Forum >> A jövő Alfái
TarP18-09-2007 13:35:22 // 4901
A legszebb 156 utód lehetne belőle :)
TarP18-09-2007 13:17:20 // 4900
Hali gondoltatok a következőre?:
A 159 1.8T 230 lovas motorral és a 90kg-mal kikönnyített kasztnival kb 1400kiló lesz.
Ez azt jelenti, hogy 0-100 sprintet olyan 6.5-6,6sec alatt tudja majd.
Ezzel bőven üti az Audi 2.0TFSI-ket és a BMW 325i-ig a 3masokat.
Szóval ez egy jó túrakocsi lehet és ha belegondolunk, hogy a regiadó 1.8-ra nem vészes, kb 1,5millóval kevesebb, mint a 3.2V6-ra, akkor az ára is nagyon jól alakulhat.
Nekem szimpatikus lenne.
A 159 1.8T 230 lovas motorral és a 90kg-mal kikönnyített kasztnival kb 1400kiló lesz.
Ez azt jelenti, hogy 0-100 sprintet olyan 6.5-6,6sec alatt tudja majd.
Ezzel bőven üti az Audi 2.0TFSI-ket és a BMW 325i-ig a 3masokat.
Szóval ez egy jó túrakocsi lehet és ha belegondolunk, hogy a regiadó 1.8-ra nem vészes, kb 1,5millóval kevesebb, mint a 3.2V6-ra, akkor az ára is nagyon jól alakulhat.
Nekem szimpatikus lenne.
Satti18-09-2007 13:13:51 // 4899
Nem is tudom, sztem csak 3 ajtós lesz belőle, az illik a stílusához.
A GT is pl. hogy nézne ki 4 ajtóval?:-)
A GT is pl. hogy nézne ki 4 ajtóval?:-)
Attie18-09-2007 13:10:42 // 4898
Itt csak 3 ajtóról ír :(
Remélem lesz 5 ajtós is belőle.
Remélem lesz 5 ajtós is belőle.
Grando18-09-2007 13:06:55 // 4897
Na de mi köze a károsanyag kibocsátásnak ahhoz, hogy a bömös a fejlesztésre költött lóvéját hatékonyabban szeretné haszonná tenni (értsd: esetleg más márkákban is elsütni a cuccait)?????
A helyzet ponthogy a fordítottja annak, mint ahogy te gondolod. A szigorítás nemhogy megfordítaná, de még fokozza is ezt:
Szigorítás = több fejlesztésre költött lóvé = nagyobb kényszer a további piacszerzésre
A helyzet ponthogy a fordítottja annak, mint ahogy te gondolod. A szigorítás nemhogy megfordítaná, de még fokozza is ezt:
Szigorítás = több fejlesztésre költött lóvé = nagyobb kényszer a további piacszerzésre
Zool18-09-2007 12:43:29 // 4896
vaitaná: javítaná
Zool18-09-2007 12:43:00 // 4895
Melyik Alfa motor vaítaná a bömö átlagát? A 3.2 V6 a GTA vagy a 2.4JTD? Az alfának sincs igazából komolya eladása 1.6 alatti mocikból, sőt a 159 nél az 1.9 alattiakból. Semmivel sem állna jobban a bömö, csak vehetne egy márkát, amiből semmit sem tudna profitálni, mivel az Alfa összes fejlesztése kb megvan nekik (kivéve, blue and me, és gerincvédő háttámla, de előbbi úgyis FIAT, másik meg SAAB-GM hagyaték). Elenben át kéne alakítania az egész Alfa palettát, mivel egyetlen Alfa modell sem kompatibilis, midnezt azért hogy legyen még erősebb egy piaci konkurense?
Zool18-09-2007 12:39:34 // 4894
Még egyszer, aki nem olvasta el a cikket: a Porschét azért szívatják, mert ÖSSZESSÉGÉBEN rossz az autóik károsanyag kibocsátási átlaga. Mivel a bömö nem sok autót gyárt 2.0 motor alatt, igencsak csehül áll ő is, mondjuk a FIAT csoporttal szemben. Ha megvenné az alfát, semmivel sem javulna az átlaga. Ha megvenné vagy egyesülne a FIattal, akkor igen. Ezt kéne végre felfogni.
BeeGee18-09-2007 12:18:16 // 4893
Én sem értem az összefüggést...
mesa18-09-2007 11:09:31 // 4892
Számomra továbbra sem világos !
Magyarázd meg, szerinted miért nem az Alfára van szüksége ?!
Magyarázd meg, szerinted miért nem az Alfára van szüksége ?!
Zool18-09-2007 10:48:30 // 4891
Ha még nem világos, hogy miért nem az Alfára van szüksége a bömönek...
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.09.18&327518
És nem véletlen, hogy porsche a VW gruppéba nyomta nem kicsi megtakarítását...
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.09.18&327518
És nem véletlen, hogy porsche a VW gruppéba nyomta nem kicsi megtakarítását...
Zool18-09-2007 10:47:15 // 4890
Ha még nem világos, hogy miért nem az Alfára van szüksége a bömönek?
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.09.18&327518
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.09.18&327518
BadBoy17-09-2007 23:50:15 // 4887
Tudtam, hogy a dátum lesz a gond :DDDD.
De szerintem ha akkor elkezdték együtt, akkor ma is együtt agyalnak rajta, mert más nem tudok elképzelni, hogy miért nincs még a piacon, pedig autó is lenne, amibe bele lehetne rakni.
De találtam pár cikket, amik idén kelteztek, és erről a motorról szólnak. Ma már nem, de holnap a nap folyamán megkeresem őket.
Szeritnem meg nem lesz gyenge motor, ha azt nézzük, hogy csak 1DB turbót kap és valahol 3000 köbcenti környékén mozog. Jelenleg a német konkurensek dizelei sem tudnak ennyit 250LE/550NM teljesitményt. (Audi – 2967 ccm3, 233 LE/450Nm, BMW- 2997ccm3, 235 LE/500Nm, Mercedes- 2987 ccm3 224 LE/540Nm).
De szerintem ha akkor elkezdték együtt, akkor ma is együtt agyalnak rajta, mert más nem tudok elképzelni, hogy miért nincs még a piacon, pedig autó is lenne, amibe bele lehetne rakni.
De találtam pár cikket, amik idén kelteztek, és erről a motorról szólnak. Ma már nem, de holnap a nap folyamán megkeresem őket.
Szeritnem meg nem lesz gyenge motor, ha azt nézzük, hogy csak 1DB turbót kap és valahol 3000 köbcenti környékén mozog. Jelenleg a német konkurensek dizelei sem tudnak ennyit 250LE/550NM teljesitményt. (Audi – 2967 ccm3, 233 LE/450Nm, BMW- 2997ccm3, 235 LE/500Nm, Mercedes- 2987 ccm3 224 LE/540Nm).
mesa17-09-2007 23:32:48 // 4886
Van aki ezek szerint még ma is örül egy ilyen hírnek :P :))
Wickey17-09-2007 23:31:53 // 4885
akkor pedig még hogy örültek neki :P
Wickey17-09-2007 23:31:30 // 4884
Hja.
Alfa6-ban volt, megtoldották a sor4 2.0TD-t egy hengerrel. Kuurvajó, asszem a szelepfedél olyan, hogy négy hengeré egyben van, az ötödik meg csak úgy utólag van odacsavarozva :-)
A hengerfejek azon is darabonként vannak, spéci az adagolója, a főtengelye, a blokkja, szinte minden más csereszabatos.
Alfa6-ban volt, megtoldották a sor4 2.0TD-t egy hengerrel. Kuurvajó, asszem a szelepfedél olyan, hogy négy hengeré egyben van, az ötödik meg csak úgy utólag van odacsavarozva :-)
A hengerfejek azon is darabonként vannak, spéci az adagolója, a főtengelye, a blokkja, szinte minden más csereszabatos.
mesa17-09-2007 23:29:40 // 4883
Ez a hír aktualitását vesztette (2004) !!!
De vele együtt egy 3.0V6 TD 250 HP az ma már nagyon hurka, amikor már a 2.4 JTDm 210 HP ...
De vele együtt egy 3.0V6 TD 250 HP az ma már nagyon hurka, amikor már a 2.4 JTDm 210 HP ...
Wickey17-09-2007 23:29:21 // 4882
Bazzeg már három éve ülnek rajta, oszt még nem látom a cikkszámát eperben.
Mit fogok rakni a dízelgtv6 projektbe? :D
Mit fogok rakni a dízelgtv6 projektbe? :D
GEORGE17-09-2007 23:04:51 // 4880
kiváncsian várom eme mocit :-)))
BadBoy17-09-2007 23:02:08 // 4879
Kimásolom inkább a cikket.
Új hathengeres VM Motori dízel a Fiatnál
2004. december 15. 13:41
* –Hírszerkesztő
Az olasz dízelmotor-specialista új V6-osa nagyobb Alfa, Lancia és Fiat modellekben mutatkozik be hamarosan. A VM Motori és a Fiat dízelmotor-fejlesztő részlege közösen fejlesztette ki a VR630 jelzésű háromliteres, négy vezérműtengelyes, 24 szelepes motort, ami sok tekintetben felveheti a versenyt napjaink nyolchengeres dízelmotorjaival is. Az új, 60 fokos hengerszögű V6-os csúcsteljesítménye ugyanis eléri a 250 lóerőt, legnagyobb nyomatéka pedig 550 Nm 1800-as percenkénti fordulatszámon. Készítői szerint a VR630-as megfelelő erőforrása lesz akár az Alfa 156-os váltótípusának, akár az Alfa GTV utódjának, míg a Fiat készülő nagykocsijába egy takarékosabbra hangolt, 240 lovas változat kerül. A 240 kilogrammos motor természetesen teljesíti az EU4 emissziós határértékeit, sőt, moduláris felépítésének köszönhetően lehetőséget ad a továbblépésre is. A terveket eleve úgy készítették, hogy viszonylag kevés változtatással kialakíthassanak a hathengeresből egy négyliteres V8-ast, amely a Maserati Quattroporte, vagy akár a Maserati Coupé motorterébe is beépíthető lesz.
Új hathengeres VM Motori dízel a Fiatnál
2004. december 15. 13:41
* –Hírszerkesztő
Az olasz dízelmotor-specialista új V6-osa nagyobb Alfa, Lancia és Fiat modellekben mutatkozik be hamarosan. A VM Motori és a Fiat dízelmotor-fejlesztő részlege közösen fejlesztette ki a VR630 jelzésű háromliteres, négy vezérműtengelyes, 24 szelepes motort, ami sok tekintetben felveheti a versenyt napjaink nyolchengeres dízelmotorjaival is. Az új, 60 fokos hengerszögű V6-os csúcsteljesítménye ugyanis eléri a 250 lóerőt, legnagyobb nyomatéka pedig 550 Nm 1800-as percenkénti fordulatszámon. Készítői szerint a VR630-as megfelelő erőforrása lesz akár az Alfa 156-os váltótípusának, akár az Alfa GTV utódjának, míg a Fiat készülő nagykocsijába egy takarékosabbra hangolt, 240 lovas változat kerül. A 240 kilogrammos motor természetesen teljesíti az EU4 emissziós határértékeit, sőt, moduláris felépítésének köszönhetően lehetőséget ad a továbblépésre is. A terveket eleve úgy készítették, hogy viszonylag kevés változtatással kialakíthassanak a hathengeresből egy négyliteres V8-ast, amely a Maserati Quattroporte, vagy akár a Maserati Coupé motorterébe is beépíthető lesz.
BadBoy17-09-2007 23:01:18 // 4878
Én olajfogyi esetén nem 10.000KM/ 1L olajfogyiról tudok. A VW szalonban autóvásárlás előtt a szalon tulajdonosa azt mondta, hogy 1000KM/1L olaj fogy az első 50 ezer KM-en, és utána abbahagyja. Jah, de ha egyszer fogy az olaj, azt abba nem hagyja a motor.
Kazes☻17-09-2007 22:59:47 // 4877
2.5TD, soros 5 hengeres. Párszor bütyköltük. :-)
mesa17-09-2007 22:58:11 // 4876
Inkább írd be a címét! :))
GEORGE17-09-2007 22:56:37 // 4873
fura, de ha már láttad......
BadBoy17-09-2007 22:56:33 // 4872
Bocsi!
Már keresem is újra. Amúgy a konkrét cikket linkeltem be, de nem tudom hová tűnt :((((((. Dolgozom rajta! :DD
Már keresem is újra. Amúgy a konkrét cikket linkeltem be, de nem tudom hová tűnt :((((((. Dolgozom rajta! :DD
mesa17-09-2007 22:56:25 // 4871
Na persze, a Hyundaiosok sem panaszkodnak :) Igaz ott nincs is kraft, de nincs is tömeg amit mozgatni kellene :)))
Kazes☻17-09-2007 22:55:48 // 4870
A haverom Alfa 6- ban.
GEORGE17-09-2007 22:55:40 // 4869
Jó van, akkor nem csak én nem találom...
BadBoy17-09-2007 22:55:32 // 4868
Sajnos az újságiró azt a márkát dicséri, és egekig magasztalja a tesztelt autóját, 1.2HTP motorral is, amelyiktől a pénzt kapja. Ha az újságiró nem elfogult, akkor meg nem kap autót :((((. Sajnos ilyenek az importőrök :(((, és ilyenek az újságirók.
TISZTELET A KIVÉTELNEK!!!
TISZTELET A KIVÉTELNEK!!!
GEORGE17-09-2007 22:55:15 // 4867
hol van ez a V6 diezel?
mesa17-09-2007 22:55:06 // 4866
De miért nem konkrétan a cikket linkeled? Nem tudom ebből a hosszú listából mit kellene megnézni ...
GEORGE17-09-2007 22:52:26 // 4865
helyenkét 5???
2,5 VM-be 5?? Hol? mikor volt ilyen?
2,5 VM-be 5?? Hol? mikor volt ilyen?
BadBoy17-09-2007 22:51:57 // 4864
Na remélem akkor ez már tényleg megdönt mindent, és elhiszed, hogy a 3.0JTD VM Motori fejlsztésű lesz, bárki tualjdona a gyár: :)
V6-os dizel
V6-os dizel
Kazes☻17-09-2007 22:51:17 // 4863
Vagy helyenként 5.
GEORGE17-09-2007 22:50:00 // 4862
odákat nem zengtem róla, de amúgy abban a korban jó volt az Alfákban!
BadBoy17-09-2007 22:47:35 // 4861
Ebben egyet értek. Sok embernek nem a csomagtartó méret a lényeg, hanem az, hogy kényelmesen, és élvezhetően tudjon utazni. Ha nem elég a lépcsőshátú, akkor meg van SW, ha az sem, akkor már szivás, de akkor meg ott vannak a Fiat kisáruszállitói :)).
GEORGE17-09-2007 22:47:20 // 4860
A 164-ben és a 155-ben jól muzsikált a 2,5 TD a voyagerben valamit módosítottak rajta.....
mesa17-09-2007 22:46:55 // 4859
Így van. Ezért nem értem az áradozásod, hogy a VM motori az mennyire jó :)))
mesa17-09-2007 22:46:05 // 4858
Igen, de a másik 50% a Penske-é, és az meg kapcsolódik a GM-hez, így egy kalap alá vehető, ha valamiről dönteni akarnak, akkor azt simán összehangolják... Persze ez csak spekuláció! :)
GEORGE17-09-2007 22:41:42 // 4857
A 2,5-ös VM soros 4 hengeres. És semmi köze a 2,4 Mjet vagy 2,4 JTD-hez :-)
mesa17-09-2007 22:39:58 // 4856
Attól függ, miben!
A Voyager tulajdonosoknak ezt ne nagyon hangoztasd, ha jóban akarsz maradni velük :))
VM motori ezekbe lett szerelve.
(2.4 s5 nem szerepel köztük)
A Voyager tulajdonosoknak ezt ne nagyon hangoztasd, ha jóban akarsz maradni velük :))
VM motori ezekbe lett szerelve.
(2.4 s5 nem szerepel köztük)
BadBoy17-09-2007 22:37:59 // 4855
Bocs, de a GM-ről mindig az Opel ugrik be, ezért elnézést kérek.
De nincs igazad, hogy a GM 100%-os tulajdonosa a VM Motorinak.
Itt van leirva:
VM Motori vs. GM
De nincs igazad, hogy a GM 100%-os tulajdonosa a VM Motorinak.
Itt van leirva:
VM Motori vs. GM
BadBoy17-09-2007 22:31:11 // 4854
Szlovákiában az 1.8-as motor nincs is az árlistán, mert a vásárlókat nem érdekli. A GT-ből van, de arra rá se bagóznak, pedig az könnyebb autó, mint a 159-es. Abban meg igazat adok, hogy a 159-hez kell a köbcenti.
De másik oldalon nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a 120LE-s 1.9JTD-t az 1.6 JTD-vel gofják helyettesiteni a facelift után.
De másik oldalon nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a 120LE-s 1.9JTD-t az 1.6 JTD-vel gofják helyettesiteni a facelift után.
mesa17-09-2007 22:30:30 // 4853
-JTD: FIAT+BOSCH fejlesztette, de elsőként a 156-ban debütált
-VM Motori: GM a tulaj, mégpedig 100%-ban (nem Opel, és nem részben)
-VM Motori: GM a tulaj, mégpedig 100%-ban (nem Opel, és nem részben)
GEORGE17-09-2007 22:25:23 // 4852
500 körüli Nm én is várok az már rendesen fogja "tolni" a gépet előre :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
851
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10