drobertonak van Novitec box.
az ,hogy erösebb,a nyomaték nagyot nö
nekem Novitec volt rajta
Vermacy02-07-2013 11:28:19 //
37702
Tuningboxa van fent valakinek 150 lovas dízelen? Ha igen, akkor mi a tapasztalat?
LaciR02-07-2013 10:04:56 //
37701
Köszi szépen.
Meg azt is mondtuk neki, hogy cserélje ki egy újra...
Ez igaz. csak annyi volt a gond , hogy megrendeltem a ledugózásra a lapot és csak most érkezett meg, plusz a környéken senki se vállalta.
A lényeg hogy végre megvan.
Alfonis01-07-2013 22:13:56 //
37698
na végre Te is rátaláltál az útra. De ha jó emlékszem már jópár hete ajánlgattuk, h ne szenvedj... :P
Liquid01-07-2013 21:56:54 //
37697
nincs benne a forgalmiban? :) nagyon függ a motortól meg egyebektől
ebből simán ki lehet hozni a 200 pacit az biztos
Sziasztok.
Végre sikerült gyógyírt találnom az EGR -re. Ledugóztam és ma kiírták a progiból. Jobban megy, 100km megtétele alatt tempomattal mentem és érdekes fogyasztások jöttek ki.
Alacsonyabb ,mint szokott. Szerencsére a srácok mindent megtudnak oldani EGR,DPF,... bármit ami Alfa.
Egyenlőre elégedett vagyok és tesztelem továbbiakban , miképpen szuperál.
Végre nem rángatózik.
GTPeti01-07-2013 20:40:37 //
37694
A csippesed csodát tesz majd vele. :)
mizooo01-07-2013 18:52:06 //
37693
Berlina? Nekem Facelift Berlinám van kivi lennék ? Kg.
nem megy rosszul, mondjuk csak 1435kg
Az enyémben is csak a végdob van. A kocsi alatt csak egy cső megy.
"mivel Piritué viszi a 240-et" kikérjük magunknak!
Csak 236 az a 240, de ott már 4e felett volt a fordulatszám.
Miféle 2.0 jtdm? :-O
Az euro 5 miatt ilyen, amíg nincs légfelesleg döglött.
mondjuk gurulva kettesből nem lehet elindulni csak nagyobb gázadásra...de jól megy meg a hangja jó ennek a dejzelnek mondjuk alul gyárilag nyitott a rendszer végig ...
Liquid01-07-2013 14:54:32 //
37687
nagyon lefulladós vagy csak jobban kell rá ügyelni?
Van új 59-ed?
Miben más még?
Gondolom a nagyobb turbó és a szigorúbb emissziókorlátozás miatt lustább alacsony fordulatszám tartományban. Illetve szerintem a váltóáttételezés is más, mivel Piritué viszi a 240-et az enyém meg csak 212-őt (-1-2%) ment. :)
Gratula a kitartáshoz és az alapossághoz. Kíváncsi leszek az eredményre. :)
no ez a 2.0jtdm egészen máshogy szól mint az 1.9-es ami furcsa benne, hogy eléggé lefullados alacsony tartományban
Köszi :-) Csak 5-ből 5 tört el nekem is :-( De szerencsére van itthon ilyen méretű.
Tegnap leszedtem a hűtő tartókat az alsó motortakaró első tartóival együtt. Ezeket + az első zárhíd merevítőket is drótkorongoztam, most elvittem tüzi horganyozni mind. A zárhíd pedig a fényezőnél van. Kíváncsi leszek az eredményre.
Hát köszi, de asszem ez nekem egyedül nem fog menni...
Nos megvannak a fotók:


Az első lökös leszerelését pedig
droberto Cartársunk blogjából vettem Kölcsön:
Lökös szerelése
Könnyű dolgom volt, mert éppen szét van kapva a vasam komplett eleje.
Óóóó nemár! Mekkora szívás ez már... Azért, hogy azt az egy búrát kitakarítsam dolgozzak több mint egy órát, hogy le meg feltegyem az egész lökhárítót?!
Ráadásul semmi spéci szerszámom sincs hozzá... Ez nagy córesz...!
Pedig sajnos le kell! mindjárt lövök neked fényképet.
MES-t
innen tudsz letölteni, ELM327 adapter kábelt pedig pl:
Itt tudsz venni. Van aki
ilyet használ Neked a MES free verziója úgy tudom nem jó az ajtó elektronikához. De vannak itt akik értenek is hozzá, nem úgy mint én :-D. Majd ők pontosan megmondják melyik kell neked.
Hogy szedted így ki a lámpát? Leszedted hozzá az első lököst?
Én pénteken nekiveselkedtem, hogy lekapom, mert ahogy írtam is az egyik helyzetjelző csövében összegyűlt valahogyan ilyen szöszmő meg homoszerű por... droberto írta is, hogy pár csavar és kijön az...
Kivettem a két torx csavart fentről, már lötyögött is faszán az egész lámpatest, de egyszerűen nem jött ki. Elakadt alul meg két oldalt is... Van még valami ami fogja a két felső csavaron kívül?
Mi a trükkje? A lökhárítót nem szedném le...
LaciR01-07-2013 09:59:35 //
37675
Még nagyon friss tulaja vagyok. Lehet mondani, hogy még csak ismerkedési szinten. Ez egy picit más piskóta mint a 146 - os. Az adatlapig még nem jutottam. 2006.06. évjáratú. Ezekhez a kütyükhöz ( MES, Multiecuscan, stb. ) hogy vagy hol lehet hozzájutni? Amúgy, amikor bezárom, nem világít és nem is villog.
GTPeti30-06-2013 16:56:52 //
37673
Keress rá arra, az Amore keresőjével, hogy "eLearn", illetve "szervízCD".
Már sokszor volt itt belinkelve.
Általánosságban, ha beírod Google-be azt, hogy "Alfa 159 elearn", szintén fogsz találni ezt-azt.
Helo.
Keresek mindenféle dokumentációt és rajzokat , amelyekkel könnyebben elboldogulok a 159-es javításával.
Jó volna minél jobban átlátni a gépet.
Köszönöm

Spontan tali ma a 76-os uton. Udv,ha itt vagy az oldalon :)
mizooo30-06-2013 11:31:27 //
37670
Angel Eye karikát tettek bele. Lehet venni előre gyártva, de plexi csőből lehet házilag is csinálni. Ledekkel van megvilágítva, illetve Alfacity-n egy kartárs ajánlott egy viszonylag új megoldást, világító cipőfűzőből is lehet csinálni. Ha elég erős leddel van megvilágítva nappal is látszanak. üdv

itt meg a hátsó
Shadin30-06-2013 09:27:34 //
37668
Jól nyomod :-) Egy vezérlés csere eltörpül ez mellett...
Kipufogós 4cm-rel feljebb tette a DPF helyestesítő segedelmével a rendszert és a ráhegesztett nyomáskülönbség érzékelő cső hozzáér a kasznihoz, ettől van az a furi hang ami miatt aggódtam :-(

itt a lámpa
sziasztok igy hogy tudnám megcsinálni az elsö lámpáimat üdv
Előtte a Puntón cseréltem olajat és össz.szűrőt + jobbH.ablak emelő szerkezetet. A pollenszűrője úgy kiakasztott hogy tiszta ideg voltam. Már alig vártam hogy helyet cseréljen az Alfa-val.
Szerintem ez üzlet politika. Nehogy már otthon barkácsolja valaki, így kell vennie új bilincseket :-(
Megpróbálom annyira kiemelni a vízhűtőt hogy alá férjek festeni. Szerintem annyit engednek a gumi vízcsövek.
Ja és megpróbáltam az ablakmosó tartály szitntjelző csatijában a végeket összezárni, de nem jelzett a műszerfalon. V.színű ezt is engedélyezni kellene a MES-el.
Akko' ezért csuklottam délután. :)))
B@ssz... te ezekkel a haspáncélcsavarokkal szívsz rendesen. :(
Kéne csinálnunk egy Oetiker boltot. :)
A mocim üa. csövét is kéne cseréljem... az is ezzel van rögzítve. :(
A héten a haver odaadta egy körre a spiderét :-)))) Azt hiszem elvesztem.....
Erhard ajánlotta, német Wezel gyártmány.
Igen én is gondoltam rá, mármint hogy kiszedem a vízhűtőt is, de mindenhol az a bzi oldhatatlan egyszer használatos bilincs van. Még alszom rá egyet:-)
Eszembe jutottál az 5 perces lökös leszedéseddel. Nekem az elő csavar mindjárt bele is tört (bal szélső alsó torx). Na mondom ez jól kezdődik :-( Aztán a többi simán kijött. Most pár napig biztos pihenni fog. De kap új olajat, össz. szűrőt és hátulra új emblémát :-)
Egy kis info, ha újrfújod:
A zárhídon levő hűtők feletti műanyag takaró lemez bolháit csak roncsolással tudtam kiszedni. Kellet vennem újakat. :(
..és én még azt hittem, hogy csak a tizeniksz éves Spiderrel lehet hétvégéket eltölteni a garázsban :-))
Sőt, ha már így szétszedted, én a vízhűtőt is kiszedném és a hűtők tartóvasát + a bölcső elejét is rozsdátlanítanám, lefesteném, mert az gondolom gatya állapotban van nálad is. :(
Én sokkal jobban aludnék utána... (sajna én a hűtőket nem szedtem ki)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.