Nyúzom le a bőrt az ülésről és elakadtam:
Tudja valaki hogyan lehet az ülőlapról a bőrt leszedni?
A combtámaszról már lejött

, de két oldalt, van 2-2 drót merevítő (egy a szivacsban, egy a huzatban) és össze vannak gyűrűkkel kötve.


Hogy tudom ezt szétszedni?
'''''27-10-2012 16:45:48 //
26198
Hol az aksid?
GTPeti27-10-2012 16:44:12 //
26197
Hány sima emelő árát kérik el ezért? :)
Please Help Me!
Két kérdésem van:
Akksi nélkül van lehetőség - a sofőr és a csomagtér ajtón kívüli - ajtók bezárására?
Nyitva kellet most hagynom az autót... :(
Liquid27-10-2012 16:27:02 //
26195
ez jóarcú szerszám :)
Liquid27-10-2012 16:26:47 //
26194
komolyabban szerencsére még nem, kop-kop
a motorvétő műanyag már leért párszor, meg 1x a lökös, de már megtanultam, hogy orral kell felmenni a veszélyes helyekre, és tolatva lejönni, akkor nincs nagy veszély.
Most hogy cseréltem kerekeket, a garázsba betolatáskor valami leér középtájon, majd holnap megnézem mi az
ültetett autóhoz ajánlott az ilyen

az ültetéssel hogy boldogulsz?
csaptad már oda az alját?
imi15627-10-2012 15:27:48 //
26191
Igen:-)!Ebből is látszik,hogy van benne anyag:-)).
GTPeti27-10-2012 15:23:25 //
26190
Szépek ezek a téli kerekek is.
Liquid27-10-2012 15:15:18 //
26189
Nem könnyű a 159 :)
Tegnap átszereltem a kerekeket, és az emelő kereke kissé belesüllyedt a 2 centis bútorlapba, mondjuk ez már a 3. keréknél volt, 2-t kibírt :)



'''''27-10-2012 14:39:14 //
26188
Azon kívül,hogy bűn ronda,minek a nyolc kerék? :-)
szerintem ez oly messze van hogy én már nem fogom megélni no meg a kőolaj és a földgáz sem fog kifogyni ...szóval kapufa
ez 640 ló és 55milla az ára
én el lennél egy fele ilyen erössel
negyed árért
ha sinen betolható lenne az akkupacket,és 10 perc alatt kicserélhetö lenne
+ csak bérelnénk az akkut
akkor talán,
de én biztos nem fogok 150km erenként 5 órát állni
nekem
ez tetszene
0-100 4sec
A jövő szerintem a hidrogén, meg az üzemanyagcella.
van akksi csak egy Budapest-Bécs-Budapest viszonylatban kb 3x kell megállni tölteni ami jó pár óra, arról meg már senki nem beszél hogy 4-5 év után kukás az akku az új meg potom 1 mihály....tényleg megéri az elektoronyos autó nyugdíjas rákbetegeknek :D
Így van, az akksi a szűk keresztmetszet. Lehet már megvan a megoldás, csak különböző üzleti érdekek visszatartják.
GTPeti27-10-2012 13:28:33 //
26179
Így van... Akkor is az akksin múlik minden. Félvezetőink vannak 50 éve. Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy az elektromos autó legfontosabb alkatrésze a kerék. :)
Mind fontos, de jelenleg akksink nincs. Az összes többi valamilyen formában rég óta az autók része.
mivel a világgazdaság a kőolajra és földgázra épül ezért akik ezt uralják ők mondják meg ki a dinoszaurusz ...
a világ változik de úgy ahogy ők akarják :P
Shadin27-10-2012 13:23:01 //
26177
Erre gondoltam:

1. Remove the plugs (1a) and undo the brake caliper fixing bolts (1b).
nemerdemes tökölödni,direkben és OK
megfelelő "steuerung" (vagyis félvezető) nélkül baxhatod az akksit
GTPeti27-10-2012 13:17:45 //
26174
Egy elektromos autó "alap építőeleme" az akkumulátor.
...minden más már ma is kész van, ez igaz.
Shadin27-10-2012 13:17:37 //
26173
Hi!
Tudja valaki, hogy az alső kis fék nyergeinek a csúszkája milyen méretű és fajtájú szerszámmal bontható? A 40-es torx kicsi. Torx egyáltalán?
köszi
Z
amikor még mindenki lovaskocsin járt, és megjelentek az első autók, a szkeptikusok ugyanezt mondták
A világ változik Erhard! A dinoszauruszok pedig ...
francokat a jövő a CNG, de mivel az angoléknak sikerült levegőből benyát csinálni igaz 1 hónap alatt 4l-et én nem zárnám ki, hogy a belsőégés örök marad....az elektromos jobban környezet szennyező mint a belsőégésű no meg az akku előállítása horror, a kapacitása nulla, ellenben 4-5 év után kuka ezért nem élet képes a hybrid sem ...
Tozo27-10-2012 13:13:10 //
26170
Egy KEMO M094-est, 4 hangszórósat vettem. Áramütőssel nem akartam bajlódni.
Vhol olvastam, hogy úgy "illik" bekötni, hogy biztivel direktbe az akksira a pozitívot, nullát meg a motorvezérlő egy pizonyos pontjára, mert van egy pin, amin kikapcsolt állapotban nulla van, bekapcsolva +12V.
De lehet ezzel sem fogok akkor bajlódni :-)!
vagy áramütöset?
... olyan nincs, hogy odamegy a cigus a kocsimhoz és megb@ssza az áram?
Piszkos a fantáziád.... :)))
pedig a jövő a full elektro ... nekem hihettek! Mi gyártjuk az "alap építőelemét" és ismerem a hosszútávú piaci prognózisokat.
egyszerüen kösd direkbe az akkor,
15mA ert fogyaszt,azt is szakaszosan
nem merül le töle ,4 hét alatt sem az akku
én a motorvezérlöt nem piszkálnám,mert lehet bezavar neki
milyet vettél?
hangszórósat?
vagy áramütöset?
Tozo27-10-2012 12:59:02 //
26165
Sziasztok,
vettem egy elektromos nyestriasztót mert sok a rágcsáló felénk.
Tudna vki segíteni, hogy hová / hogyan érdemes bekötni? Nem akarom direktbe kötni az aksira, hogy folyamatosan menjen.
Van a motorvezérlőn olyan csati amire rá lehetne rakni? Azt szeretném, hogy menet közben kikapcsolva legyen, gyújtás levételekor pedig bekapcsoljon.
Köszi, Zoli
tiszta szexuális indíttatás ez a "résbe rejtett valami" :D szerintem ha a BMW nem találta volna ki az angyali karikákat ezzel az oldalankénti 3/3-as múlttal rendelkező megoldás ütős lehetne....
ùjat találjon ki az Alfa,ne kopizza az Audit
a Scudetto az valami ,az csak az Alfákra jellemzö
valami ilyesmi ütös kéne
szerény véleményem szerint a hybrid vagy a full elektro (ami csak zenében jó :) kapufa ...
A te esetedben ez elég hamar termelné már a pénzt! :)
De SZVSZ hibrid se legyen, mert az, ha már a fényeknél vagyunk, csak mókusvakítás! :)
Ezen törtem én is a fejem és osztom a nézeted. Max. csak a gyári lámpatest fogyasztójának helyére tennék valamit. Hasonlóan ahogyan a Megane II-nél, de valami jó fényerő/fogyasztású LED-t.
Vagy ha spojlerezném, amit nem akarok - mert így is alacsony - egy résbe rejtenék el valamit.
GTPeti27-10-2012 12:24:26 //
26157
"vagy full elektro" Borítékolható, hogy ilyen nem lesz.
Remélem én is, hogy a Giulia már valami szép, olaszosan design -olt ledsorral kerül a piacra.
Amire még nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz e hybrid, vagy full elektro.
szerintem nincs szép vagy jó megoldás az utólagos nappali fényre mindegyik olyan bazári, kínai megoldás szerintem éppen ezért nem is tervezem a beszerzését... majd ha egyszer lesz egy normális utód és abban lesz gyárilag akkor lesz ha meg nem akkor nem ....
Ha jól számolom a belinkelt komolyabb cucc árát vagy 60.000 km-en meg is lehet spórolni az üzemanyagon :-))
A lámpa szép, és ott figyel rajta az "E" betű. :)
Kíváncsi leszek milyen lesz... Félek tőle, hogy túl hangsúlyos, bár talán nem annyira mint a sötétített foncsoros lámpájú 156-nál.
És ezzel temérdek pénzt és energiát meg lehet spórolni, a környezetszennyezésről nem is beszélve.
☻SKULL☻27-10-2012 11:50:04 //
26150
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.