Nekem valszeg pont így karistolták végig teljes hosszában a hátsó rendszámtáblám - még szerecse, hogy csak azt.
Középen meg is van nyomódva, és az összes karakter közepéről egy csíkban hiányzott a fekete festék... Akkor is meglépett a bűnös.
	
Középen meg is van nyomódva, és az összes karakter közepéről egy csíkban hiányzott a fekete festék... Akkor is meglépett a bűnös.
David | Centocinquantanove06-12-2014 19:50:56 // 61989
	Azt én értem, nincs is ezzel baj de az is tuti, hogy nem 3-5 mikront vittél fel... :)
	
Haddel06-12-2014 19:38:01 // 61988
	Ahha, értem :-)
	
.......................06-12-2014 19:30:01 // 61987
	2éve lefújtam a kerékcsavarokat cink spray al+1réteg színtelen lakk
még most sem rozsás
	
még most sem rozsás
Haddel06-12-2014 19:12:47 // 61986
	Saját magukat tosznák meg! Az én első lökhárítómat is Igy karcolták össze,persze papírt nem hagytak..
	
David | Centocinquantanove06-12-2014 19:10:08 // 61985
	Nem akarlak elkeseríteni de 3-5 mikron még sima horganyrétegből is karcsú.
Végülis milyen bevonat ment rájuk?
	
Végülis milyen bevonat ment rájuk?
droberto06-12-2014 16:10:01 // 61984
	Akkor neked előbb lesz meg a vasad. :)
Remélem most már minden a számításod szerint alakul.
	
Remélem most már minden a számításod szerint alakul.
'''''06-12-2014 15:31:53 // 61983
	Van egy vékony perem a csavaroknál és azt kell felfúrni,ahogy szosza is írta.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
421
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 















