Van mostantól :D

Nekem is ez volt az eredeti terv, aztán szétnéztem, hogy lehet-é, és sajnos valószínűleg töréssel jönne szét a csatlakozó... Azt meg már nem vállaltam be, maradt a "taknyolás".
de az az unos se igazán rajtprogram,az fura valahogy... a rajtprogram általában kitartja a fordulatot nem ugráltatja:D
Az ALS akkor jó, ha kihasználod. Ha köridő van vagy hasonló.
ez egy rajtprogram nem ALS,a második amit linkeltél az ALS,de mit szólna hozzá a turbo lehet egy kicsit gyakrabban kéne cserélgetni,mint normális esetben:D
Én inkàbb legyártanék egy új kàbelköteget hátra. Nem olcsó annyira de örök élet.
Külalakra két jól megkülönböztethető formájú volt. Az elsőknél csapott volt a karok végén lévő gombok - hátsó ködzárófény baloldalon, hátsó szélvédő és a tükrök páramentesítője jobb oldalon - feje. A későbbiekben pedig ez már egyenes volt.
Ezeken belül volt olyan amelyiknek volt és volt olyan amelyiknek nem volt háttérvilágítása a karon lévő piktogrammoknak.
Vagy egyféle volt végig 92-től 97-ig?
Srácok!
Van valakinek képe egy 1992-es modell gyári bajuszkapcsoló párról? Nekem a jobbos tuti, hogy nem 155-é, mert van rajta hátsó ablaktörlő állítás is.. És szeretném gyárival helyettesíteni! :)
nem a faxt nem... útlevél kell hozzád szóval nem kell a kamu dumád. :D
Ne foglalkozz vele. Eltévedt megint..
pb_ ne arcoskodj, mert úgyis te fogsz segíteni. :)
afri04-01-2014 01:32:09 //
136615
itt talán jobban érzékelhető! :)
És ezt bármelyik utcai turbós autónál alkalmazható!
Hmm ... jó lenne a V6ba a 2.5 helyére egy 2.0 túrós! :))
Biztos ALS lenne benne!! ;)
afri04-01-2014 01:23:58 //
136614
Engem "mostanában" az
ALS hoz zavarba!!
Rohadt jó ez a durrogás! :D
300ezertől indul ez az ECU-módosítás!
Tehát mégegyszer: Idézd a 20 réteg zsugorcsövet. Kérlek.
Én pedig ott születtem anno, úgyhogy csak tudom, hogy Pest megye kb. egyetlen ésszerű kommunizmus-béli döntése volt Kerepestarcsa :D
Igazából térképész nem vagyok, csak az első diplomám miatt kicsit értek a közigazgatáshoz, ebből a szempontból pedig teljesen felesleges a két településrésznek külön közigazgatást vinnie.
A pénzt mondjuk jobban lehet lopni, de ez nyilván csak a véletlen műve :D Két képviselő-testület, két polgármester, két jegyző...
De persze te vagy itt a helyi, úgyhogy biztos tudod, hogy mekkora királyság külön kifejezéseket kitalálni :D Településrésztől függetlenül :D "Tökéltetes" érvelés :D
pb_03-01-2014 23:31:52 //
136611
Így már minden világos.)))
G-Burt03-01-2014 23:20:58 //
136610
nekem még nem tűnt föl, pedig nem tegnap költöztem ide, de ki vagyok én, h profi térképészekkel vitatkozzak ;)
Nem? Pedig a két falu ugyanaz :D
G-Burt03-01-2014 23:12:05 //
136608
nem szoktam kerepesen járni, nem ismerem az ottani tájszólást :D
Akkor lehet, hogy az enyém nem ugyanolyan, vagy mókolva van... :/
Mr. Z03-01-2014 23:01:29 //
136606
most néztem meg az én nardi-mon, szerintem itt a duda a test azt kapcsolja vagy oldja, szóval itt a fázist van fixen bekötve, és jön a dudától a test, amit ide bekötsz. Nálam elég egyértelmű, maga a kormány a testde mikor nyomod a gombot kapcsolja a vezetékhez.
Az mellékes, hogy azt tuti nem jegyeztem meg, hogy "tökéltetes", ez biztos kerepesi szleng :D
Azt mondtam 20? Hol? Kérlek idézd! :)
Átlagos, de néha oda oda lépek. Frankó a
lefújó hangja. Ez még egy szar videó amúgy. ;)
G-Burt03-01-2014 22:46:36 //
136602
ne vitatkozz, ha azt mondja, h a 20 réteg zsugorcső, ami már két réteg után is nehezen hajlik, tökéltetes, akkor az is.... elrettentő példának :D
A gond az, hogy az enyémben eredetileg a test csak a kormány alatt van, míg a Nardiban a kormányon magán belül lenne. Így azt eredményezi, hogy folyton dudálna, ha kicsit is megnyomom a kormányt :D Vicces Y-ozni úgy...
Mr. Z03-01-2014 22:30:12 //
136600
Valaki tudja esetleg hogy ebbe a fajta kormányban lehet cserélni az emblémát?

pb_03-01-2014 22:29:39 //
136599
Perxe, hogy az, a profi +oldás.D
11-12 alsó hangon, vagy átlagos, oda-odalépősen??
Azért megemlíteném, hogy egy láncos motort nem nagyon lehet már tuningolni.
;)
Egy jó felújítás. 1db hüvely és dugó (60/70e/db) Jó hf felújítás, új láncok (TSiga most vette meg az egyik uccsót) :) Új vez tengely, némi vezérlés simítás) Kipuff. S, akkor a gyári 130Le esetleg 140Le. Ezekkel nem csökkented a motor élettartamát. Ha extra lóerőket akarsz, akkor turbos gyári motort bele. Vagy egy egész olyan autót. (mint én) :) Most épp a HF Deltát hajtom. "Sajnos" a fogyi "zavar" csak. :) 11-12L De a teljesítmény fügvényében mégsem sok az :)
Igen. Mindjart mas.
(Egyebkent azert irtam a tizenszaz reteget mert mivel a kabel ugyanaz a szar marad igy, sokkal jobb, ha nem torik meg 3 centivel feljebb agy lejjebb. Egy darab zsugorral siman ujbol eltorik, akkor meg feleslegesen lett megbontva. Ezer eves vezetekek szar minosegu anyagbol.
Ha valakinek van ra affinitasa, huzza be ujra, de nekem a csatlakozo se jott szet a kalapatarto alatt.)
pb_03-01-2014 22:04:31 //
136595
TSomót kell rá kötni, az az igazi.D
G-Burt03-01-2014 21:57:40 //
136594
benzin+gyufa :D
igazad van. sodorjuk ossze a madzagot pokjunk ra azt haddszaladjon.
pb_03-01-2014 21:35:20 //
136592
Még 1 db rongyot is rá kell tekerni, mert így kevés lex, + fognak fázni a vezetékek.))
Többnyire ezeket a dolgokat ez okozza azért.
így van. :)
de úgy döntöttem hogy az enyém lesz szétszedve, és felújítva, esetleg egy kis kurvasággal kiegészítve aminek köszönhetően feljebb megy a ménes létszáma..
addig is meg apriliázás van, ja és majd nem egy alfányiért vettem.. 170-ről indultunk, nagynehezen eljutottunk a csodás 155-ig, de utána még 2ezret lecigánykodtam. :D
Ami elromolhat az el is romlik - máshol is :)
De ez a tipikus, itt nyekteted ki-be csukáskor.
Csak az átvezető lehet rossz? Máshol nagyon nem szokott tönkre menni?
Ja tényleg mint az UTP kábelnél, vagy telefonzsinórnál...
Akkor mire is gondoltam? :D
Mindegy Bazsa, forraszd! :D
Mr. Z03-01-2014 20:22:18 //
136586
a krimpelés mikor roppantják a csatit, egy szerszámmal pl RJ45 csatit ami ilyen fogas és a szerszám a vezetékbe nyomja a fogakat.
Ennek az árából kényelmesen meg tudtad volna venni a 8v motort... :P
Vagy krimpeled vagy hogy is híjják azt :D
Csomagtérajtó átvezető harmonika szétszed, leblankol a szakadásoknál, megforraszt, zsugorcső rá, rámelegít, ugyanezt nagy zsugorral az egészet is körbefogva, aztán körbeszigszalagozod és visszarakod rá a harmonikát.
átvezető a csomagtér ajtóban,testkábelekre is ránéznék a világítás táján de láttam már ilyen biztitáblát összeolvadva,nyomtatott áramkör hiba miatt,mondjuk az iveco volt,de a tábla ugyanaz...
Csomagtérajtó átvezető kábelkötegben zárlat.
B ötletként elszabadult testelési pont az akku alatt, de akkor az autó se menne..
BÚÉK
Álljon itt egy kis elektronikai feladvány:
-gyújtás ráad rendszámtábla világítás bekapcsol
- világítás bekapcsol rendszámtábla világítás kikapcsol ezzel egy időben műszerfalon hátsó köd lámba vissza jelző világít viszont tolató és hátsó köd lámpa nincs....
- világítás kikapcsol hátra menetbe a váltó tolató lámpa nincs viszont a hátsó köd lámpa vissza jelző világít...
- közép konzolon hiba jelzés a hátsó köd lámpa és biztosítéknál....
de ez csak akkor ha világítást kapcsolok ha kikapcsolom akkor a hiba jelzés is kialszik...
- biztosítékok ellenőrizve min oké
- izzók ellenőrizve izzó szálak nem szakadtak
- a hátsó ablak fűtés biztosítéka körül a biztosíték táblában a foglalat környéke megolvadva... a biztosítéknak a műanyag része OFF csak a fém villát tudtam kihúzni....
A megfejtéseket várom :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.