Jah... és az a + 2 kábelköteg a csillár mellet 3, mivel van egy a bal oldalon is!

Egyre jobban izgat. :)
Ötlet esetleg?
Ha lesz időm ránézek majd az eLearn-ban...
Megrendeltem a nyestriasztót is. Remélem megjön péntekig és akkor hétvégén éles bevetés! :)))
Egyébként az az egyébként frankó autó
izzó gyűjteményt találtam. De a rizsszem izzó nem egyértelmű benne.
Egyik helyen 1,2W-nak, a másikon meg W2,3W-nak mondja.
A foglalat meg T5 lenne? Megvan ám ez bonyolítva... :( A UM meg csak azt írja, hogy 1,5W.
Ami meg benne volt azon meg ez állt:
03E12A
2.3n7z
Sebaj veszek egy
ilyet, meg egy
ilyet.
Nincs pénzem próbálgatni. :(
Köszi kicsit keresgéltem és a rizsszem izzónak más néven műszerfal izzónak a becses neve: W2 4,6d.
Ez alapján már relevánsabbak a találataim.
Igazad van a
mezei gömbsüveg fejű LED előrefele világít.
Nekem szerintem
ez lesz a jó.
Köszi még egyszer. :)
Ha így van akkor fel se rakom! :)))
Sok minden lehet, vsz. jeladó problem (pl.: kullung).
Adjál neki MES-t az majd megmondja.
Bence12-06-2013 20:11:53 //
36848
Nekem sincs. De szerintem nincs is semmi összefüggés a HH és a csattanás közt.
Tanúsítom, asszonyéban is pattant már, de szerintem neki nincs HH-ja.
Szerintem nem szórna oldalra elég fényt ,inkább előre. ki kell próbálni.
Az a fék pattanás az nálam is jelen van általában ha esős időben tettem be a garázsba a kocsit, vagy ha áll legalább 3 napot. Van hill holderem.
Szerintemis a visszagurulás gátló csak akkor kapcsol be, hogyha 1-esben vagy és kellő mértékig benyomtad a féket is. Ekkor addig nem enged el a masina, amíg az elinduláshoz kellő nyomaték rendelkezésre nem áll... Persze ha sokáig nincs nyomaték a fék felengedése után, akkor egy pár másodperc után magától kiold...
Viszont akkor mi az a kluppanás és enyhe visszarúgás a fékpedáltól miután behelyezed a kulcsot? Valami ott kiold nem?! http://www.youtube.com/watch?v=a9F36zHGIMY Ezen a videón is egyértelműen hallani 18-19 másodpercnél!
Még valami, amiről ha tudtok légyszi segítsetek:
mai napon menet közben egyszercsak sípolás, VDC disconnected üzenet, sípolás, majd Hill holder not avaliabe... Vagy valami ilyesmi, pontosan nem tudtam elolvasni mert elég kanyargós úton mentem. A lényeg, hogy a VDC, Hill holder és lehet hogy az ASR is elment. A műszerfalon kint maradt a sárga, nyíllal bekarikázott háromszögben lévő felkiáltójel, illetve ahová a hópihét szokta kirakni oda meg egy autóikont takott ki ilyen dupla körvonallal... Bocsi a pongyola fogalmazásért, nem tudom jobban leírni...
Mikor megálltam és újra ráadtam a gyújtást akkor még maradt a hiba, de másodszorra eltűnt... WTF? Valakinek van ilyen irányú tapasztalata?
Bence12-06-2013 19:31:43 //
36844
147-nél ugyanez. Mosás után, eső után induláskor jó nagy csattanás+fékbetét rozsdás körvonala a tárcsán:S
De érdekes hogy csak vizesen szárazon nem ha szorulna akkor szárazon is kéne beragadnia, nekem rendesen ott van a rozsda folt a nyergen.
☻SKULL☻12-06-2013 18:57:33 //
36842
szorulnak a féknyergek, nálam is ez volt. Kell neki egy kis tisztogatás na meg WD40 :o)
'''''12-06-2013 18:33:35 //
36841
Ez azért van mert az enyém nagy fékes,a tied meg kicsi! :-)))
0 km-óta csinálja. Kétlem, hogy kontakt hiba lenne.
Nekem TRW lett elöl és az nem csinálja.
Alfonis12-06-2013 17:04:28 //
36838
Az szép :S akkor ha betétet kell cserélni akkor nem jó a gyári?
Igen és nekem olyan ha egy hétig nem mozdulok eső után,volt olyan hogy csúszott a linoleumon míg lenem ért a betonra és akkor pattant egy nagyot.
.....12-06-2013 16:31:09 //
36836
Szia, szóval a gyári betét ilyen. Mindig attól félek, hogy valami széttörik.
Mikor pattan egyet nézd meg a tárcsát és ott van a fékpofa lenyomata.
Vermacy12-06-2013 16:02:51 //
36834
Jaja, erre Én is gondoltam meg a kontakt hibára...
Sziasztok nekem is ez van ha lemosom vagy esik de csak hátul mert több a fém a ferodolban és össze rozsdál elöl márt nem mert kicseréltem más fajtára.
Akkor fog be ha nyomod a féket és kuplungot, a lejtés vagy emelkedés nagyobb mint 6% (amit a garázsodnál eleve kétlek) és kiengeded a féket. 1s-ig aktív, utána elengedi a nyomást. Ha leállítod a mocit, akkor már nincs HH.
.....12-06-2013 14:45:28 //
36831
Nálam is pont ez van eső és mosás után is összetapad. Én a garázsban faéket rakok a kerék mögé, nem rakom sebességbe és a kéziféket se húzom be.
'''''12-06-2013 14:01:25 //
36830
Nekem lejt a garázs és ott mindig befog,ha akarom,ha nem.Azt nem tudom,ha befog és le veszed a gyújtást,kienged-e a fék?Mostanában már csak sebességben hagyom.Nálam inkább télen,koszos fékeknél ragad össze.
Ha nem megy a motor, akkor a nyomást előállító ESP szivattyú sem működhet, ergo a HH (Hill Holder - ha már a rövidítéseknél tartunk) se működhet.
sas-15912-06-2013 13:00:08 //
36826
nekem nincs VG-m, de minden mosás után, másnap reggelre csúnyán befog a fék, pedig a kézifék nincs behúzva.
volt hogy 3-4 - szer kellett előre hátra próblákoznom, mire elindult hatalmas pattanás kíséretében.
ha legalább 5-10 km-t megyek vele mosás után és kiszárítom, akkor nem csinálja.
a fékekkel amúgy elégedett vagyok, mondjuk elég hamar el kezd csikorogni, akkor a szerelő megcsiszolgatja és csönd lesz. (vállasodik azt hiszem)
de betétet még nem kellett cserélni. most van a gépben 80 ezer km.
Vermacy12-06-2013 12:35:13 //
36825
Sztem a VG befog, amikor párás a levegő. Gondolom Én...
Szerintem ennek nincs köze a visszagurulás gátlóhoz.
Vagy miből következtetsz rá?
"Én párás időben ÉS autómosás után veszem észre..." - ugyan ezt akartam írni én is. :)
Nem nagy a távolság úgysem, gondolom az oxidáció az oka...
Akkor már értem. Nekem azért nem csinálja, ha nem húzom be a kéziféket, mert nincs visszagurulásgátlóm.
Néha azért van előnye egy kis "fapadosságnak".
'''''12-06-2013 12:02:09 //
36820
Reménykedj,hogy a nyikorgást is elfelejtse a szülőföldjén.Azt biztos nem mondják majd rá,hogy "szarolasz" ! :-)
Vermacy12-06-2013 11:22:31 //
36819
Nem lehet, hogy a visszagurulásgátló fogja mega kocsit állásában? Esetleg esőben, nedves időben kontakt hiba. Nálam is elő-előfordul a kattanás induláskor, de Én párás időben ÉS autómosás után veszem észre...
Coolby12-06-2013 11:19:34 //
36818
Hmm, nekem ilyen nem volt. Kéziféket használok, mondjuk nem nagyon áll a vas, max 2-3 napot.
Jövő héten viszem haza Olaszországba a gépet :) Mondjuk átutazunk és hivatalosan francia földön töltünk több időt :) Remélem jól fog viselkedni otthon :)
Vermacy12-06-2013 11:16:50 //
36817
Természetesen! Asszonykám, próbáld meg nála! Ő az elmőlt hónapokban jópárat letöltött, de pénzbe kerül a netes megoldás is!
pilnay.ildiko@yahoo.com
'''''12-06-2013 11:09:38 //
36816
Nekem is összeragad a fék.Télen három hét állás után kétszer lefulladtam és csak utána ugrott szét.Ha nem használod a kéziféket,akkor is sokszor befog a visszagurulásgátló miatt.Ahogy Piritu is írta,nekem is látszanak a pofák lenyomatai a tárcsán.
Ez is azt a gyanúmat igazolja, hogy a betét anyag az igazi ludas. Ha kicseréled másra, nem teszi.
Shadin12-06-2013 10:42:32 //
36814
Nekem már nem csinálja a komplett fék felújítás után.
Ha nem húzod be, hogyan tapad hozzá?
Nekem kéziféktől függetlenül hozzátapad.
Sziasztok!
Feleslegessé vált 1 db AC belépőm, mert csak 1 vassal megyünk. Ha valakit érdekel, jelezze az amore-n, telefonon vagy e-mailen. Az erőd kapujában szombaton 10:00 óra magasságában az elővételi ár (2 500,- Ft) ellenében átadom.
Nálam is ez volt. Én pont ezért újabban hacsak lehet, nem húzom be a kéziféket, hanem 1-ben vagy Rückwärts-ben hagyom attól függően, hogy merre lejt a terep. Kocsimosás után a garázsban meg pláne nem húzom be a kéziféket. Egy kora tavaszi napon reggel majdnem befagyott. Akkorra engedett ki teljesen, mire kitolattam a kapu elé.
W.12-06-2013 06:41:24 //
36809
Alfonis11-06-2013 23:13:15 //
36808
akkor most megnyugodtam, hogy ez ilyen... Bár akkor is fura dolog. Még ilyet nem hallottam, h esős idő után kocsinak így kéne indulni :S Városban nem igen megyek, szal nekem csak komoly etapok vannak. Tényleg a kicsikém nagyon meg van kímélve. :) kb 2100 0 km óta van meg abból 20 000 autópálya 600 főút a maradék meg város :P Most h itt a jó idő mindenhova biciklivel meg robogóval meek. :)
A napellenzőben levő rizsszem izzót
ezzel válthatnám ki? Méretileg megegyezhet? A tököm kivan ezekkel az izzó elnevezésekkel.
Én mindig használom a kéziféket.
A féktárcsán látni a betét körvonalát (néha többet is) , látni, ahogy hozzágyógyul a tárcsához. Aztán egy komolyabb etap után "eltűnnek", majd megint megjelennek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.