Fura a 800 az extrem sok, bár a nevezett klímásnak nincs olyan spéci gépe mint amit Pityukoma ecsetelgetett, ő csak szemre tölti egy olyan mércén amin alig lehet látni az osztásokat....
Ha ilyen melegben mész el a klímáshoz, akkor pontosan be tudja lőni neked, a nyomás függvényében.
Forum >> 159
Csabi19-06-2013 17:21:05 // 37184
Coolby19-06-2013 17:13:25 // 37183
Jaja, fater csinaltatta klímával Szekszárdon. 800 felett volt benne, amivel tavaly jó volt (ugye továbbra miatt lett bontva) és 700 felett lett visszatoltve. Ez jóval több, mint te 300 és 460ad,amit olvastam...
Csabi19-06-2013 16:52:09 // 37182
Már akartam kérdezni...ugyanaz a klímás töltötte Neked is, mint nekem.(Apudtól tudom :) )
Aranyszám nincs, sok mindentől függ, h mennyi az ideális mennyiség a rendszeredbe.
A legjobb megoldás, ha lefejtik a gázt, és kevesebbet töltenek vissza ~100g-mal.
De lefejtés nélkül is megoldható, simán csak rácsatlakoznak és leengednek.
Aranyszám nincs, sok mindentől függ, h mennyi az ideális mennyiség a rendszeredbe.
A legjobb megoldás, ha lefejtik a gázt, és kevesebbet töltenek vissza ~100g-mal.
De lefejtés nélkül is megoldható, simán csak rácsatlakoznak és leengednek.
Coolby19-06-2013 16:37:03 // 37181
van valami aranyszám a klíma feltöltésére vonatkozóan, hogy mennyi kell bele? Próbálom visszakeresni mennyit töltöttek enyémbe, mert most nagy melegben ad fura hangot, aztán tol meleget, majd helyreáll, mély garázs hűvősében pedig tökéletes. Mióta töltve lett, kb 2-3 hónapja egész eddig tökéletesen működött... Túltöltésre gyanakszom.
Keresnem kell egy klímást Dél-Pesten valahol, tudtok esetleg ajánlani?
Keresnem kell egy klímást Dél-Pesten valahol, tudtok esetleg ajánlani?
.....19-06-2013 16:13:54 // 37180
droberto19-06-2013 15:32:31 // 37179
Ismerem az EBayt, csak most rohanok.
Belül már minden LED + a helyzetjelző és rendszám is az.
Még az első helyzetjelzőbe kell ellenállást raknom, mert az is dereng. :( No meg a hátsó ellenállásokkal is kell kísérleteznem, mert néha-néha lekapcsol idő előtt.
Első körben az irányjelzőbe a hátsó helyzetjelzőbe és a féklámpába szeretnék.
Aztán később ha lesz megfelelő H7 és H1, akkor megy az első lámpába és a ködlámpába is. (Tudomásom szerint gyárilag foncsoros és vetítőlencsés rendszerbe a gyárinál nagyobb fénysűrűségű LED-es izzó nincs egyenlőre.)
Itt nagyon fontos a fókúsztávolság és az ott levő irány + fényerősség.
Belül már minden LED + a helyzetjelző és rendszám is az.
Még az első helyzetjelzőbe kell ellenállást raknom, mert az is dereng. :( No meg a hátsó ellenállásokkal is kell kísérleteznem, mert néha-néha lekapcsol idő előtt.
Első körben az irányjelzőbe a hátsó helyzetjelzőbe és a féklámpába szeretnék.
Aztán később ha lesz megfelelő H7 és H1, akkor megy az első lámpába és a ködlámpába is. (Tudomásom szerint gyárilag foncsoros és vetítőlencsés rendszerbe a gyárinál nagyobb fénysűrűségű LED-es izzó nincs egyenlőre.)
Itt nagyon fontos a fókúsztávolság és az ott levő irány + fényerősség.
Angelo Bianco19-06-2013 15:25:29 // 37178
LED-es izzókat szeretnél?! Van egy csómó az EBayen... Nekem is ledes a helyzetjelző és a rendszámtábla világítás. Szerintem nem kell relézni csak CAN BUS-os izzókat kell rendelni!!! Ma már nem nagyon érek rá, de ha gondolod holnap nézegetek neked egy párat csak írd meg lécci hogy milyen izzók kellenek! H1, H3 H7... stb
droberto19-06-2013 15:16:58 // 37177
Fénymániások...! :)
Mit találtam.
Ezek szerint van használható (feltételezem egyszerű is, bár relé biztos kell az irányjelzőhöz) megoldás foncsoros lámpák LED-esítésére.
Ez kell nekem! :)
Kiguberálhatná valaki eBay-ről ezeket az izzókat. :)
Mit találtam.
Ezek szerint van használható (feltételezem egyszerű is, bár relé biztos kell az irányjelzőhöz) megoldás foncsoros lámpák LED-esítésére.
Ez kell nekem! :)
Kiguberálhatná valaki eBay-ről ezeket az izzókat. :)
SKrisz19-06-2013 14:11:46 // 37176
Kinek - kinek érdemei szerint. A GTV -ben 16 évesen van 139K Km... Az már azért barátibb :-)
.....19-06-2013 14:06:05 // 37175
droberto19-06-2013 13:59:21 // 37174
A 159-nél nem nem próbáltam, de ált. tűvel állítható.
'''''19-06-2013 13:48:22 // 37173
Nekem a 100.000km 9évesen meg is lesz! Drága autókat így hajtan! :-)
Angelo Bianco19-06-2013 13:42:59 // 37172
Ablakmosó fúvókákat lehet állítani?! Ha igen, hogyan mivel?!
Nem jövök rá..... :S
Nem jövök rá..... :S
droberto19-06-2013 13:27:35 // 37171
Emlékszem! :)
A 3 és az 5-ös közt több mint 10! mg van.
A 3 és az 5-ös közt több mint 10! mg van.
SKrisz19-06-2013 13:09:13 // 37170
Akkor Te nyertél :-) Ahogy én számolgattam, nekem a 100K kb. 3 éves korára lesz meg a vasnak. Nekem még min 2.5 évig szolgálnia kell, így remélem a bajok elkerülnek nagy ívben :-)
Bigtotti19-06-2013 12:24:13 // 37169
Szia èn is igy jàrtam,a motortèrben egy csatlakozó kontakt hibàs volt,még hozzà a magas nyomàsù üzemanyagcsövön a bal oldalon nyomàs szabàlyzó csati,de nézd meg a jobboldalit is. A csatika össze kell illeszteni pontosan.
Piritu - 1.000.00019-06-2013 11:21:52 // 37168
Így van :-)
Az első 100ezren 1.407,63 óra volt menetidőm, ami 58,65 nap!
Az életének 6,65 %-át töltötte mozgásban, ami napi átlagba 96,86 perc!!
Az első 100ezren 1.407,63 óra volt menetidőm, ami 58,65 nap!
Az életének 6,65 %-át töltötte mozgásban, ami napi átlagba 96,86 perc!!
.....19-06-2013 11:17:07 // 37167
35165 -es hozzászólásom, képekkel
Piritu - 1.000.00019-06-2013 11:13:24 // 37166
Igazából nem nagyon lehet se ezzel, se azzal kalkulálni. A hűtőfedelünk egy nap különbséggel dobta be a törülközőt.
Egyre biztosabb vagyok abban is, hogy a jeladónak a melegben hajtás sem tett jót. Melegebbe volt, mint egy normál esetben. Ilyenkor jönne jól, ha a hőmérő a valós értéket mutatná. (A Spideré pl. ha egy szerpentinen felkúszik 100 felé, lassítok.) Itt oda van szegelve a 90-re.
Egyre biztosabb vagyok abban is, hogy a jeladónak a melegben hajtás sem tett jót. Melegebbe volt, mint egy normál esetben. Ilyenkor jönne jól, ha a hőmérő a valós értéket mutatná. (A Spideré pl. ha egy szerpentinen felkúszik 100 felé, lassítok.) Itt oda van szegelve a 90-re.
SKrisz19-06-2013 11:12:24 // 37165
Azért van nagy túra autója az embernek, hogy használja :-))
droberto19-06-2013 11:09:54 // 37164
Akkor azért te is lépkedsz vele. :)
Piritu - 1.000.00019-06-2013 11:09:31 // 37163
Tényleg nem csekély, de ismerve a hivatalos árképzést akár a kétszerese is lehetett volna :-(
droberto19-06-2013 11:09:16 // 37162
Nem értem...
A 6 mm3 már nagyon sok.
A 6 mm3 már nagyon sok.
SKrisz19-06-2013 11:09:09 // 37161
Levetted belőle a 4 (5?) havi korkülönbséget is? Mert úgy korrekt a kép :-)
Piritu - 1.000.00019-06-2013 11:07:41 // 37160
Azért 35% különbség nem kevés :-P
Piritu - 1.000.00019-06-2013 11:00:29 // 37159
Semmi előjele. Egyszerűen leáll a motor. Hibaüzenet nincs se eltárolva, se kiírva.
Ráindítasz, akkor nem indul el. Vársz pár percet, kicsit hűl, és simán indul. Aztán megy egy darabig és megint megáll. A "darabig" elég tág fogalom, lámpánál állva a 35 fokban fél perc sem volt. Ha haladni tudott az ember és volt menetszél akár 2 km-t is lehetett menni.
A gáz az, hogy a motor leállásával minden elmegy, pl. elég nehéz tekerni a kormányt, hogy félreállj.
Ráindítasz, akkor nem indul el. Vársz pár percet, kicsit hűl, és simán indul. Aztán megy egy darabig és megint megáll. A "darabig" elég tág fogalom, lámpánál állva a 35 fokban fél perc sem volt. Ha haladni tudott az ember és volt menetszél akár 2 km-t is lehetett menni.
A gáz az, hogy a motor leállásával minden elmegy, pl. elég nehéz tekerni a kormányt, hogy félreállj.
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2013 10:59:26 // 37158
kinek mi az olcsó én tudom mellik a gyári és az pont 6e ahhoz képest a 70 euró nem csekély ...
Piritu - 1.000.00019-06-2013 10:51:57 // 37157
A pénteket kizárnám, mert amikor készült, már nem üzemelt pénteken a gyár. Bár, így meg a csütörtöki lett "pénteki" :-DD
Piritu - 1.000.00019-06-2013 10:50:04 // 37156
Akkor még olcsón megúsztam :-DD
.....19-06-2013 10:47:54 // 37155
Nekem 1x-se sikerült 20% alá vinni ellenben volt 110% is az eltömődöttség. MES azt írta nincs eltömődve :)
SKrisz19-06-2013 10:42:14 // 37154
Az a "baj" hogy nagy futás különbség nincs a 2 vas között... Nekem márciusban múlt 2 éves a kicsike és 76K van benne...
.....19-06-2013 10:40:12 // 37153
Nálam 1 és -5,1 -es korrekcióval se füstölt míg bent volt a dpf. Nálam csak nyáron és hidegen volt egyenetlen az alapjárat, gázadásra rángatott majd leállt, mivel ekkora korrekciós különbséget már nem tud kezelni az ecu.
droberto19-06-2013 09:44:04 // 37152
Viszont ő használja is rendesen, tisztelgésesen! :)
droberto19-06-2013 09:42:10 // 37151
Neked is nézni kéne egy befecskendezési korrekciót MES-el, az első indításkor.
droberto19-06-2013 09:41:15 // 37150
Ez egy hidegindítás volt, ha jól emlékszem absz értékben 2-3 mm3/i korrekcióval.
droberto19-06-2013 09:38:03 // 37149
A rángatásra kíváncsi leszek.
Remélem csak finnyás volt az üa-ra. :)
Remélem csak finnyás volt az üa-ra. :)
droberto19-06-2013 09:37:05 // 37148
És gondolom a meghibásodásnak nincs semmi előjele...
droberto19-06-2013 09:36:02 // 37147
Eddig én se hallottam ilyen hibát 159-nél.
Kellemes lehet egy ilyen eset egy külföldi nyaraláskor. :(
Kellemes lehet egy ilyen eset egy külföldi nyaraláskor. :(
droberto19-06-2013 09:33:27 // 37146
A DPF a nem látható koromrészecskéket szűri (5μ alatti).
Ha jók a befecs rendszer, és nem remapos, akkor nem igazán füstölhet (látható korom) a JTD.
Találtam egy (számomra) új DPF összefoglalót, ha valakit érdekel.
Ha jók a befecs rendszer, és nem remapos, akkor nem igazán füstölhet (látható korom) a JTD.
Találtam egy (számomra) új DPF összefoglalót, ha valakit érdekel.
droberto19-06-2013 09:23:39 // 37145
Szerintem normális. Az enyém valós 90-nél eszik sík úton téli és nyári kerékkel 5,4-5,5 litert.
droberto19-06-2013 09:21:29 // 37144
"EGR szeleppel nem rángatott csak nem ment!" - Ez attól függ, hogy hol és hogy ragad be. Kb. mint a termosztátnál...
SKrisz19-06-2013 09:16:01 // 37143
Azért nem egyszerű ez a vas... Enyém se piskóta, de azért az enyém sokkal inkább egy szerdai gyártás. A Tied szeintem hétfő vagy péntek :-)))
droberto19-06-2013 09:15:50 // 37142
No ezt kiprószálom. :)
droberto19-06-2013 09:15:03 // 37141
Én a vegyszeres tisztítással szemben ezt próbálnám meg. Imi156 náluk csináltatta.
ValeRossi4619-06-2013 09:14:30 // 37140
Köszi,akkor már nem aggódok :D nekem 18as kerekek vannak fent,a téli 17es...
droberto19-06-2013 09:11:36 // 37139
A fogyasztásod normális!
A teljesítméned az problémás. Egy diagnosztika kéne, mert így nehéz. Lehet ez sok minden. LMM, VGT, MAP, EGR, áramláskorlátozó...stb.
A teljesítméned az problémás. Egy diagnosztika kéne, mert így nehéz. Lehet ez sok minden. LMM, VGT, MAP, EGR, áramláskorlátozó...stb.
Coolby19-06-2013 08:24:21 // 37138
ezt akartam írni én is... ez a fehér füst átmegy DPF-en is.
Piros Madaaar19-06-2013 08:09:59 // 37137
Hali nekem a 19" es klimaval 7.2 ha 150-160 gurulok akkor 7.8.nekem meg nemsikerult 6.5 ala vinni bar nem is igyekszek. A teli kerekkel 17" azzal lehet kb fellitert sporolni ha nagyon akarod akkor egy litert is.
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2013 07:28:52 // 37136
a Fiat gyári 13e, az Opel gyári arany, utángyártott 5e ft-tól....
Csabi19-06-2013 00:00:18 // 37135
Fog füstölni DPF-el is, ha a füstöt az el nem égetett gázolaj adja. Fehéres-szürkés színű.
Önmagában az egyenetlen alapjáratot sok minden okozhatja
EGR szelep, gyenge akku, injektorok állapota...
Droberto-tól loptam egy videót KATT
bármenynire is fura, de egy gyenge akku is okozhatja, főleg melegben.
Önmagában az egyenetlen alapjáratot sok minden okozhatja
EGR szelep, gyenge akku, injektorok állapota...
Droberto-tól loptam egy videót KATT
bármenynire is fura, de egy gyenge akku is okozhatja, főleg melegben.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
576
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

