Forum >> 159

Norby12-02-2013 20:50:52 // 30649
Kulcs pótlásával próbálkozott már valaki?
panza12-02-2013 20:45:56 // 30648
Nagyon király!!!!
Liquid12-02-2013 20:39:26 // 30647
Csabi12-02-2013 20:09:51 // 30646
Én cseréltem kb fél éve kartergáz szeparátort, amitől azt vártam, hogy majd eltűnik az olaj a turbó szívó oldaláról, de ugyanolyan olajos továbbra is...úgy néz ki, h az olajpárával nem tud mit kezdeni...
Coolby12-02-2013 20:07:24 // 30645
Nincs jelentős olajfogyásom, így remélem a normális kategóriába esik a dolog. Köszi a válaszokat! Azért hagyom, hogy ránézzen még ő is :)
Csabi12-02-2013 20:03:45 // 30644
Jó esetben, a kartergáz visszavezetés miatt olajos, de általában a turbóra menő cső is az.Rosszabb esetben a turbó tengelyénél szivárog az olaj át a sűrítőkerékhez és ez miatt is lehet olajos...ha nincs jelentős olajfogyásod akkor "normális"...
Piritu - 1.000.00012-02-2013 20:02:11 // 30643
A turbó által nyomott levegőben van némi olajpára. Ezt a pára a túlnyomás miatt előbb-utóbb átjut a cső falán. Ezt látod. Normálisnak tekinthető a dolog.
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2013 19:57:28 // 30642
mindenkinek olajos ez ilyen
Coolby12-02-2013 19:56:27 // 30641
Sziasztok! Egy kérdés, csak szerelőm szólt, hogy majd megnézi közelebbről, de (és most egy nem pontos leírás tőlem) a turbótól a hűtőre menő műanyag/gumicső olajos kívülről. Ezt most én kérdezem így hirtelen (már ha lehet érteni így, hogy miről van szó), hogy ez mi? mitől lehet?
Boticselli12-02-2013 17:49:06 // 30640
hát se elől se hátul nincs rendszám keretem:) de mind1 eddig sem kellett, sztem ezután sem fog kelleni. Csak gondoltam megkérdezlek titeket, hátha tudtok vmi okosat mondani:) úh azért köszi mindenkinek!
droberto12-02-2013 17:08:21 // 30639
Ezt én is láttam, szerintem az "csak" egy osztrák szitás cég.
droberto12-02-2013 17:06:41 // 30638
Beszélj a barátunkkal, ő mindent tud! :)
Egy bármilyen rajta szereplő (tíous) számmal lendíthetnél még az ügyeden.
156er12-02-2013 16:56:38 // 30637
véletlenül nem a rendszámkerethez van köze??!! azon nincs egy kis fordítható valami amivel rögzíteni lehet a rendszámot??

lehet hülyeség....
Boticselli12-02-2013 15:41:02 // 30636
elvileg van benne riasztó, de nem villognak a gombok amiknek kellene:) ötlet h hova kell dugni? :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2013 14:17:41 // 30635
útolagos riasztó vagy imo vagy akármi ha megy nélküle mehet a fiók aljára :P
Boticselli12-02-2013 13:40:18 // 30634
hali emberek!

kaptam a kocsimhoz egy ilyen kulcsot, de a kereskedő sem tudta megmondani, hogy mi ez :D valakinek ötlet? :)

Shadin12-02-2013 10:05:42 // 30633
Nem kell leszedni az egészet. Legalábbis az enyémnél van egy külön burkolat a légszűrőház alatt...
Coolby12-02-2013 09:09:38 // 30632
Jó reggelt!

No, nekem kettőstömegű lendkerék cserém még mindig in progress. Srác nem tudott hétvégén nekiállni, így tegnap este kezdték meg komolyabban szétszedni... Annyit mondott, hogy bonyolultabb, mint fater 1.9-es Vectráját, szerelni, jobban szét kell kapni. Annyit jelzett, hogy váltónál hátsó szimmering (van ilyen? szóval valami ilyesmi) kicsit ereszt, így azt érdemes cserélni. Ma délután talán már jobban halad, reméljük semmi meglepetés nem lesz. Elég hosszú listát írtam neki, hogy mi az, amit csekkoljon és bármi gyanús, akkor inkább cseréljük.

Közben Balogh chip mesterrel is fel lett véve kapcsolat, elég rugalmas, valószínű héten az is meg lesz oldva, csak egyelőre nem fix, mikor van kész az autó mechanikus része, hogy lehessen vinni...
Zsolt15512-02-2013 06:59:03 // 30631
Jó reggelt!

Dömpi (il dottore)11-02-2013 22:03:08 // 30630
Ja! Az enyémben valamivel kevesebb (hiányzik néhány).
Amúgy leszedni nem kunszt, a következő leszedés viszont problémás lehet, ha nem figyelsz a visszarakásra. A lényeg, hogy NE húzd meg tökig a csavarokat, mert a következő alkalommal csak flex-el szeded le. Van ugyanis néhány (ha jól emlékszem a leghátsó kettő és egy sorral elölrébb a középső) ami benne van egy zárt fémszerkezetben, ergo nem tudsz ellenfogni. Ha nagyon meghúzod, megroppan, és onnan már csak megforog az ellendarabbal együtt.
Pityukoma11-02-2013 21:46:02 // 30629
Jó éjt :-)
GTPeti11-02-2013 21:43:23 // 30628
Ezen a nincs mit szépíteni. (Szó szerint értettem. :))
Piritu - 1.000.00011-02-2013 21:36:33 // 30627
Jó éjt, léptem :-)
Pityukoma11-02-2013 21:29:23 // 30626
Hát Te is kezded? Én magyar vagyok és sajnos csak ezt a nyelvet beszélem. Tudom hogy hiányosságom, de nem kell több figyelmeztetés rá :-P
Piritu - 1.000.00011-02-2013 21:07:46 // 30625
A doksi megvan olasz/angol/német/spanyol/francia/holland/portugál nyelven is :-P
(A holland egész érdekes.)
Pityukoma11-02-2013 20:51:10 // 30624
Ne tessék cikizni :-). Mondtam hogy nem tudok németül :-(
GTPeti11-02-2013 20:50:07 // 30623
Igen, Védőburkolat. (sch-val írják)
Pityukoma11-02-2013 20:49:20 // 30622
Az enyémhez 4. 6-os+8-as imbusz + 30-as Torx+ 2-es csillag csavarhúzó. Nem számoltam de van vagy 16db csavar benne :-(
Piritu - 1.000.00011-02-2013 20:46:53 // 30621
Gyanúm, hogy a használati pont emiatt küld szervizbe. 3-féle kulcs kell a burkolat leszedéséhez :-(
Pityukoma11-02-2013 20:44:26 // 30620
Köszi :-) közben már rájöttem :-)
Piritu - 1.000.00011-02-2013 20:43:24 // 30619
felül a kékkel aláhúzott szöveg :-)
Pityukoma11-02-2013 20:42:57 // 30618
A "shutzabdeckung" az lenne az alsó burkolat?
Pityukoma11-02-2013 20:39:49 // 30617
Én is a kezelési könyvre gondoltam.
Feltételeztem hogy egy külső izzó cseréjét leírja.
Én nem tudok németül, de ha jól látom nem írja ez sem hogy először le kell venni az alsó motor védőt.
GTPeti11-02-2013 20:11:58 // 30616
eLearn, that's, what
weLearn! B)
Piritu - 1.000.00011-02-2013 20:11:44 // 30615
Én is keresgélek, mert ami van, abban 2,0 mjet nincs benne. Ha esetleg valaki találna szólhatna.
mizooo11-02-2013 20:05:26 // 30614
Igen a kezelési útmutatóra gondoltam. Most jön lefelé a 159 eLearn, a 156-hoz már megvolt, nem is jutott eszembe, hogy 159-hez is lehet :)
Piritu - 1.000.00011-02-2013 19:37:22 // 30611
A Manualban az egyes szerelési műveletek pontos és részletes leírása van, még az adott csavarok meghúzási nyomatéka is :-)
Ez a Spideréből van, ami 2700 oldal:

Te szerintem a használati utasításra gondolsz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2013 19:34:38 // 30610
nem kell ki is fűrészelheted :P
'''''11-02-2013 19:31:39 // 30609
Akkor az alsó motorvédő burkolatot is le kell szedni?
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2013 19:25:29 // 30608
a legjobb helyre könnyű cserélni
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2013 19:24:55 // 30607
elöl van hátul nincs..én 90e környékén cseréltem mindet elől, hátul
mizooo11-02-2013 19:20:32 // 30606
Hova tették ezek a szerencsétlenek a légszűrőt!! :)
mizooo11-02-2013 19:15:44 // 30605
Köszi mindenkinek megoldom én ezt :). Egyedül a Common Rail dízel technológia új nekem, annyit tudok róla amit az elmúlt pár évben itt tanultam. Most kénytelen vagyok még jobban belemélyedni.
'''''11-02-2013 19:01:57 // 30604
ErHard,159-nél van fékkopás visszajelző elöl-hátul?Mintha mostanában gyöngébb lenne a fékhatás de kopást nem jelez vissza.85.000km-nél járok.Mikor cserélted a tiedén először?
Pityukoma11-02-2013 18:58:43 // 30603
Ja-ja ez így van :-) Mikor megvettem a vasat, a bal ködlámpám nem világított. Gondoltam elolvasom mit ne szedjek szét feleslegesen az izzó csere előtt. Azt írta amit Te is említettél: "forduljon egy Alfa Romeo márkaszervizhez" :-DDD
GTPeti11-02-2013 18:58:15 // 30602
Akkor, ha 4-5 gyújtásráadást nem bír ki az akksi, az már amúgy is cserés...

JOBB, az AC-val feltöltetni a szűrőt, különben megszűrt gázolajjal kell feltölteni az új szűrőt! Én csináltam már az utóbbit is, de felesleges.
Erhard 242 (Pure Energy)11-02-2013 18:57:41 // 30601
egy műszaki analfabétának kár neki állni mint az eper nézegetésének is :PPP ettől függetlenül akinek van egy kis műszaki érzéke az simán ki tudja cserélni az olajat meg a szűrőket ...
'''''11-02-2013 18:55:01 // 30600
Én a gázolajszűrőbe öntöttem annyi gázolajat,hogy még ne locsoljak össze mindent.Felraktam és simán kidolgozta a bent maradt levegőt indításkor.Észre sem vette a cserét.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.