Forum >> Szerelőműhely
Dzsozy21-01-2007 20:10:22 // 14182
Há hőre lágyuló vagy sem, nem tom. Régen lehetett kapni (talán most is ) kisgyerekeknek pici házat, aminek a váz szerkezete mű. csöből van. Na abbol kaptam le egy 10 cm-t :)
dfg (Tanárúr)21-01-2007 19:33:36 // 14181
A vezmódsító úgy kerepel, mintha dízel lenne.
dfg (Tanárúr)21-01-2007 19:32:45 // 14180
Bemész egy hidraulika szakületbe, és gyártatsz egyet. Nem nagy összeg, csak vinned kell az eredetit.
Wickey21-01-2007 19:24:21 // 14179
Vezmódosító, de aki látott már ilyen autót az hangra úgyis megmondja.
A kormányszervó meg 100 fokosnál nemigen lesz melegebb, és valszeg nem hőre lágyuló csövet tettél bele.
Poló21-01-2007 19:18:37 // 14178
Szerintem a kormányszervóban nem melegszik fel az olaj.
Dzsozy21-01-2007 19:16:54 // 14177
Szép estét mkinek. Kibujtam a kocsi alol. :) Elszált a hidraulika, a kormány szervó. Gyári nagynyomású gumicső megadta magát. Kérdés: hogy a rákba leket aztatat cserélni? Első lökhárító lekapva,ott a hibás szerkezet, ami szervó hűtőjéből jön ki.A probléma az, hogy a tömlő egyik fele olyan, hogy rá van "sajtolva, vagy nyomva" alu csatlakozo, ami aztán az alu csövel folytatódik. Megbuhertam, mert a hibás részt kivágtam és egy műanyag csövet behelyeztem, aba bilincsel megszorítottm, csak nem tom, hogy hány fokos lehet benne a szervó olaj.(a műanyag cső miatt.) Ja meg észrevette, 2.0 TS, hogy kerepel a motor, gázadásra gyorsabbá válik a kerepelés. Vezérlés módosító? Javító szett elég?
dfg (Tanárúr)21-01-2007 17:35:47 // 14176
Ha ennyire belemegynk, akkor általában 3 helyen szakít meg: az AC pumpa áramkörét, a gyujtás áramkörét, és a motorelektronikából valamit.
Otto21-01-2007 09:22:56 // 14175
Az immo úgy van bekötve,hogy a gyári kábelek vannak elvágva és bele van kötve sorba!
Meg kell keresni,hogy merre található a vezérlőegység,majd onnan kiindulva,hogy a kábelek hova mennek.
A gyújtáskapcsoló biztos rá van kötve,de még lehet,hogy a motorvez is.De arra kicsi az esély!
Szóval a vezetékeket követve eljutsz a csatlakozási pontokra,ahol el vannak vágva a gyáriak.Na most innentől nincs nehéz dolgod,(annyira) csak párosítani kell az eredeti vezetékeket.Azokat meg tényleg nem nehéz,hiszen azonos színűek!Szóval,ha így végignézed és összekötsz mindent,menni kéne a kocsinak.Magyarul kidobhatod belőle a kacatot!:)
dfg (Tanárúr)21-01-2007 05:34:16 // 14174
Nekem az Offos verdámból 2 óra alatt bányászta ki egy szerelő. De ha azt akarod, hogy a műszerfalad mögött ne maradjanak dögkábelek, akkor készülj egy jóval hosszabb műtétre. egyébbként, ha felajánlod, hogy otthagyod nálla a kiszerelt kütyüt, akkor megúszod 1-2 ezer forintból.
Balage21-01-2007 00:24:27 // 14173
Egyéb kérdés? :-D Pici pénzé' megoldja neked a brazil gépsor! Csak arra vigyázz, hogy a gépet NE vigyék el menet közben! :-D ;-P
Rumi21-01-2007 00:22:04 // 14172
jaja, valszeg hamarabb hatástalanítanák mint egy szerelő :D
Rumi21-01-2007 00:21:18 // 14171
nincs azzal semmi baj, tökéletesen müxik, nagyon jól teljesít, ezért nem indul most a kocsi. :)
persze rettentő egyszerüen megoldható, hogy oldjon az a köcsög immob, így hogy itthon vagyok, de nem szeretnék ugy járni, hogy esetleg máshol lép fel ez az problem, amikor csak bután állni tudok mellette
Balage21-01-2007 00:19:42 // 14170
a nyóc ker.ben kérdezősködj! :-PPP
Poló21-01-2007 00:18:54 // 14169
Van még egy megoldás. Nem kivenni kell, hanem megjavítani ;))
kando.21-01-2007 00:18:45 // 14168
ehh.. inkább meglátogatlak, vazee..
úgyis meg kell nézzem a híres-hírhedt VT-TV tuneredet is :-PPP
Rumi21-01-2007 00:17:04 // 14167
igen, de ez nem olyan ízíí, az akksiról kapja az áramot, mint az összes többi elektromos genya :)
de csak ugy simán elvágni a vezetéket nem lehet, mert akkor ugyanugy nem indul. pont ez benne a trükk :)
tudod, lopás biztos... :ppppp
Rumi21-01-2007 00:15:33 // 14166
najó, de honnét te okos? :)
tudom-tudom, a kocsiból :D
Balage21-01-2007 00:13:04 // 14165
Mondjuk, hogy megnézed honnan kapja az áramot, és lekötöd?
kando.21-01-2007 00:07:24 // 14164
Há' vedd ki, oszt' nem lesz benne!
:)
aztán akkor legalább 1 gonddal kevesebb..
Rumi21-01-2007 00:04:17 // 14163
hogy mennyi okos ember jár errefelé, és mennyi okosságot hordanak össze :)
köszönöm az igazán hasznos tanácsokat :D
ecchhhh
továbbra is érdekel hogyan tudom megszüntetni az immobilisert a kocsimban!
nem infrás, nem kézrátételes, távirányitós és időérzékelő is van benne. és rettenetesen idegesít, főleg mikor nem indul miatta a verda :(
szóval szeretnék olcson megszabadulni az immobomtól.
dfg (Tanárúr)20-01-2007 21:29:21 // 14162
Esetleg leöntöd gázolajjal, és meggyújtod. Ha ez túl drasztikus lenne, menj el egy autovilszerelőhöz.
Rumi20-01-2007 20:22:34 // 14158
hogyan tudom hatástalanítani az utólag belegányolt immobilizert a kocsimból?
örökre!!!
Csöri20-01-2007 18:48:01 // 14157
Szelepfedéltömítés.
Tommaso 15920-01-2007 15:03:38 // 14156
Most kitöröltük,de az oké,hogy az olajbetöltő nyílás alatt ráfolyhatott,bár én ha néha mellécseppentem is a burkolatra,azonnal letörlöm,de 3 hengerrel odébb biztos nem folyt bele,főleg nem aburkolaton keresztül:-(((((
Lehet,h kékalfa tanácsára megnézetem a tömítést!
Otto20-01-2007 14:38:37 // 14155
Bekerülhetett olajbetöltéskor is!Mosd ki,szárítsd meg és menj vele!Majd nézz rá legközelebbi olajcserekor!:)
Tommaso 15920-01-2007 14:23:59 // 14154
Szerintetek mi a teendő,ha gyertyacserénél a két szőlső henger gyárgyáinál olajat találzunk????1.6 TS 105 cv
pb_19-01-2007 08:50:21 // 14153
Közel sem vagyok akkora szakértő, mint látszik.)
András bácsi19-01-2007 08:41:08 // 14152
Nem tudok vitatkozni a 33-as téma szakértőjével. :)
András bácsi19-01-2007 08:40:03 // 14151
Az összkerék tényleg nem rossz.
pb_19-01-2007 08:39:47 // 14150
Én azt magamra értettem, leginkább, bár lehet kicsit hülyén fogalmaztam.)
Wikicica19-01-2007 08:35:05 // 14149
A majd jól lefogyok célzást még véletlenül sem értettem magamra ok?
Ja, alvásgondok vannak, illetve egy alk.száll. pattant ki hajnalban a fejemből, gyorsan meg is írtam az érintettek oldalára.
pb_19-01-2007 08:14:19 // 14148
Nem egészen, mert a P4 benne van a QV halmazban.) Tehát, ha P4, akkor biztos, hogy QV, de fordítva viszont nem igaz, vagyis ha QV, akkor közel sem biztos, hogy P4.)))
A Q4-re ugyanez igaz.
pb_19-01-2007 08:07:54 // 14147
Én is, csak nemrég derítettem ki.
pb_19-01-2007 08:05:28 // 14146
Először általánosan indult a dolog, aztán 33 ömlengés lett belőle.)))
Persze 45 QV, vagy 46 TI, csak ami mind2ben +van, az, hogy bakon ülsz bennük. Számora, ez 1 nagy negatívum, még az a pár lovacska + sem kompenzálná a dolgot. + még 1 dolog, ha már a csúcsmodelleket nézzük 45/46-ban nem volt összkerekes. Igaz, hogy a 33-ban sem 1 nagy szám, de azért néha elég nagy élményt tud nyújtani.
pb_19-01-2007 07:56:57 // 14145
Majd jó lefogyok én is, a felesleges cuccokat kidobálom, az ajtókat, sárvédőket, gépháztetőt, csomagtérajtót, valamilyen múanyag bubbokra cserélem, és mindjárt könnyebbek vagyunk, mint a mucuki.))))))
Nem kell még feladni!))
De látom nem is nagyon bírtál aludni.)))
András bácsi19-01-2007 07:42:12 // 14144
Látod ez az, P4 vagy QV. De a QV nem összkerekes. Én így tudtam.
András bácsi19-01-2007 07:40:11 // 14143
Elhiszem, de nem hallottam még ilyet.
András bácsi19-01-2007 07:38:51 // 14142
Vezettem ilyet is olyat is. ;)
De ha már mégis összehasonlítás: akkor a 145QV-vel kellene.
Az üléspozíció tényleg teherautós. :)
Wikicica19-01-2007 04:35:45 // 14141
Ha még kevesebb lesz a súlyod, lassan Mutyuki lesz Szutyokból... Gyorsuláson meg az a pár kg nem oszt-nem szoroz... Főleg ha nem is indulhatok a 2-es kat-ba.. :-((
Na azért majd még meglátjuk!
pb_18-01-2007 22:35:22 // 14139
Nálam sem az üléssíntől kell +szabadulni, hanem csak a közdbtól. Amúgy nehéz, mint a dög, így legalább 1 ki súlytól is +szabadulok.)
Balage18-01-2007 22:26:42 // 14138
Az a baj, hogy a 145/146-ban elég nagy barkácsolás kell ahhoz, hogy az üléssinektől megszabadulj. Pláne, ha utánna még használni is akarod, pl. mondjuk a csajom ül a volán mögé. Ami azért elég ritka :-D
pb_18-01-2007 22:25:21 // 14137
Az úgy már gázosabb.)
dfg (Tanárúr)18-01-2007 22:22:26 // 14136
Á! A hondánál én sem vettem észre a különbséget, de a sprint mindkét oldalon el volt rohadva, és teljesen. gázadásra lehetett érezni, hogy emeli az egyik oldalát hátul. A motorja bivaj volt.
pb_18-01-2007 22:20:48 // 14135
Nekem az maradt, de majd +kérdezem mások véleményét is.
pb_18-01-2007 22:19:14 // 14134
Ültem én is olyanban aminek szét volt rohadva a balos küszöb-padlólemez része, de se a lakotolás előtt, se utána nem tűnt fel, hogy változott volna valami is.(vagy lehet, hogy csak én vagyok érzéketlen az ilyen dolgokra?)
dfg (Tanárúr)18-01-2007 22:18:51 // 14133
És kényelmes is marad? mert ugye az én ülésemet is le lehet engedni, ha annyira nem is, de akkor hosszú távon elég xar.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
469
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8