Forum >> 159

W.02-03-2011 16:13:38 // 12399
Nekem műxik rendesen. Nyáron mindig "A" vagyis intelligens automatán használom és nem kell állítgatni. Télen meg csak megy kompr. nélkül automatán és akkor sem kell hozzányúlnom.
.....02-03-2011 15:53:44 // 12398
Nálam is ilyen. Ami még felbosszant a belső levegőkeringetést automatára állítom a következő újraindításnál már elfelejti, csak nálam ilyen?
Erhard 242 (Pure Energy)02-03-2011 15:32:19 // 12397
néha önálló életet él :)
Piritu - 1.000.00002-03-2011 15:19:36 // 12396
Kérdésem lenne.
Megyek a kocsival, a szellőző ventilátort beállítom mondjuk 2-esre (2 csík van a kijelzőn). Leállítom a Vasat, majd másnap reggel elindulok, venti megy, ahol hagytam. Pár perc múlva elkezdi fúlni a hideg levegőt (mert ugye még nem meleg a víz) a lábamra, hogy lobog a nadrágom szára..
Nektek is felülbírálja ilyenkor a tegnapi beállítást? Nem nyúlok semmihez, nem kapcsolom automatába.
Grego02-03-2011 13:45:53 // 12395
Kedves Cartársak!
Az EGR szelep meghibásodása miatt a szívótorok műanyg része megégett. Tud valaki segíteni szívótorok beszerzésben rövid határidőre?
BeeGee02-03-2011 11:41:01 // 12394
Az első PZero az F40esen volt, 87ben.
Az elég jó referencia sztem :)
BeeGee02-03-2011 11:34:39 // 12393
Lehet, akkor rosszul tudtam :)
GabCsi02-03-2011 11:32:01 // 12392
Rosso, 2000-es fejlesztés
Nero 2002-es
PZero 2007-es
GabCsi02-03-2011 11:30:04 // 12391
És csak hogy tisztán lássunk:
PZero Rosso: közép és felső kategóriás széria autók
PZero Nero: nagyobb teljesítményű autók
PZero: csúcskategória
A 3 gumi nem egyenlő.
.....02-03-2011 11:23:49 // 12390
Nekem Michelin a nyári gumim, nincs vele semmi bajom, a téli Pirelli elég hangos a gördülése.
GabCsi02-03-2011 11:23:36 // 12389
Biztos lehetsz benne, hogy nem változtatnak rajta semmit :)
BeeGee02-03-2011 11:18:44 // 12388
P Zerot én is csaj ajánlani tudom. Bár Nerohoz nem volt szerencsém, de Rossoból a 3 garnitúrát koptatom. Egyszer kenődött érezhetően a gumi, Kakucsringen félidőtől, a 20. kör után kb.. Közúton szerintem nem találsz olyan szerpentint, ami ennyire felmelegíti.. :)

A Nerohoz képes pár ezer ft a difi, és mindig elsőre volt, nem értem miért lenne nehezen elérhető. Attól, hogy a neve maradt P Zero, még változtatnak rajta minden évben, ha máson nem a gumikeveréken. Kopásban sem érzem vészesnek, 3 szezon van bennük normál használatban.
GEORGE01-03-2011 23:29:17 // 12387
Több autóm van, volt, így jó sok féle gumit használtam már én is.
A 156-on a 2 garnitúra Pirelli Pzero közt befigyelt egy Falken Ziex 452, amiket nagyon hamar ledobtam, mert katasztrofálisan szarok voltak a Pzerohoz képest. A két Pzero után Hankook ventus V12 következett. Nagyon jó gumi szintén, de a 156-on nem mondanám jobbank a Pzerohoz képest.

Nem tudom neked miért "kenődött" a Pzero melegben, nekem sínautót varázsolt a 156-ból. Olyan komoly kanyartempókat diktált, hogy élvezet volt vele minden km.
Szerpentint is jól bírta, ( Mecseknádasd 6-os út )
Szóval 156-ra bátran vegyen bárki Pzerot.

Volt nálam egy alkalommal egy 159 2,2 jts selespeed TI. Szintén Pzero volt rajta. Kérdezd meg Poló kartársat, hogy mit bírt vele a 159kanyarodni az M1 mellett lévő METRO áruházhoz vezető két sávos dupla kanyaros szakaszon! Hátha az nem tapadásvolt akkor semmi :-)
13701-03-2011 22:00:45 // 12386
Ha csak ezt használtad, akkor nem tudhatod, hogy másik gumi mit tud. Jelentős különbségek vannak, az autó viselkedését marhára meg tudja változtatni. Nekem Mx5-ön volt Yokohama Advan Sport, Toyo TR-1, Pirelli Pzero Nero, Hankook Ventus v12, és most Dunlop Sportmaxx van, a nyílt napok miatt ugye hamar cserélődnek. A Pirelli kábé a Yoko szintjén volt, az utolsó helyre tenném. Ráadásul a Pirelli nem túl jó tulajdonsága, hogy melegedésre nem jobban kezd tapadni, hanem olyan lesz, mintha elfolyna alattad, ez kifejezetten balesetveszélyes egy igényes szerpentinezésnél. Persze a hétköznapokban ez nem jön elő. Sem autópályán, sem országúton. Fékezésre meg általában hasonlóan reagálnak.
Viszont az élettartama tényleg kábé 2/3-ada volt a többinek, ez meg biztos előjön.
Piritu - 1.000.00001-03-2011 21:59:26 // 12385
Hmm, emlékeim szerint a Párduc Michelinnel jött ki.
Holnap megnézem pontosan, csak elő kell bányásznom.
GEORGE01-03-2011 21:52:13 // 12384
Nekem ezek szerint sikerült rendes pzero-t kifognom, meg Zsozsek barátomnak is.....
13701-03-2011 21:47:19 // 12383
Azért nem kínai gumi szint, de a Pirelli nem mindig feltétlenül a legjobb. A rendes P Zero, vagy a P Zero Rosso az más tészta. De azt itthon kapni sem nagyon lehet.
GEORGE01-03-2011 21:44:04 // 12382
Na igen, ez a másik egy V,W,Y sebesség indexes gumitól plusz a 159-es súlyától nem szabad csodákat várni a kopás miatt.
Igen ha kopik akkor tapad is.


Ezen címeket sem lehet csak úgy megvásárolni:

* Német Autóklub (225/45r17): Különösen ajánlott
* Sport Auto (225/35R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45r17): tesztgyőztes

Nem vagyok Pirelli kereskedő, még csak érdekeltségem sincs, csupán kb 80ezer leautózott km után mondtam véleményt a Pzero-ról.
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2011 21:43:22 // 12381
szerintem sem olyan fos bár igaz néha lehetne jobb a tapadása ...
ALFI15601-03-2011 21:35:41 // 12380
Az jó ha kopik.Akkor tapad faszán nem?
GEORGE01-03-2011 21:35:14 // 12379
A 159-es is 5éves fejlesztés, mivel maga a 159 sem fejlődött és így a PZeronak sem kell fejlődnie, pont ugyan olyan jó mint 6 éve.
GEORGE01-03-2011 21:32:23 // 12378
Szerintem meg nem olyan amilyennek 137 leírja én két garnitúrát elkoptattam elöl 33-36ezret elmegy és 385Nm tekeri nálam!
Brutál tapadás, én most nyárra is egy ilyet tervezek.
ALFI15601-03-2011 21:29:35 // 12377
Enyém 10ezer alatt egyszer se.
GEORGE01-03-2011 21:21:47 // 12376
kár, hogy 215645 R 17 nincs belőle :-(
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2011 20:42:36 // 12375
megnéztem a blogomban P Zero Nero ...én nem veszem észre hogy annyira kopna de ha tényleg ennyire ratyi akkor keresek mást
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2011 20:40:26 // 12374
és olyan van hogy P Zero? lehet az van...vagy mivel adták ki gyárilag ezeket?
13701-03-2011 20:30:33 // 12373
A mostani P zero nero az egyik legratyibb gumi a kategóriájában. Ez kopik messze a legjobban, és a tapadása is max. átlagos. 5-6 éves fejlesztés, nincs min csodálkozni. Gyakorlatilag bármivel jobban jársz. Pl. a SportMaxx TT árban is jobb, meg úgy nagyjából mindenben.
SKrisz01-03-2011 18:02:37 // 12372
Látszik a fény az alagút végén :) Az autó már vonaton van a legyel központiba. Ha minden összejön, akkor a márc. 15.-ös hosszúhétvége után lesz átadás! :))
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2011 07:32:03 // 12371
nekem is emlékeim szerint ráadásul ratyi gumit nem szeretnék Pirelli P Zero kéne....
Norby01-03-2011 07:24:11 // 12370
A 18-as még mindíg elég húzós áron van, pedig nekem is kell cserélnem tavasszal 2 db-ot :(
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 20:28:57 // 12369
elnézetem ez csak 17-es :(((
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 20:27:33 // 12368
Milyen leárazások vannak nyári gumiknál!
Pirelli...
235/45-R18 34900ft...
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 20:23:01 // 12367
autópályán nem észre vehető....
Piritu - 1.000.00028-02-2011 20:20:29 // 12366
Akkor sunyiban csinálja.
50-60 literes fogyit tuti nem mutatott eddig, sőt aránytalanul magasat se.
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 20:14:27 // 12365
most már tudom valakinek miért fogyaszt kevesebbet az 59-e ... más gumi mérettel 3,5% eltérés van a mutatott és valós km között ...csodák nincsenek :P
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 20:11:50 // 12364
pedig olyan 5-600km-ként puccant...
Piritu - 1.000.00028-02-2011 20:05:28 // 12363
Szerelt már be valaki utólag végfokot 159-be? Hová tettétek?
Piritu - 1.000.00028-02-2011 20:04:44 // 12362
Hááát eddig még nem nagyon. 4300 van a Párducban, de max 4 Fehérvár-Bp van benne...
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 19:52:41 // 12361
bár Te sokat mész pályán szóval nem sokszor fogod látni
ALFI15628-02-2011 19:49:40 // 12360
Nállam meg a rádió :) Ritkán odanyomok akkor rákkukkantok.Az "A"comp az akkor nullázodik mikor kinullázom.Én minden tankolásnál.A "B" pedig úgy van beállítva,hogy minden indításnál nullázodik.Így látom,hogy az útvonalakat,szakaszokat milyen fogyasztással és hogyan,mikép teszem meg.
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 19:47:50 // 12359
részlet kérdés :) majd nézd figyelmesen mikor gurulsz pl 4-ben 50-60-nal és a pillanatnyi 12-13L akkor is pucol
'''''28-02-2011 19:47:18 // 12358
Nektek még pucol?Nekem nem. :-)
Piritu - 1.000.00028-02-2011 19:45:34 // 12357
Nálam fordítva. Felül van a pillanatnyi :-))
Piritu - 1.000.00028-02-2011 19:44:43 // 12356
Pontosan. Eddig még nem csinálta - vagy nem vettem észre.
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 19:44:38 // 12355
nekem úgy van beállítva hogy a felső az átlag fogyasztást méri az alsó meg a pillanatnyit ...így látom városban mikor puccant...
GEORGE28-02-2011 19:41:43 // 12354
Komoly belső!
ALFI15628-02-2011 19:40:38 // 12353
Akkor lehet Piritu azért nézi állandóan.Várja,hogy mikor pucol.
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2011 19:36:17 // 12352
mikor pucol a DPF akkor 50L :) a nélkül parkettán 35L simán megvan :D
SKrisz28-02-2011 19:29:09 // 12351
Ez az MY11 159 Ti csomag belsője. Ha minden igaz, nekem is ezzel a belsővel lesz (van...) a vas. Majd meglátjuk mit raktak bele Luigi-ék :))
Piritu - 1.000.00028-02-2011 19:25:46 // 12350
Ez bizony parkettás érték 3-ban :-)
Amúgy igen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.