Forum >> 159

gekki22-06-2011 20:29:03 // 14649
kár, hogy nem csináltak egy olyan szintű turbó motort a 159-be mint amilyen annak idején a 155 Q4 motorja volt az akkori 2,5 dízelhez képest...
tudom, így is kevés a TBi vásárló és ha még nagyobb, mondjuk 6 hengeres 2,5 vagy 3,0 motor lenne benne még kevesebben engedhetnék meg maguknak...

az én álmom akkor is az, hogy egy szép 159 SW-be beépíteni egy 3,2-es biturbó maserati motort :))))) tudom, hogy eszetlenség, és teljesen felesleges de a fííííííííling az biztos, hogy semmihez (vagy nem sok mindenhez) nem lenne hasonlítható :)
(meg kérdés, hogy műszakilag hogyan lehetne megoldani...)
GTPeti22-06-2011 20:22:23 // 14648
De nem az a kérdés, hogy a polcon van-e, hanem, hogy ők, a szakértők ajánlják-e.
joe7522-06-2011 20:20:00 // 14647
Aham.......köszi!
Piritu - 1.000.00022-06-2011 20:18:57 // 14646
Náluk láttam. Az itteni olajszakértők véleménye érdekelne :-))
GTPeti22-06-2011 20:16:28 // 14645
Ofit már kérdezted?
Piritu - 1.000.00022-06-2011 20:15:29 // 14644
Újra kérdezem, nem ilyen olaj kellene a kormosba?
Piritu - 1.000.00022-06-2011 20:11:08 // 14643
A 235 lovas un MultiAir technológiás. Szerintem fizikailag is más a vezérmű rendszere.
joe7522-06-2011 19:42:32 // 14642
Amúgy tudja valaki hogy a 159-esben 200 LE-t teljesítő 1.8 TB és a Giulietta-ban 235 Le-t teljesítő 1.8 TB motorok között van bármi fizikai különbség, vagy csak szoftveres?
joe7522-06-2011 19:37:02 // 14641
Nehéz ügy ez, mert 1.8 TBi-ből használtat nem nagyon kapni, a 2,4 JTD-ből meg újat.....
Az 1.8 TBi a hülye regadó miatt lényegesen olcsóbb azonos felszereltség mellett, de ez csak itthon igaz.
A fogyasztása a benzines turbónak ahogy előttem is írták min. 3-4 literrel több, bár állítólag ott nagyobb különbséget lehet elérni a kíméletes használat és a toljuk neki mint állat üzemmódoktól függően.
Ami lényeges lehet még , ill. én figyelembe venném, az eladhatóság. A diesel -már ha lehet ilyet említeni- jobban tartja valamelyest az árát, könnyebben eladható, mint egy turbós benzines...
147Smz22-06-2011 17:58:55 // 14640
Köszi a válaszokat mindenkinek.
Piritu - 1.000.00022-06-2011 17:07:44 // 14639
Tibi tulajt itt nem nagyon találni, nem igen van tapasztalat. Max tesztkörökről. pl GEROGE
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2011 16:49:11 // 14638
attól függ mennyit megy egy évben
'''''22-06-2011 16:44:47 // 14637
Ha használtban gondolkodik,a neten 1.8tbi elég ritka.Fogyasztása meg szerintem legalább 3 literrel több mint a dízelé.Teljesítményük meg szerintem közel egyforma.
147Smz22-06-2011 16:39:50 // 14636
Sziasztok!

Egy cimborám 159-es vételén gondolkozik. Nem szeretnék vitát indítani benzin-dízel témában, inkább csak a tulajok tapasztalatára lennék kíváncsi 2.4 JTDm és 1.8 TBi szintjén. Fogyasztás is fontos lenne.

Köszi előre is.
Kompressz úr22-06-2011 11:04:25 // 14633
A Bárdi webáruháza 63Ah-s hoz az 1.9jtdm-re. Ez elég szerinted?
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2011 10:59:14 // 14632
az 1.9-ben gyárilag valami pikula van 55 emlékeim szerint ...én bele pakolnám a 60,63,65-öst....
Kompressz úr22-06-2011 10:54:28 // 14631
Köszi, és milyen Ah-s akksi az ajánlott?
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2011 10:51:20 // 14630
hosszabb élettartam nem papírkartonnal vannak elválasztva a cellák....
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2011 10:50:18 // 14628
véd a vámpírok meg várfarkasok ellen :P
Kompressz úr22-06-2011 10:48:55 // 14627
Köszi. Oszt' az mit jelent, hogy ezüstös?
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2011 10:25:34 // 14626
zap silver, bosch silver, varta titanium, fiaam....ezek mind ezüstös :)
Kompressz úr22-06-2011 10:13:50 // 14625
Urak!
1.9 16V-be milyen akksit ajánlanátok?
Nem feltétlenül olcsó akksi kellene, hanem jó és megbízható.
Köszi.
Buksi21-06-2011 22:00:52 // 14624
Nagyon szép! :-)
Ruszi21-06-2011 20:46:51 // 14623
Már nem..
ALFI15621-06-2011 20:45:58 // 14622
Felétek esik?
Ruszi21-06-2011 20:41:14 // 14621
Sziasztok ezekez most lőttem:
Seriff19-06-2011 16:53:30 // 14620
Sziasztok!

Magyar nyelvu navigacios CDje 59eshez nincs valakinek elfekvoben? Szivesen kolcsonkernem alkalmasint, a holland nyelvvel nem vagyok kibekulve :)

Elore is koszi, udv
Seriff
'''''19-06-2011 10:31:42 // 14619
Tegnap voltam Őcsényben a fulltuning találkozón.Sikerült beszereznem egy navigátort a kalocsai gyorsulási versenyre. :-)

Piritu - 1.000.00017-06-2011 21:01:58 // 14618
Nem ez kellene a kormosba? Ez C3-at is tud.
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2011 21:34:19 // 14617
meg gyorsan megállapítottuk hogy az anyós ülésben ülve ha nyomkodom a díszlécet pattog :P szarolasz.....de hát ki nyomkodja a díszléceket egy autóban? :D
joe7516-06-2011 21:30:32 // 14616
Már megérte odaadni neki! :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2011 21:29:33 // 14615
akkor elmesélem én is hogy a BMW fan barátom vezette az 59-et és tetszett neki mondta hogy jobb mint a 3-as meg milyen jól megy :)))
joe7516-06-2011 21:23:26 // 14614
igazából nem is csodálkoztam.....csak elmeséltem....:)
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2011 20:22:06 // 14613
akkor nem kell csodálkozni hogy elmentél neki
joe7516-06-2011 19:35:59 // 14612
Elfelejtettem megemlíteni, hogy az ominózus BMW nem ez a Bangle féle 5-ös volt, hanem az előző szériás tököm tudja E hányas.....szal ilyen:

Ebben pedig a 3.0d 187-193 LE-s.....évjárattól meg napállástól meg tököm tudja mitől függően.....
Kár hogy nem vettem videóra az esetet....:(
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2011 13:48:17 // 14611
így van pont ezért nem akartam plusz lóerőket én sem egy normális tuning nem a programból áll ha nem sok egyéb mechanikus dolog cseréjéből is
ALFI15616-06-2011 13:31:47 // 14610
Komoly szakmai ismeretekkel nekem azt mondták ha nem akarok gondot,bajt,nyűgöt akkor ne írjuk meg.(maga ellen beszélt)
GEORGE16-06-2011 13:24:30 // 14609
Sosem bíztam eddig sem az ilyen "chiptuningban" és főleg abban amit a tuning után mondanak a vevőnek, hogy ez most ennyi meg annyi lóerős lett.:-)
Mint nem cukrász én is osztom, hogy max 10% -ot lehet rádobni egy motor teljesítményére egy jól sikerült optimalizálással.
De az nem optimalizálás, ha kiveszik a compjutert majd valahonnan kérnek egy másik programot és feltöltik vagy birizgálja az eredetit, aztán mond egy egy szép számot aminek köze sincs a valósághoz.

Fékpad és komoly szakmai ismeretek nélkül ( adott autóra ) nem lehet optimalizálást végezni....
ALFI15616-06-2011 13:14:05 // 14608
Mondjuk ez is igaz.Rengetegen vannak akiket a számokkal bűvölnek el.Sokkal többet mondanak neki lóerőre is meg nyomatékra is mint a valós.Nem kell nagy dolgokat várni.A 10% az nagyon max!Vannak most már akik padon mutatják a különbséget.Na az a másik nagy átbaszás.Ott is van stikli rendessen.
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2011 13:10:40 // 14607
el hát :) nekem az optimalizált 2,4-gyel 200-ig tudtam menni az 530-cal 200 után maradtam le....jah az 530d könnyebb is valamelyest mint az 59...
GEORGE16-06-2011 13:08:26 // 14606
A megírás éppenséggel sikerülhet szarul is :-)))))))))
ALFI15616-06-2011 13:06:54 // 14605
Ki mondta,hogy rakéta módjára?Én csak azt mondtam,hogy alapba is elmegy nem,hogy ha meg van írva.Akkor már szépen elhúz.
GEORGE16-06-2011 13:05:26 // 14604
210 kontra 235 nem olyan nagy különbség, súlyuk is közel egyforma....tuti nem "rakéta" módjára megy el az 530D.....
ALFI15616-06-2011 13:00:33 // 14603
Vagy balfasz volt.Alapba elmegy az 530D
GEORGE16-06-2011 12:49:58 // 14602
Minek "kínzod" 2000 alatti fordulaton?? :-D
.....16-06-2011 12:15:36 // 14600
hogy állsz a barkácsolással? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.