Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 16:37:55 // 10849
csak városban? eszik az 9-10L-et is :)
imi15611-01-2011 16:25:35 // 10848
W.11-01-2011 15:57:10 // 10847
Nekem 3000km vegyes használat, melyben volt legalább fele város és pálya 160-nal jó pár száz km: 7.9L- re jött ki a fogyi. Csak városban viszont eszik 8.2-t is.
Sporter11-01-2011 15:27:30 // 10846
Mikor új volt, én is azt hittem vmi nem okés, de más GT-t látva, hallva is ugyanez a jelenség. + ha nem szigetelne rendesen gondolom beázna vagy legalábbis, 1-2 csepp befolyna pláne ha nagynyomásúval mosom, de sehol semmi.
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 14:59:33 // 10845
nincs állandó tempó mivel sokan kijönnek eléd ilyenkor vissza kell gyorsítani ahol számít a súly:)
Ennyi erővel járhatnál 1.3Mjet-tel is és akkor 200e km-nél 3 millát spórolnál :P
Ennyi erővel járhatnál 1.3Mjet-tel is és akkor 200e km-nél 3 millát spórolnál :P
ALFI15611-01-2011 14:23:35 // 10844
Állandó tempónál mindegy a súly :-)
Minegy,hogy 1700 kiló vagy 1500.Szerintem nem.Jobban erőlködik a motor nem?
Minegy,hogy 1700 kiló vagy 1500.Szerintem nem.Jobban erőlködik a motor nem?
ALFI15611-01-2011 14:22:16 // 10843
Viszont ha nem a pillanatnyit nézed hanem az átlagot akkor totál pontos.Decire.
ALFI15611-01-2011 14:20:50 // 10842
Ki számolja ki 200.000kilóméterre?Ha így számolsz akkor számold ki egy lupora.Számolj 4litert.Ott mi a különbség?
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:20:20 // 10841
Többek közt ezért is maradtam a gyári 17-nél. No meg, amikor megsasoltam a Tiedet tetszett az optikája is :-))
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:19:24 // 10840
Nekem egyenlőre az a furcsa, hogy egy adott tempóhoz nem ugyan arra az értékre áll be a pillanatnyi fogyasztás. 100 körüli tempomattal járok oszágúton, és 5,4-től 7-ig terjedő értékekre áll be sík úton, pár száz méter után. Ugyan azon a szakaszon kétszer hajtva két kölönböző értékre áll be. Érdekes.
ALFI15611-01-2011 14:18:48 // 10839
Nem 18 csak 17 nem 235 csak 225
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:15:19 // 10838
Kisebb kerék? Akkor a megtett 100 km se 100 km, hanem kevesebb :-)))
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:13:50 // 10837
Állandó tempónál mindegy a súly :-)
Az egy hengerrel több a motor veszteségeit (súrlódás) növeli. Tényleg fogyinövelő.
A 235-ös nagyon játszik, nem véletlen, hogy minden gumitesztben mérik a gördülési ellenállást.
Másfél lityi nyál 100 km-re durván 525Ft-ot jelent. 200.000 km-en 1.000.000 Ft-ot.
Most se sok? :-)))
Az egy hengerrel több a motor veszteségeit (súrlódás) növeli. Tényleg fogyinövelő.
A 235-ös nagyon játszik, nem véletlen, hogy minden gumitesztben mérik a gördülési ellenállást.
Másfél lityi nyál 100 km-re durván 525Ft-ot jelent. 200.000 km-en 1.000.000 Ft-ot.
Most se sok? :-)))
ALFI15611-01-2011 14:08:33 // 10836
DPF bent van.Viszont erősebb a kocsi ezáltal kevésbé erőlködik.Meg kisebb a kerék mint Erhardnak.Ezért van nekünk (ALFA159) 7L alatt.Mondjuk én úgy vagyok vele,hogy szerintem 8-ig belefér.
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:06:03 // 10835
Az tényleg jó, tehát nem fél lityit tesz ráa DPF :-((
ALFI15611-01-2011 14:05:58 // 10834
Viccelsz?Sok a 7.7?
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 14:05:35 // 10833
fene tudja az 56-om 6-6,5-tel produkálta ugyan ezt....no már most itt egy hengerrel több lakik meg vagy 400kg-val több meg van DPF meg 235-ös a gumi...ehhez viszonyítva már nem olyan rossz szerintem...
GTPeti11-01-2011 14:03:25 // 10832
A 6,48 liter nagyon jó érték!
Piritu - 1.000.00011-01-2011 14:01:34 // 10831
A helyzet az, hogy szerinem sok :-(
Ha tartósan adott tempóval mész a veszteségek és a motor hatásfoka határozza meg a fogyasztást, nem a maximális teljesítmény.
A 200 loval benzinessek meg nem "illik" összehasonlítani - bár mindig jó érv a benzines ellen - a más működési elv és a más energiasűrűségű üzemanyag miatt miatt.
Ha tartósan adott tempóval mész a veszteségek és a motor hatásfoka határozza meg a fogyasztást, nem a maximális teljesítmény.
A 200 loval benzinessek meg nem "illik" összehasonlítani - bár mindig jó érv a benzines ellen - a más működési elv és a más energiasűrűségű üzemanyag miatt miatt.
ALFI15611-01-2011 14:00:55 // 10830
Amióta megvan én azóta írom a költségeknél a fogyasztást.Azóta írom a kilómétert és a tankolt üzemanyagot.Ott láthatod.
GTPeti11-01-2011 13:58:19 // 10829
A tiedben van DPF-okosítás. Mérted már hasonló körülmények között a fogyasztást?
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 13:44:24 // 10828
igen ha nem lenne DPF akkor 7 alatt lenne a fogyi az biztos...sokat fog rajta
ALFI15611-01-2011 13:43:00 // 10827
Én csak erre reagáltam.És annyit mondtam,hogy szerintem így se rossz.De ha te zt úgy érzed,hogy kitekerem a szavaidat akkor grat.
GTPeti11-01-2011 13:42:32 // 10826
Egy 7-hez konvergáló fogyasztás már egész jó egy 2.4-es 159-től! Relatív és abszolút értelemben is!
GTPeti11-01-2011 13:40:08 // 10825
Ne tekerd ki a szavaimat. Nem ezt mondtam!
GTPeti11-01-2011 13:35:04 // 10823
Nekem nem leosztva számít (majd). Hanem úgy, hogy mennyit fizetetek a kútnál.
ALFI15611-01-2011 13:32:34 // 10822
Sőt.Ha leosztva nézzük a fogyasztást akkor kevesebb mint a tiéd.
ALFI15611-01-2011 13:31:51 // 10821
Szerintem meg a 7.7-es fogyasztás se rossz egy 200lovas kocsitól.Egy benzines 200-loas mennyit fogyasztana?
W.11-01-2011 13:28:27 // 10820
Ha nem kell szóljál, átveszem! :)
GTPeti11-01-2011 13:26:17 // 10819
Ha azt vesszük, hogy DPF nélkül ebből lejön legalább 0,5 liter, úgy nem is rossz.
Piritu - 1.000.00011-01-2011 13:25:47 // 10818
Keresdd a hsz-ed feletti hozzászólót a témában :-))
Piritu - 1.000.00011-01-2011 13:24:44 // 10817
Attól hogy nincs keret, még szigetelnie kell. Ott valami nem stimmel. A Pók-on sincs keret, mégsincs huzat és fütyülés 200 felett sem.
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 13:10:03 // 10816
ma nyugisra vettem a figurát pálya 140 tempomat, város 50-60...7,7L a fogyi
Matta15611-01-2011 12:50:46 // 10815
Na meg az embléma, honnan vagyek rá előre emblémát, mert a Fiatnál csak a krómozott résszel akarják adni 16ezerért, az egy picit sok :(
Matta15611-01-2011 12:29:31 // 10814
Hahó, ha már dB akkor fejegység, hogy lehet kiszedni a 159-es ből a nagy navis egységet?
Jimmi T.11-01-2011 12:03:15 // 10813
Semmi gond csak egy jó sisak kell. Egy Schuberth ?
Sporter11-01-2011 11:50:10 // 10812
Kíváncsi lennék a GT-ben hány dB lenne....170 felett, a keret nélküli ajtók miatt majdnem olyan mintha lehúzott ablakkal mennék :D
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2011 08:19:09 // 10811
ebben is van valami tegnap mentem egy A8 3.0TDI kotróval elég fasza az a moci ...
Tibe10-01-2011 22:30:55 // 10810
Van benne anyag, örüljetek neki! :) Én most sem értek egyet azokkal akik szerint a 159 túl nehézre sikerült, inkább kevés az erős motor hozzá. :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-01-2011 21:11:24 // 10809
nem egy hangos autó az biztos :)
Piritu - 1.000.00010-01-2011 20:56:53 // 10808
Ma végeztem pár zajszint mérést a Párducban. Álló helyzetben, járó motornál a két ülés között, fejmagasságban 48-49 dBA-t mértem.
Menet közben 80-120 között gyakorlatilag állandó értéket, 52-53 dBA-t. Ezért nem érezni a sebességet, nem lesz hangosabb a sebesség növelésével a beltér.
Még méricskélek párat, kíváncsi vagyok a 156-hoz képest, objektíven mérve mennyire csendes.
Menet közben 80-120 között gyakorlatilag állandó értéket, 52-53 dBA-t. Ezért nem érezni a sebességet, nem lesz hangosabb a sebesség növelésével a beltér.
Még méricskélek párat, kíváncsi vagyok a 156-hoz képest, objektíven mérve mennyire csendes.
Piritu - 1.000.00010-01-2011 20:35:27 // 10807
Holnap csinálok párat nappali fényben. A vakus képeken, amit a garázsban csináltam, szürke színű.
'''''10-01-2011 20:32:57 // 10806
Megnézném már a sötét tetőkárpitot.Raksz fel képet a belsőről?
Piritu - 1.000.00010-01-2011 19:12:54 // 10805
Nekem a tapadókorongos eddig nagyon bevált. Le se szokott esni, meg könnyű átrakni a másik kocsiba. Ezért gondoltam arra, hogy nem fixen kötöm be, hanem valahová alulra rakatok egy aljazatot.
Nem utolsó sorban a jó öreg mio720 nagyon hozzám nőtt, bár már a kamera nem műxik benne :-)
Nem utolsó sorban a jó öreg mio720 nagyon hozzám nőtt, bár már a kamera nem műxik benne :-)
ALFI15610-01-2011 19:07:17 // 10804
Például.Csak akkor is az a fránya kábel.Ha én annyit mennék mint te biztos ilyenem lenne.Így az évi 12ezerrel jó a tapadókorongos megoldás is.
Piritu - 1.000.00010-01-2011 19:03:48 // 10803
ALFI15610-01-2011 18:42:18 // 10802
ALFI15610-01-2011 18:40:30 // 10801
Én középre teszem a navit.Nekem valahogy ott van szem elött faszán.Bal oldalt nem esik szemre.Valahogy fére kell nézzek úgy érzem.De nem valami jól néz ki a vezeték.Ráadásul az 59-be jó hosszan mert messze van a szivargyújtó a szélvédőtől.Én a helyedbe ha ennyit mennék feltennék egy fasza tartót középre a középkonzolra.Persze olyat amihez nem kell fúrni-faragni,szétbarmolni.
'''''10-01-2011 18:22:01 // 10800
A ledeket még én sem vettem észre a tükörben,pedig nekem elég sok van mindenfelé.Nekem is kerékjavítóm van meg kompresszor.Kerékjavítót már többször használtam krosszmotornál.Kisebb lukaknál jó,akár extrém igénybevételnél is.Most a pótkerék helyén van a füstgép.(Ha lerohadok,legalább füstjeleket tudok küldeni.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?