Csatlakozom a "vetítős" bandához

(Viszont a Spiderbe tettem be.)
Már készen van 8-asokkal. Nem M8-as csavarok vannak az EGR kimenő oldalán? Mert akkor még épp jó így....
Esetleg aki gondolkozna mostanság...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive_navixenonnapfenyteto-7714089
.....07-03-2014 14:53:11 //
49654
Az új programmal megszűnt a hullámzó gyorsulási hibád?
Shadin07-03-2014 13:43:34 //
49653
+1
Shadin07-03-2014 13:33:31 //
49652
A két szélső lyukat D10-re fúrd...
Pont az imént lett kész az enyém, rozsdamentes hőálló 0.8-as lemezből, végülis 7.9-es furattal...
Megpróbálom betenni még a hétvégén, aztá várom a pozitív eredményeket. Remélem megoldja a rángatást, mert irtó ciki... :)
mzo07-03-2014 11:07:49 //
49650
Köszi srácok, közben - kb 100 telefon után -találtam a rákospalotai határúton egy műhelyt, 30-ért kiüti a Dpf-et és az Egr-t együtt. Megjegyzem az első ember aki normális volt viszonylag normális árat is mondott és képben volt. :)
.....07-03-2014 11:04:57 //
49649
Nem jól emlékszel, kuplung tárcsa volt. És utánna jó is lett. Később pár hónap múlva vettem bele új lendkereket, így végül minden ki lett cserélve.
Ezt én már tavaly megcsináltam ,csak réz lemezből,és 6mmes lyukkal.Hibát nem dob ,éppen ! 3mm-es lyukkal kezdtem de akkor dobta a hibát,6mm-nél már nem.
Ezt nekem is csinálja,olyan mintha hirtelen jönne meg az erő,Én ezt eddig betudtam a chipnek...de akkor lehet hogy mégsem az..
Alsónémediben van. Nekem is ott ütötték ki.
Én a Kollárt nem javasolnám, személyes tapasztalat miatt...!
'''''07-03-2014 10:41:31 //
49644
Kollár (www.kollarchip.hu)tudná csak nehéz elérni.Goodboy-nak írj,ő ismeri jobban és akkor talán előbb bekerülsz.Vagy aki nekem csinálta (www.chipcenter.hu) Ő olcsóbb lesz.
mzo07-03-2014 10:31:54 //
49643
Sziasztok!
Tud valaki itt Pesten vagy Pest közelében értelmes áron embert aki kiütné nekem a Dpf szűrőt a motorvezérlésből?
nem a kuplung csúszik meg?
vigan07-03-2014 09:11:20 //
49641
Sziasztok.Új Alfás vagyok,először írok a fórumba.Nem rég vettem a gépet.Egyenlőre imádom a kocsit/159 1.9 /JTDm/ Van egy apró/?/ bosszantó hibája. Főleg 2.ban,nem túl intenzív gázadásnál ránt egyet,és nem mindig.A turbó mutató felugrik kb.1,1ig ,aztán visszaáll.Volt valakinek hasonló problémája vagy ötlete az orvoslásra, mielőtt a szervizben levesznek egy halom lével? köszi Péter
Megkezdődött a gyártás:

lendkerék probléma volt ha jól emléxem
hehe, en is az arpadon jarok, de kb ket hete attertem a margitra:-) sokkal jobb. a dugos araszolos 10,5 szerintem meg nem is veszes:-) ahhoz kepest
Hello, látom még mindig itt tartotok :))
.....07-03-2014 06:47:04 //
49636
Még te nézted, már nem emlékszel rá? Nálatok lett kicserélve hátul a műhelyben... Igen a tárcsa volt, hidegen nehezen ment be 1-be.
Nekem is csak az 1 es és a 2 es ilyen
,
Szerintem neked is az F40 es váltó van rajta,szóval ugyanaz,mint a 2,4 en
Jó éjt!

Léptem.
Itt egy újabb fogyasztási rekord. Megvan az eddigi legnagyobb fogyasztásom! Mentem egy teljes tankot úgy, hogy ki sem mentem a városból. Kb. 630km csak Budapest. Az átlag, 20km/h!!! Mióta síneket cserélnek az Árpád hídon elég nagy dugóban járok reggel és este is. A tankolt átlag 10,6l. Ez tehát egy 100% városi fogyasztás 2.4JTDm. Ennél eddig mindig jobb volt. Valahol 8-9 között szokott lenni.
Én pedig épp ma raktam fel a nyári tappancsokat. Holnap lesz pont 3 hónapja, hogy felkerültek a télik. De szerintem fölösleges is volt felraknom. Idén nem jött össze a síelés. Amilyen tél pedig itt volt, az vicc. Egyszer kellet jeget kaparnom egész télen. Itt Pesten szinte fagy sem volt. Amikor kimentem a városból akkor pedig 5-10 fok volt és eső..
akkor biztosan pénteken vagy hétfőn szerelték össze a váltót...vagy rejtély...vagy ilyen. Nap mint nap ilyen kérdőjelek vannak a mühelyünkben aztán a válasz, passz:)
10 foktól már nem csinálja. 0 km-es kora óta ilyen. A váltóolaj csere után is ilyen. Jobb ötlet?
Alfonis06-03-2014 21:35:38 //
49629
itt nincsenek szabályok :D
Ha hó lesz, nem megyek hozzájuk :-P
s mi lesz az osztrák szabályokkal? :P
mizooo06-03-2014 21:19:16 //
49626
Készek a nyáriak a felrakásra, hétvégén szerintem fel is pattintom. Túl sokat koptattam a télieket már :)
de annak az olajnak is vam egy hőmérséklet tartománya tól ig amiben ilyen esetek nincsenek...
GTPeti06-03-2014 21:07:01 //
49624
Nekem a GTV-re vasárnap. Már én is nagyon várom. :)
Ma ledumáltam a gumissal, hétfőn mennek vissza a nyári papucsok :-)
Az enyém új kora óta ilyen. Ha egy kicsit rácsúsztatom a kuplungot simán beugrik. Inkább olyan érzésem van, hogy túl jól emel ki a kuplung és a dermedt olaj lefogja a fogaskereket. Ha meg nem forog, nem ugrik össze.
Csabi06-03-2014 20:47:40 //
49621
Nekem sincs probléma hidegen.
tárcsa? mi köze hozzá? inkább szinkron ... jó kis GM váltó mondjuk a 2,4-ben nagyon pontos és rövid
mex8606-03-2014 20:28:37 //
49618
hidegen/hidegben 1-2 nekem is szoros
ahogy kint is nő a hőmérséklet úgy a probléma is enyhül, 10 fok kinti feletti hidegindításkor szinte már nem is zavaró
de nekem pl.csak 2-éves a k.tárcsa...akkor miért?
.....06-03-2014 20:19:04 //
49616
Nálam a kuplung tárcsa miatt volt. 1. fokozatba nehezen ment be.
Shadin06-03-2014 20:00:36 //
49614
Igen, ua. a cikkszám a tűzkarikához.
A jellemzök rovatban ott van, hogy 8V de igazad van, átírom fentre is.
Egyszer már nézegettem, talán 4 csavar tartja, de az alsókhoz elég nehéznek tartottam hozzáférni...
biztos, hogy a 16V mérete egyezik a 8V-ével?
Mivel a tiéd is 8V (bár a kocsid adatlapjáról ez nem derül ki), ajánlom figyelmedbe a
blogom. A 16V-nél máshogy áll az EGR.
Ha én megtudtam csinálni, neked is menni fog!
Köszöntem szépen! Jövök eggyel! :-)
Shadin06-03-2014 19:51:49 //
49609
Most mondd, ha kíváncsi vagy még valami méretre.
Shadin06-03-2014 19:50:40 //
49608
to: David | Centocinquantanove :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.